Napsal: 22 úno 2010, 12:34
Tak musim se vam pochlubit se svim novim vozitkem
....
Typ: Babeta
R.V. : nezjisten (predpokladam v dobe komunisticke)
Obsah: 49,9 ccm
Pocet valcu: 1
Razeni: automaticka dvourychlostni prevodovka dvanacte generace
Vmax: 45Km/h a kdyz da buh spravny vitr da se to rozjet i na 55Km/h
Zapalovani: elektronicke (Rj typu magneto + indukcka)
Priprava smesy: karburator nezname znacky
Vyfuk: ladeny (vyroben ze stavajiciho vybranim vnitrku)
Spotreba na 100Km: 1,2l
Zrychleni z 0 na 45: cca. 12s
Zrychleni z 0 na 100: nezjisteno (nemame tu dostatecne prudky kopec)
Omezovac: nezname konstrukce (odpojuje zapalovani pri cca 60Km/h)
Audio: telefon Samsung M8800 + sluchatka v usich
Podvozek: sportovni (vznikl sam kvalitnim opotrebenim podvozku stavajiciho)
Kola: paprskove v predu i vzadu
Tot asi vse co se da o tomto vozidle napsat
Nazaver pridavam par fotek.....

Typ: Babeta
R.V. : nezjisten (predpokladam v dobe komunisticke)
Obsah: 49,9 ccm
Pocet valcu: 1
Razeni: automaticka dvourychlostni prevodovka dvanacte generace
Vmax: 45Km/h a kdyz da buh spravny vitr da se to rozjet i na 55Km/h
Zapalovani: elektronicke (Rj typu magneto + indukcka)
Priprava smesy: karburator nezname znacky
Vyfuk: ladeny (vyroben ze stavajiciho vybranim vnitrku)
Spotreba na 100Km: 1,2l
Zrychleni z 0 na 45: cca. 12s
Zrychleni z 0 na 100: nezjisteno (nemame tu dostatecne prudky kopec)
Omezovac: nezname konstrukce (odpojuje zapalovani pri cca 60Km/h)
Audio: telefon Samsung M8800 + sluchatka v usich
Podvozek: sportovni (vznikl sam kvalitnim opotrebenim podvozku stavajiciho)
Kola: paprskove v predu i vzadu
Tot asi vse co se da o tomto vozidle napsat


Nazaver pridavam par fotek.....