Stránka 25 z 31

Napsal: 25 zář 2010, 14:57
od styxxy
no vsecko se uvidi jak dopadne ale na 6s. bych se dostat chtel ale je to o penezich a casu ze.. krom toho ted mam corsu na denni jezdeni takze se stim zazraky delat nemuzou no nic budu hazet fotky jak postupiji s prestavbou a doufam ze corsa pojede trozku brutalnejc :D

Napsal: 25 zář 2010, 15:04
od LLuKKi
Styxxy to si myslíš že ti půjde výkon o 30 % nahoru očištěním? :-D Narovinu,tím co děláš,tak docílíš akorád těch 80kw,prostě motor bude novej. Jestli se chceš dostal cca na 150 PS a stovku cca 6-7s. Tak začni základem a to lazené výfukové potrubí včetně svodů,sání lexmaul/dbilas,ostré vačky,odlehčit kliku,setrvák,upravit ECU,pak se dostaneč na 130-150 koní. 2.0 16V upravenej dělá v Corse stovku za 5-6s.

Napsal: 25 zář 2010, 15:10
od Tiger.s
styxxy píše:no chtel bych neco kolem 150PS a na stovcee byt za 6 vterin tak uvidim no a v neposledni rade nandat to vsem co podcenujou 1.6 GSi krom toho ted sem byl na 100 za 9s. a po procisteni pujde vykon podle odhadu o 30%-35% nahoru
Chlape řekl bych že ten motor opravdu hrozně přeceňuješ na stovku za 6sec se sním nedoostaneš ani náhodou ... Leda jak tu psal lukki tzn investyci cca 30-40tis pak ano dostaneš se někam na 6,5-7sec :)

Napsal: 25 zář 2010, 15:12
od Fugy
taky si myslím, po zkušenostech jak jezdí moje GSi, že na ten výkon potřebuješ hodně úprav, já na 1. sprintu na 200m do mírného kopečka s plným autem dal 11s a měl sem tam 108km/h to bys to musel odlehčit a fakt udělat dost úprav abys měl kolem 6s

Napsal: 25 zář 2010, 18:27
od styxxy
stim se ale pocita mozna 6 je prehnano oki ale urco bude vic jak 80kw uz ted zahlazuji kanalky v hlave lestim je ventily maj srazeny hrany bude se odlehcovat setrvak a klika a tak dale

Napsal: 01 říj 2010, 18:36
od styxxy
tk motor mam venku a je ve fazi rozebirani cisteni atd

Napsal: 29 říj 2010, 15:10
od styxxy
tak uz mam doma lagry na kliku ojnice pistni krouzk gufera na blok tesneni pod hlavu na vanu atd.... zachvilku se gbude kompletovat novy motor nemate nekdo nejake plany motoru? schemata atd?

Napsal: 29 říj 2010, 18:28
od Tiger.s
Pěkný ten držák jsem scháněl po známejch 2měsíce a nikdo ho nemá :(

Napsal: 29 říj 2010, 22:05
od styxxy
tak dela se to nanem lepe :-) jinak blok je ted v cerne matne a tento tyden dam teda kliku pisty atd olejove cerpadlo vanu a ta k vubec a pak jen budu cekat na repas hlavy......

[/b]kde v praze odlehcit a vyvazit setrvak? díky

Napsal: 11 lis 2010, 18:00
od styxxy
tak prikladam nake to foto jak drhnu motor puvodne byl desne zasvinen ted je jako nový :D

Napsal: 13 lis 2010, 16:22
od styxxy
tak vana uz je kopletne pripravena k nasazeni :-)

Napsal: 13 lis 2010, 17:28
od Tiger.s
Pěkný ale tu vanu stejně odřeš ..Jinak moc dobře ti radím namoč ty díly do oleje :!:

Napsal: 13 lis 2010, 19:41
od souky222
proč?

Napsal: 13 lis 2010, 19:56
od Tiger.s
Reez je hrozný svinstvo jde o to že ti leze do hlloubky kovu a mikroskopicky ho narušuje a to na klikovce není asik zrovna to nejlepší že :wink: :wink:
Raději ať je to od oleje dokud to nebude skládat než aby to takhle orezlo pak mu to spíš rupne

Napsal: 13 lis 2010, 20:18
od Petr_Corsa A+B
Tiger.s má naprostou pravdu, dělali jsme motor kompletní generálku pro našeho veterána Ford Capri 1978 s motorem 3,0 V6 a když to bratr rozebíral a rozleštil všechny díly, tak během dvou dnů tam byla liška od rzi a to se nemůže stát, tak jsme to dali do takový vany co máme a dali to do vyjeťáku, řeknete si vyjeťák, ale když není nic jiného po ruce. Když jsme to pak skládali zpět, tak se vše očistilo a štětečkem (nebo hadrem od oleje) se vzal každý díl čisťounkým novým olejem, protože ten motor se kompletuje dlouho, až ho pak seskládáš, tak se olej vypálí po nastartování, tak se nemusíš ničeho bát.
Dole máš i fotky, jak takovej motor co jsme skládali vypadá. V autě ještě není, ale občas ho nastartujeme, aby všade proběhl olej a nerezl zevnitř.
Petr