Stránka 4 z 16
Napsal: 24 úno 2008, 02:51
od Pívas
Kalda>> hlavně dodrž viskozitu oleje kterou tam máš teď, jinak se ti můžou zvednout usazeniny
Napsal: 24 úno 2008, 12:21
od Kalda
tak sem se byl vrtat v tom autě... nic sem nezjistil....jen to, že se nedostanu pod auto, su moc vyžrané asi

zetra to vemu na rampu, ale zezhora sem nebyl schopné se tam dostat, normálně to neteče, jen dyž nastartuju motor tak to kape, ale jak sem otevřel to víčko od te nadržky tak to začalo chcat!!! mysim že je to někde pod tou nadržkou, někde jak je odbočka na topení...
Napsal: 24 úno 2008, 12:33
od suby
Kalda>>> A neuvařil jsi to, když jsi blbnul? Mě se to už taky stalo (teda brácha mi to uvařil), povolila se mi montex páska na jednom okruhu a začalo to téct. Podívám se tu a pak ti sem vložím link...
Tak tady něco málo: KUK SEM
Jinak ta voda mi utíkala na pravé straně chladiče, z té silné černé gumivé hadice, byla tam povolená ta spona, tak jsem jí povolil, přitáhnul hadici víc k chladiči a pořádně utáhnul sponku. A pak už byl klid...
Napsal: 24 úno 2008, 12:53
od Kalda
no ja jel slušně, ale jak sem byl skoro u baraku tak sem tomu dal plné na dvojku do 5000 otáček, pak sem zaparkoval a začalo to dýmyt... tak sem se pěšky vratil zpatky se mrknout kde to začalo, a bylo to v těch místech jak sem to vohulil, taky si mysim že je tam někde jen povolena spona, ale ja mam problem se dostat pod to auto, vrchem nic nevidim
Napsal: 24 úno 2008, 12:58
od Kalda
jinak nevite někdo kdo ma GSi kam až ma sahat ta voda v te vyrovnavaci nádržce??
Napsal: 24 úno 2008, 12:59
od Pívas
Tam máš max. a min. s ryskama

Napsal: 24 úno 2008, 13:05
od suby
Kalda>>> Tu vodu máš mít v púlce té baňky.
Napsal: 24 úno 2008, 13:10
od Kalda
no ja si taky mysim že by měla byt u toho spoje té baňky, pač u te červene kozy to tak mame, si mysim že tady ji bylo moc a bylo to natlakovany a prostě to jednoho pěknýho večera ruplo... zetra s tim skočim na plošinu a zčekuju to, doufam ale že v noci nebude mrznout
Napsal: 24 úno 2008, 13:12
od Kalda
sem četl že ňákýmu borcovi stoupnou dycky otačky.... mě někdy po nastartování taky vyjedou do 1500 a drží se tam, prostě nechcou spadnout dolu, a dyž dam plyn a pustim, tak ty otáčky lezou hrozně pomalu dolu, ale jen někdy...nevite čim toe?
Napsal: 24 úno 2008, 13:13
od Pívas
Kalda píše: ale jak sem otevřel to víčko od te nadržky tak to začalo chcat!!!
Dyk když máš motor na provozní teplotu tak to v expance máš přetlak, to se nedivim že ti to vyteklo

Napsal: 24 úno 2008, 13:14
od Kalda
no tak jasny
Napsal: 24 úno 2008, 13:14
od Pívas
Kalda píše:sem četl že ňákýmu borcovi stoupnou dycky otačky.... mě někdy po nastartování taky vyjedou do 1500 a drží se tam, prostě nechcou spadnout dolu, a dyž dam plyn a pustim, tak ty otáčky lezou hrozně pomalu dolu, ale jen někdy...nevite čim toe?
Sytiš přeci ne? Akorát máš docela vysoké otáčky, to máš jak karburátorovej favorit

Napsal: 24 úno 2008, 13:15
od Kalda
ale musim najit kde to teče a pak ještě jak se tam dostat

Napsal: 24 úno 2008, 13:16
od Kalda
no jo no, ale ono to děla jen někdy... pak to třeba vypnu a zapnu znova, a už to neděla, či naopak...
Napsal: 24 úno 2008, 13:17
od Pívas
Co Vás se Subym poslouchám tak už bych GSI nechtěl
