Stránka 4 z 5
Napsal: 18 zář 2008, 20:06
od Adiss
je to běžný,, jak u jinejch díslů... trošku dražší udržba než benzín ale je to dostupný auto.. je na to vše a všude...
Napsal: 18 zář 2008, 21:02
od Svoby
no je to o něco dražší než benzín, na mojí první corse A 1.5D jsem nechal dělat startér oprava 4000,- (cena na vrakáči 3000,- ale nevíš jak dlouho vydrží) a aletrnátor a kolem 3000,-, vyměnil jsem těsnění pod hlavu 2000,-, vodní pumpu 2000,-...atd, ceny si mužeš najít třeba na
www.aci.cz
Četl jsem že repase turba je snad kolem 4000,- ale to si nejsem jistej, abych nekecal.
Ale zase je tam míň elektroniky co si myslím že je lepší..co tak čtu tak na těch benzínech pořád odcházej nějaký agr ventily, lambda sondy atd v tom se neorientuju...
Snad jsem ti aspoň trochu pomohl...
Napsal: 18 zář 2008, 21:55
od pdk88
Adidassi kdyby ses třeba podíval na téma
Zajímavé corsy a náhradní díly v inzerátech tak bys zjistil že tam je přesně ta tebou popisovaná bílá corsa van 1.5D tažená z makarón
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Napsal: 28 zář 2008, 18:17
od mir77
zdarvim, prosimvás myslíte že je rozumný jít do corsy v turbodieselu co má nalítáno přes 200 000 km????
Napsal: 28 zář 2008, 18:33
od Adiss
ja do toho šel...
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
zatím nevim najel sem jen 150 km pak sem havaroval
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Napsal: 28 zář 2008, 18:50
od mir77
ježiš tak to je docela pech...jinak myslim jako dotaženou z německa.....
Napsal: 08 říj 2008, 13:10
od mir77
ahoj všichni...mám dotaz, prosímvás je velký rozdíl jestli máte motor 1.5 td nebo 1.7 d???tím myslím akceleraci, spotřebu a tak.....sice stále uvažuji o koupi 1.5 td, ale trochu se bojím že kdyby například odešlo turbo tak že se nedoplatim....jaký je váš názor??do kterého motoru by ste šli vy???
Napsal: 08 říj 2008, 13:49
od napster
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
tak 1,7 byla lína jako sv... ale do města dobrý
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napsal: 08 říj 2008, 14:09
od Pučis89
Jedni TD,do mesta pohoda je to dost zive
Napsal: 08 říj 2008, 20:28
od Adiss
i bez turba jsou cajk.. a sou takovy lepsi na udržbu ale jak chces vykon tak 1.5 TD
Napsal: 11 říj 2008, 11:45
od mir77
můžu se zeptat na zrachlení z nuly na sto u toho motoru 1.5td a jaký má točivý moment, nikde se mi to nepodařilo sehnat.....děkuju
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Napsal: 11 říj 2008, 12:59
od Havli
To ti podrobně popíše někdo z lidí co TD maj
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Scarynka Šindy a spol.
Můj poznatek ze sprintů, C14NZ v pohodě stíhá do doby než sepne turbo,pak mě daj
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Napsal: 20 říj 2008, 22:37
od mir77
můžu se zeptat v jakých otáčkách spíná u 1.5td turbo???nebo je to tak ze se roztaci postupne uz od volnoběhu???děkuju
Napsal: 20 říj 2008, 23:11
od mir77
jinak stále váhám zda koupit diesela s turbem nebo 1.7 bez turba...vím že motor s tubem jede lépe, jen mi jde i o spolehlivost a zdá se mi ž čím měně toho vmotoru je, tím měně se může rozbít
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
jen mě tak napadlo není ta 1.7 už příliž těžká??tím myslím neodcházejí tak rychle přední tlumiče a tak????
Napsal: 20 říj 2008, 23:25
od šindy
zdarec no zrychlení tak asi tak:
z mírného kopečka 10s
po rovince 11s
do kopce 13s
vše jsem měřil na své corse a u každého to může být jinak
a byl jsem o jednu osobu v autě těžší ta měřila čas
myslím že turbo u tohoto auta je ještě staré řešení a je poháněno výfukovímy plyny tzn.prostě když šlápneš na plyn tak se odvádí víc plynů tím se roztočí turbo a turbo přidává víc vzduchu do motoru no a v tom je ten fígl
ale myslím že 1.5 TD by určitě dalo 1.7 D ,musí se to zkusit no
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)