Stránka 4 z 5

Napsal: 18 zář 2008, 20:06
od Adiss
je to běžný,, jak u jinejch díslů... trošku dražší udržba než benzín ale je to dostupný auto.. je na to vše a všude...

Napsal: 18 zář 2008, 21:02
od Svoby
no je to o něco dražší než benzín, na mojí první corse A 1.5D jsem nechal dělat startér oprava 4000,- (cena na vrakáči 3000,- ale nevíš jak dlouho vydrží) a aletrnátor a kolem 3000,-, vyměnil jsem těsnění pod hlavu 2000,-, vodní pumpu 2000,-...atd, ceny si mužeš najít třeba na www.aci.cz
Četl jsem že repase turba je snad kolem 4000,- ale to si nejsem jistej, abych nekecal. :roll:
Ale zase je tam míň elektroniky co si myslím že je lepší..co tak čtu tak na těch benzínech pořád odcházej nějaký agr ventily, lambda sondy atd v tom se neorientuju...
Snad jsem ti aspoň trochu pomohl...

Napsal: 18 zář 2008, 21:55
od pdk88
Adidassi kdyby ses třeba podíval na téma Zajímavé corsy a náhradní díly v inzerátech tak bys zjistil že tam je přesně ta tebou popisovaná bílá corsa van 1.5D tažená z makarón :wink: :roll:

Napsal: 28 zář 2008, 18:17
od mir77
zdarvim, prosimvás myslíte že je rozumný jít do corsy v turbodieselu co má nalítáno přes 200 000 km????

Napsal: 28 zář 2008, 18:33
od Adiss
ja do toho šel... :oops: zatím nevim najel sem jen 150 km pak sem havaroval :roll:

Napsal: 28 zář 2008, 18:50
od mir77
ježiš tak to je docela pech...jinak myslim jako dotaženou z německa.....

Napsal: 08 říj 2008, 13:10
od mir77
ahoj všichni...mám dotaz, prosímvás je velký rozdíl jestli máte motor 1.5 td nebo 1.7 d???tím myslím akceleraci, spotřebu a tak.....sice stále uvažuji o koupi 1.5 td, ale trochu se bojím že kdyby například odešlo turbo tak že se nedoplatim....jaký je váš názor??do kterého motoru by ste šli vy???

Napsal: 08 říj 2008, 13:49
od napster
:D tak 1,7 byla lína jako sv... ale do města dobrý :)

Napsal: 08 říj 2008, 14:09
od Pučis89
Jedni TD,do mesta pohoda je to dost zive

Napsal: 08 říj 2008, 20:28
od Adiss
i bez turba jsou cajk.. a sou takovy lepsi na udržbu ale jak chces vykon tak 1.5 TD

Napsal: 11 říj 2008, 11:45
od mir77
můžu se zeptat na zrachlení z nuly na sto u toho motoru 1.5td a jaký má točivý moment, nikde se mi to nepodařilo sehnat.....děkuju :oops:

Napsal: 11 říj 2008, 12:59
od Havli
To ti podrobně popíše někdo z lidí co TD maj :wink: Scarynka Šindy a spol.
Můj poznatek ze sprintů, C14NZ v pohodě stíhá do doby než sepne turbo,pak mě daj :lol: :lol:

Napsal: 20 říj 2008, 22:37
od mir77
můžu se zeptat v jakých otáčkách spíná u 1.5td turbo???nebo je to tak ze se roztaci postupne uz od volnoběhu???děkuju

Napsal: 20 říj 2008, 23:11
od mir77
jinak stále váhám zda koupit diesela s turbem nebo 1.7 bez turba...vím že motor s tubem jede lépe, jen mi jde i o spolehlivost a zdá se mi ž čím měně toho vmotoru je, tím měně se může rozbít :wink: jen mě tak napadlo není ta 1.7 už příliž těžká??tím myslím neodcházejí tak rychle přední tlumiče a tak????

Napsal: 20 říj 2008, 23:25
od šindy
zdarec no zrychlení tak asi tak:
z mírného kopečka 10s
po rovince 11s
do kopce 13s
vše jsem měřil na své corse a u každého to může být jinak
a byl jsem o jednu osobu v autě těžší ta měřila čas :wink:


myslím že turbo u tohoto auta je ještě staré řešení a je poháněno výfukovímy plyny tzn.prostě když šlápneš na plyn tak se odvádí víc plynů tím se roztočí turbo a turbo přidává víc vzduchu do motoru no a v tom je ten fígl

ale myslím že 1.5 TD by určitě dalo 1.7 D ,musí se to zkusit no :)