Stránka 4 z 4

Napsal: 28 led 2010, 13:31
od Hans88
Bloud: do predfaceliftovyho narazniku zhruba do mist kde je ma GSI, mam to namerene jenom vyrobit drzak... koupil jsem je nove vcetne zarovek za 506,-
btw: fabiacky maji mensi montazni hloubku nez felda a maji taky jinak uhel sklonu skla (a jsou levnejsi nez feldacky) jo a za 216,- k nim koupis i ten plast

Napsal: 25 bře 2010, 22:13
od Hans88
aby se nereklo ze nic nedelam tak sem davam foto "novych" kolecek RH Cup A 7x15 et37
obouvat budu 175/50 R15 Kumho KH15, ty by mely dorazit v pondeli

Napsal: 25 bře 2010, 22:19
od Hans88
jeste nevim co s nima vyvedu...
varianta A) nechat 2 opravit (lehce odrene) a vylestit limce + cerny stredy - to zabere cas a shaneni a samozrejme investice
varianta B) opravit si odreniny sam, ale potom by uz nemohly byt lestene limce... takze limec stribrny + cerny stredy - to je prace na sobotu a max kousek nedele (mam vsechno vcetne kompresoru) a bez litani a shaneni
TAK NEVIM :roll:

Napsal: 25 bře 2010, 22:48
od pdk88
vyleštit :wink: už jen proto, že když dáš černý středy tak k nim stříbrně lakovaný límce budou ošklivý..

btw. kola ti nikam neutečou :D

Napsal: 29 bře 2010, 23:27
od Hans88
kola uz jsou v oprave - ale manik mi rikal ze to navareny tam bude videt kdyz to necham nalestit, prej takovy mapy tak sem na to zvedavej :roll: :?
jo a dneska prisly pneu :)

Napsal: 06 dub 2010, 09:40
od Hans88
Tak kolecka sem nechal opravit, a ted by melo prijit lesteni

takze mam dotaz - RH Cup A nemaji mezi limcem a stredem zadnou poradnou hranu je to takovy obly... jak na to pri lesteni? resp. je dobrej napad se do toho poustet sam nebo radeji sverit nekomu zkusenejsimu??

a poradte pls cim dostat dolu puvodni lak

Napsal: 06 dub 2010, 14:41
od Lukkas
No, jestli tam není hranda, tak ti jí může soustružník udělat a pak se to od ní lepší ..
Jestli máš origo límce leštěné ( jsou špatné, zašlé) a chceš je jen přeleštit, tak není problém dostat barvu dolů .. A pak to jde i v pohodě vyleštit :wink:

Pokud máš nalakované límce, tak jde barva dolů hodně mizerně a pod barvou je hliník neopracovaný ..

Takže pokud máš límce nalakované a né orig leštěné, tak se do toho radši nepouštěj .. je to zlo :wink: :?
Nebo to pak dej někomu vyleštit ..

Jinak se na to používá "odstraňovač starých nátěrů" a ten koupíš v každym Barvy laky za cca 180,- Kč

Napsal: 06 dub 2010, 16:05
od Hans88
origo lestene prave nejsou... takze radsi to dam nekomu kdo umi...

Napsal: 06 dub 2010, 20:28
od Lukkas
No, tak pokud mohu poradit, tak to vůbec nedělej, tne hliník je pod lakem úplně hrubej .. sám jsem se pustil do broušení kol, které nejsou leštěný a můžu říct, že je to strašný.. momentálně se kola brousej špirglem o hrubosti 80 a pořád to není ono .. :? Hrozný ..
Radši si to nech vyleštit, to bude rychlejší a lepší .. :wink:

Napsal: 27 srp 2010, 10:53
od Hans88
tak jsem dlouho nic nepridal a ted jedna lahudka :?
kroupy v praze minuly tyden - prijemne prekvapeni po navratu z dovolene
dneska jsem byl na pojistovne (nastesti mam Kooperativu) a technik hned rikal TOTALKA - odhadem na ctverec 290 dulku po kroupach, rozbite celni sklo, zadni svetlo a nejake plasty

tak ted premyslim co dal, opravovat to asi smysl nema, karoserie je total... pockam kolik mi da pojistovna a asi se budu muset pokouknout po nejake jine...

Napsal: 27 srp 2010, 10:56
od Lukkas
OUU .. to nejsi jedinej, Kjuba s Corsou C má taky auto zničený od kroupů ..
To je fakt nemilé tohle .. :? bude zase Corsa ? :roll:

Napsal: 27 srp 2010, 12:57
od Hans88
doufam ze bude, rad bych zase Becko, ale asi jinou motorizaci... jakmile to budu mit vyreseny s pojistovnou zacnu se po necem shanet
s oktavou sem byl v chorvatsku takze to prezila ale otcovo astra je taky na kasi - s tim rozdilem ze to ma u CP a nedostane nic...