Být Tebou, nechám tam klasické pásy a zadní sedačky. Předejdeš tím spoustě problémů. Máš relativně nápadné auto, tak bych tam nevymýšlel zbytečnosti navíc. Pásy Ti neprojdou a už vůbec ne takle uchycené, bude to na místech, kde nikdy žádné pásy přichycené nebyly. A popravdě té tyče bych se bál. Při nárazu na to bude působit strašlivá síla. Nehledě na to, že když se stane třeba spolujezdci něco kvůli tomu, tak si tím defacto zničíš celý život.
Ano, hezké to je, sám jsem to chtěl, ale když jsem nad tím víc a víc přemýšlel, rozmyslel jsem si to. Osobně bych se snažil bezpečnost nějak zlepšit, než ji spíš zhoršovat. Uvědom si, že Corsa je celkem staré auto a hlavně malé = bezpečnost nic moc.
Podívej se na tu fotku od petanka, kde je jeho Corsa. Myslím si, že měl hodně velké štěstí, že z toho vylezl. Nevím, jestli jsi viděl fotku od Fošny, který v 50km/h trefil Family Frost, auto bylo na odpis. Představ si, že se někam trefíš ve vyšší rychlosti:
1. verze: pásy uchycené v C-sloupku. Hned 2 problémy. První je, že na každé rameno bude působit jiná síla. Druhý je ten, že pás Ti v C-sloupku popojede a Ty jsi k tomu dal pryč airbag.
2. verze: pásy uchycené na tyči u tlumičů. Tyč může povolit, protože na ni bude působit opravdu velká síla. Navíc jak zmínil shanti, rána ze zadu může být problém.
3. verze: pásy uchycené v původních šroubech zadních pásů. Nevím, jak moc velký úhel by tam byl, ale(kdyby byl dost velký) aby jsi svojí vlastní vahou nerozdrtil sedačku a něco Ti neudělala její konstrukce. Proti sedačkám nic nemám, jen od nich neočekávej výdrž jako u sedaček určených pro závody. Samozřejmě, je to o úplně jiných cenách, ale ty ušetřené peníze se musí někde projevit. Pro tuhle možnost mi přijdou lepší originální sedačky.
Jestli jsi si přečetl celý ten můj sloh, tak děkuju

Ber to jako rady, co jsem tak pochytil nebo si domyslel. Nalož s tím podle sebe. Jen aby jsi z toho neudělal více nebezpečné auto, než už je(nejen pro Tebe, ale i pro ostatní)
