Stránka 4 z 4

Napsal: 17 led 2009, 19:33
od ba_djjour
tak to vyskusam zajtra za svetla, dik za radu, snad to pomoze.

A cuka a cuká

Napsal: 18 led 2009, 13:59
od jiroun
Nějakej další pokrok?vše vyzkoušený,a pořád to samý

Napsal: 18 led 2009, 14:17
od standa PE
a mal si to tam zasvinene?

Napsal: 18 led 2009, 19:36
od jiroun
byla čistá....nic tam nebylo

Napsal: 18 led 2009, 20:42
od standa PE
ja som to dnes rozobral po 1dni jazdenia a zasa plno vyzrazanej vody :roll:

jiroun a aky typ motora mas v aute?

Napsal: 19 led 2009, 09:26
od Haniz
Ahoj chlapi,mam taky problem ze startovanim ted rano jak jezdim a nevim cim to muze byt...jak startuju tak mi to skitne pak nic pak zas skitne a pri tom lepsim to nastartuju... a jak se rozjedu tak 1 v pohode a dvojka taky ale jakmile se 2 dostane do mensich otacek tak to najesdnou zacne vynechavat a cukat ale jak se auta pak zahraje tak uz je to v pohode nevite co to muze byt???jetli svicky nebo co?mam 1.4 44 KW diky Haniz

Napsal: 19 led 2009, 11:38
od Havli
Mrkni na svíčky a na víčko rozdělovače,jestli už nemáš DIS modul :wink: Možná taky kabely ke svíčkám

Napsal: 19 led 2009, 16:04
od jiroun
Ta zem dneska dělal pokusy.....zkusil sem odpojit váhu.i když kontrolka poruchy za normálního stavu nesvítí ,tak po odpojení a rozsvícení poruchy,šlo auto do otáček o mnoho lépe.řekl bych skoro jako nový cars.Váhu sem ale před půl rokem kupoval novou,tak sem tenhle problém váze vzduchu nepřisuzoval.teď si eště testnout funkční,aby to bylo 100 procentní,jinak už nevim.
pozn.:mam taky 1.0 12v

Napsal: 19 led 2009, 16:36
od ba_djjour
jiroun:pokial tam nemas BOSCH, tak je to nahovno, viem o com hovorim, teraz som kupoval, 100 a 1
smazana citace by toxik-q

Napsal: 20 led 2009, 12:26
od sajrajt
Pokud můžu poradit, tohle to dělalo manželce na corse cca před 2 rokama, s*al jsem se stím měsíc, a nkonec to bylo teplotní čidlo motoru a jeho konktor, tak jsem ho vyměnil a na pevno spájel, od té toby to je ok.
Teda tato závada :?

Napsal: 25 led 2009, 20:43
od jiroun
Tak to byla ta váha....koupil sem teda tu BOSCHáckou...měl sem MAGNETI MARELLI.TAk mam klidek Koooooooooonečně :roll:

Napsal: 28 úno 2009, 14:05
od dodci
Muj problem byl: rano startuju, zaradim 1 auto cuka, dam za 2 uz je to ok. pridam plyn pomalu akceleruje dam3 blizi se kopeček pustim plyn cuka podradim na 2 v pohode. Dal v krizovatce mi to zdechlo, otacky strasne nizke rozblika se na pristrojovce nabijeni...
Řešení ::: Palivovy filtr za 180,- vymena 15 min Po vymene vse ok.

Napsal: 01 bře 2009, 20:57
od mikro
Tak ste celkem vyřešili benzíny a mohl by teďka někdo vyřeěit naftu? :) . Mam Céčko 1,7 naftu. Zlomovým bodem je teplota, pokud je okolní teplota cca nad 5 stupňů, tak to buďto neudělá vůbec nebo to jednou až dvakrát cukne, ale jinak nic. Pokuid je třeba nula nebo míň, tak když do toho sednu nastartuju, začnu couvat od baráku, tak pořád nic, ale když zařadim 1 a začnu se rozjíždět dopředu, tak to začne cukat každých pár metrů a dělá to i přeřazení na 2 a vyšší rychlost nevim, protože to sem ani radši nezkoušel víc rozjíždět, pač by mě to asi hezky ofackovalo o volant. Pokud, ale při několika mínusových stupních nastartuju a jdu si omést sníh z auta a stojí to natočený, tak dvě minutky, tak na místě na volno se ani jednou necukne a když se pak po odmetení rozjedu, tak už to necukne ani při jízdě při nějakých těch 12 pod nulou co bylo teďka asi před měsícem.