Stránka 4 z 9

Napsal: 19 zář 2007, 12:51
od Berry
Jo dekuju, ja jsem moc rad ze jsi nevzal spatne, ale mam doma studii o tankovani kvalitnich PHM i do zakaldnich motoru nejak to sem pak hodim a ono to bylo hlavne kvuli spravnemu spalovani a chodu motoru ale tak vsichni vime ze jen benzin to nezachrani :lol:

Napsal: 19 zář 2007, 13:01
od Corsar
Tak Shell je nejdražší benzínka u nás, ještě aby tak prodávali nekvalitní palivo.

Docela by mně zajímal nějký seriózní rozbor paliv - třeba Natural 95 os Shellu, Essa, OMV a Benziny (případně nějaké levné pumpy). Takhle se tady bavíme v rovině "jedna pani povidala" (a z toho těží hlavně Shell).

Pokud jde o N95 od různých benzínek (včetně V-Power), tak jsem žádný rozdíl ve výkonu ani chodu motoru nepozoroval. Holt nemám litr no. :lol:

Napsal: 06 říj 2007, 13:31
od mikro
Nechci tvrdit nic, ale jak to tady pořád rozebíráte, tak mi včera došlo krmení pro Sněhurku a tady kousek od nás je Shellka, tak sem si řek, že pro jednou se nic nestane, když tam jí zkusim koupit krmení o 200,- dražší. Tak sem tam dojel nacpal jí do špajzu 40 sušenek. A klídeček odjezd od benzínky, ale když sem potřeboval vyjet na hlavní doleva, tak sem na to trochu dup, abych tam vlez. A skoro bych řek, že sem až málem výlít ven do pole, protože vylítla jak malej drak. Tak sem to pak jel ještě projet na delší kousek silnice a fakt že jo. Nevim jestli sem s ní ale tak málo jezdil a málo pociťoval celkovej výkon, ale fakt mi přijde, že teďka tahá daleko víc než předtim.

Napsal: 06 říj 2007, 16:02
od Corsar
Samo že to jede líp, když jsi za to dal o 200 Kč víc. :lol:

Napsal: 06 říj 2007, 19:12
od mikro
Nevim no, místo běžnýho naftíku sem tam nacpal ten jejich V-Power diesel nebo co to je.

:)

Napsal: 11 říj 2007, 11:07
od spok609
Já do svý Corsičky leju hlavně V-Power racing. Mám 1,2 33kW a už jsem z ní dostal z kopečka 190km/h. A na sprintech nebo i na křižovatce, dám bez problémů felinu. Fakt to jede lím. A máme ještě dvoulitra nafťáka Mondeo a do toho tankujeme taky V-Power. Předtím, než jsme to tam tankovali, tak jelo z kopce, tak max 220km/h ale teď když to tam tankujem, tak s tím z toho samího kopce letím 240km/h. A na rozjezdech a na pružným zrychlení, je to taky moc znát, takže V-power jenom doporučuju. A to jak pro benzíňák tak pro nafťák :) 8)

15D

Napsal: 11 říj 2007, 12:56
od nezdvorak
já tankuju pokaždý někde jinde, nevim, jestli V-power za něco stojí,možná sou to jen reklamní kecy, možná ne, ale já tam přidávám aditiv a myslim si že mi to stačí,

Napsal: 19 říj 2007, 20:42
od MiniMike
tak ono to neni ani tak o vykonu, ale o tom, ze se ten motor proste cisti a samozrejme, ze to neni o tom, nalejt tam jednu nadrz a cekat zazraky....

Kde tankuji

Napsal: 19 říj 2007, 20:43
od Dogi
Tankuji jedine na Shel benzine mam tu kartu ShleCarts a tankuji V-Power

natural 98 nebo 95?

Napsal: 02 lis 2007, 16:14
od william.wallace
asi blbej dotaz, no ale já už několik měsíců jezdím s jednolitříkem na natural 98, opravdu je to o nějaký to deka živější, rozdíl pozoruju hlavně při startu. ale teď mi jeden borec řek, že do takhle malých motorů je lepší tankovat 95ku, že prej 98ička jim nedělá xtra dobře. tak nevím, ale zdá se mi to jako blbost, myslím že je jedno, jestli tam člověk dává 95 nebo 98, nebo není? Ptám se, jestli někdo víte, poradte prosím

EDIT: Spojena 2 témata - natural 98 nebo 95 a Kde a co tankujete (jaké máte zkušenosti). Prosím než se začnete na něco ptát, použijte funkci Hledat. Suby

Napsal: 02 lis 2007, 18:04
od pepex
čau,

tak od začátku.

Oktanové číslo(95/98) udává o palivu informaci o jeho odolnosti vůči detonačnímu spalování ve spalovacím prostoru...takže čím větší odolnost,tím lepší vlastnosti toho spalovacího procesu, a to znamená i výkonu atd.

To znamená,že čím větší to číslo je,tak tím lépe pro motor.
Takže jestli někdo závidí,že na to máš,a říká ti ,že se ti auto rozsype,když mu dopřeješ lepší papů... :lol: :lol:

Já osobně při penězích taky tankuju větší oktany...98/100

A DALŠÍ VĚC,ONO TO NENÍ POZNAT ANI NA JÍZDĚ ,ANI NA VÝKONU.Ale,motoru to zkrátka svědčí....

Napsal: 02 lis 2007, 18:06
od Pívas
Podle mě to je jak házet perly sviním :roll: protože 98 má vyšší odolnost proti detonacím=předčasné zažehnutí.98 se používá u "nabušených "motorů, kde sou větší tlaky a tak by byl tenhle motor náchylný na detonace "klepání".U normálního motoru třeba 1.0 s malym litrovym výkonem se mi zdá zbytečné používat natural 98 :kytara: :dance: :lol:

Napsal: 02 lis 2007, 18:27
od Wenca R.I.P
Jistě je zřejmé, že čím vyšší má benzín oktanové číslo, tím vyšší je jeho antidetonační odolnost. Můžeme v automobilech používat benzíny s různým oktanovým číslem? Můžeme, ale každý motorista by měl vědět, že optimální výkon má motor jen tehdy, je-li oktanovému číslu benzínu přizpůsoben tzv. základní předstih, který se nastavuje pootáčením rozdělovače.

Napsal: 02 lis 2007, 18:52
od Erik
pepex píše:A DALŠÍ VĚC,ONO TO NENÍ POZNAT ANI NA JÍZDĚ ,ANI NA VÝKONU.Ale,motoru to zkrátka svědčí....
Je to poznat :D Zalezi ale na jakou motor...

Ale jinak mas pravdu.

Ale ja osobne, bych tankoval s 1 liter, normalne 95, ale i s 1.4 16v.
To co ti to prida, by me za to nestal, ale kdyz myslis ze te to jede lepe, a na to mas, tak co by ne? :D

Tech origos motori jsou nastaveni spis na 95, jedou dobre na 95 tak hotovo. Haha. Ne, u novejsi motori, Corsa B atd, tak pocitac to samo pozna.
U starsi auta, Corsa A atd sam musit prepnout, kdyz tam das jinou oktanu...

Napsal: 03 lis 2007, 06:20
od william.wallace
uf, tak jsem tam kde jsem byl.....no nevím, někdo říká, že vše je oukej i při 98, jiní zasejc, že je auto nastavený na 95......