Stránka 4 z 4

Napsal: 25 led 2009, 09:17
od mrkac
opel1:0:toto je vsetko velmi pekne,ale ako som pisal ,z elektriky som slabucky:))))
hodili by sa sem nejake fotky,pripadne postrehy ako to spravit
smazana citace by toxik-q

pro opel 1.0

Napsal: 25 led 2009, 10:23
od Deny
Byl by jsi schopný mě to vyrobit a poslat na dobírku?Mám teď úplně nový AGR (5500.-Kč.)a nechtěl bych aby se to za nějaký čas opakovalo.A co by si za to vyrobení chtěl? Díky.

Tak jak

Napsal: 20 kvě 2009, 14:13
od Rouchi
Cau tak jak ? dáš nějaký ty fotky, případně schéma nebo něco ? abych řek pravdu v elektrice jsem taky dost slabej, ale podle schématu jsem schopnej udělat prakticky cokoli ikdyž je fakt, že pole toho co popisuješ tak to tak složitý nebude. přece jenom po slovensky se mi to ale luští ještě o to hůř.. :-D

Napsal: 20 kvě 2009, 15:07
od mrkac
ja som to nerobil,natrafil som na to niekde na nete,chcel som tiez vediet ci to uz niekto robil

nedáváte mi na vybranou

Napsal: 21 kvě 2009, 06:59
od Rouchi
No chlapi nedáváte mi navybranou, až bude trocha víc času tak to zkusim nějak jednoduše vymyslet.... ale jeste me nedochazi edna vec.... jak zapojit to rele, nejakej impuls ho usi rozepinat/ sepinat....

re

Napsal: 21 kvě 2009, 07:15
od alino
Vacsina EGR ma spatnu kontrolu polohy pomocou potenciometru. Ak sa da miesto cievky ventilu odpor, ventil sa nebude pohybovat a potenciometer nebude oznamovat RJ pohyb ventilu. Riesilo sa to pomocou prepinacieho rele, ktore svojimi kontaktami pomocou odporov vlastne oznamovalo "chod ventilu" do RJ.
RJ ale indikuje cinnost EGR aj tym, ze jeho otvorenim sa znizi podtlak o cca 50kPa v sani, co zaregistruje MAP senzor. Pri takychto upravach, sa potom obcas rozsvecuje kontrolka - hlavne pri brzdeni motorom, pripadne pri razantnej jazde.

re opel1,0

Napsal: 24 srp 2010, 19:51
od poota
Požadovanou změnu odporů mezi kontakty 2,3 a 4 lze realizovat jednodušeji jedním přepínacím relé a třemi odpory 2k4, které se zapojí do série mezi kontakty 2 a 4. Kontakt 3 je pomocí relé střídavě přepínán mezi první dva odpory a mezi druhé dva odpory.
Otázka je, kam konkrétně zapojit odpor, který má simulovat odpor ventilu, a kam zapojit ovládací vinutí relé.

Zdravím - poota

Napsal: 11 zář 2010, 18:51
od opel1.0
ten netreb zapajat na kontakt 1 A 5 treba zapojit rele cievku ked bude na 1 a 5 12V odpor medzi 1a2 bude 4K7 a mwdzi 2a3 bude 2K7 ked nebude na 1a5 12V tak to bude opacne 1a2 2K7 a 2a3 bude 4K7 nic zlozite