Stránka 26 z 61
Napsal: 07 lis 2010, 16:41
od Tiger.s
Kolben shity velice rády rupou v kanálkách mezi vodou a olejem dělali dvě verze jedna byla totál shit a druhou bych měl mít já podle rv toho autaa.. Zatím co coscast hlavy jsou téměř nesmrtelný
Dnešní pracovní podmínky
Umístění baterie
A žijeméééé ele. byla neskutečně snadná měl jsem zbytečnej vítr
http://www.youtube.com/watch?v=cVo-GtwYL-s
Napsal: 07 lis 2010, 16:53
od Lukkas
Luxus !

Napsal: 07 lis 2010, 17:28
od Tiger.s
Dík mistře

Napsal: 07 lis 2010, 18:59
od vaneon
mooc krásný ... když si vzpomenu že ještě před pár měsícema to mělo bejt daily car

závist trošku ...
Napsal: 07 lis 2010, 19:21
od Petr_Corsa A+B
Pěkná práce Tiger.s,
chlape, tak už mám kastli, tak doufám, že se brzy setkáme někde na silnici (nemyslím na závod), mohl bych oceňovat tak leda Tvojí záď, ale tak na kus řeči. Mrkni ke mě do profilu kdyžtak.
A jinak k Tvojí práci, bezva, jen tak dál, ať se dílo daří.
PS: jak píše Vaneon, závist docela no
Petr
Napsal: 07 lis 2010, 19:27
od styxxy
no jo pekne si stim hrajes uz se tesim na leto na sraz... jak poznam kterou hlavu mam?
Napsal: 07 lis 2010, 20:38
od Tiger.s
Díky ale není co závidět stačí jen trocha šikovnosti nic víc ..(a něco málo love )
Daily car to měl bejt no problém bude asik v tom že sním chci zajít o něco dál než s LEOU
Petře jasan doufám že jo uděláme někdy srázek v plzni se všema z okolí třebas hned jakmile budu pojízdnej
styxxy z boku hlavy u rozdělovač je bud díra nebo není .... nebo na rantlu svodů ...
Napsal: 07 lis 2010, 22:47
od cheetah3
Napsal: 07 lis 2010, 23:19
od Boulder
Nevíte náhodou někdo co je za klapku na c20xe když to v sobě má tři? Je to motor s tou dírou pod rozdělovačem. Nevím jestli coswort nebo cost cast, ale. Měl jsem těch motorů několik, jen tenhle mé klasicky velkou klapku a malou volnoběžnou. Pod tím vším je origo další,která je pořád otvřená a za nějakejch, mně neznámejch podmínek se zavírá. Něco jako přívěra na motorkách. Na tu klapku je namontováno táhlo a jde do fasciklu, kterej bych řekl je něco jako věší krokovej motorek. Pokud jsem to popsal chaoticky dodám foto. Díky
Napsal: 07 lis 2010, 23:26
od Boulder
Ještě jedna věc. Hlavy cos maj i některé cali turbo (c20let) A hlavní proč jsou lepší je, že mají podstatně víc materiálu mezi vodou a kanálem. Tím pádem jsou i vhodnější pro závodní úpravy a účely (zvětšení, leštění kanálů). Našel jsem dokonce vrak saabu kterej měl podezřele podobnou hlavu. Blok a hlavu tohle auto mělo podle mě stejnou jako c20xe ale viko sání a celá el. byla jiná. Mám z toho brzdy a jsou stejné jako cali turbo, i stejný výrobce. To jen tak pro zajímavost
Napsal: 08 lis 2010, 17:18
od Tiger.s
Blouder jj sáb s opel jeden čas měli společnej vývoj motorů...Stěma brzdama máš naprostou pravdu
Napsal: 09 lis 2010, 09:51
od Berry
Tome fakt parada, snad to uvidim nazivo

Napsal: 09 lis 2010, 17:51
od Tiger.s
Napsal: 09 lis 2010, 17:52
od víta
ou tak to je nemilé jaká ta, byla závada?
Napsal: 09 lis 2010, 18:09
od Tiger.s
auto jsem poskládal (mimo nárazníku a světel samo) zařadil kvalt a najednou chrčení . Asi jsem blbě složil poloosu a ta vyskočila ( doufáám v to )