Stránka 4 z 4

Napsal: 01 dub 2010, 19:24
od Cross27
To jo ty uz to mas :shock: Mas to pekne bude to jak nove po laku :) Jeste zes to nedal na ten vrakac... Haniz poklona :potlesk:

Napsal: 01 dub 2010, 20:41
od Haniz
No je to dobry na toz jak ty dily vypadaly no skoda ze ta kapota je takova, jinak dobry....konecne ti to jezdi a doufam ze bude... :wink:

Napsal: 02 dub 2010, 11:17
od Gringo_Joe
Z vymenovanych dilu se nam povedlo (ani nevim jak) vypreparovat "sklo" z praveho angelu, taky ten vnitrni cerny plast.. Prijde mi skoda to vyhodit, je tam sice jeden takovy skrabanec, ale kdyby nahodou nekdo potkal srnku nebo tak neco a potreboval to, tak si myslim, ze mu to jeste poslouzi - davam k dispozici

Taky se zachovaly patice k parkovackam - taky si myslim, ze do popelnice to nepatri

Napsal: 02 dub 2010, 12:29
od Lukkas
Solidně jsi s tim pohnul .. :shock: Pěkná prácička .. :!:
Ať slouží .. :wink: , ale už bez nehod ! :)

Napsal: 04 dub 2010, 16:45
od Gringo_Joe
Mam takovy drobny problem - corsa po nehode uz nechce startovat bez plynu.. Po nastartovani to chce trochu plynovy pedal pridrzet, jinak otacky postupne klesaji a motor chcipne. Docela me to stve, pac pri vyjizdeni bych takhle casto potreboval tri nohy:-(
Bez plynu nenastartuje nikdy, nicmene nekdy je schopna si otacky udrzet a nekdy ne, pricemz nezalezi na tom, jestli je motor teply, nebo studeny..
Vsiml jsem si, ze mam v airboxu vylomenou diru (jak se to oprelo o remenici), ale kdyz jsem to detailne rozebral, jsem trochu v koncich.. Pod kapotou mam vlevo airbox s filtrem a vedle toho je jeste jedna krabicka, do te vede jen sani z predku a vystup zadny. Trochu mi nedochazi smysl takove krabicky, ale prave v ni je ta dira, ze by tohle byl duvod?

Napsal: 04 dub 2010, 18:37
od Cross27
Nevim jak to tam funguje u litriku, ale podivej se na to jestli ti to pomuze

Napsal: 04 dub 2010, 18:42
od Gringo_Joe
chvilku jsem pod tu kapotu cumel jakobych tomu rozumel a nakonec jsem zkusil zpatky povolit plynove lanko (Haniz rikal, ze jsem ho mel volne a proto mi ho pritahnul).. Ted je tak volne, ze pri zadnem plynu se ta pohybliva vec dotyka toho "tlacitka" na opacnem konci a motor to vnima jako signal k tomu nastartovat bez plynu a nechcipa, takze to vypada, ze problem vyresen.. Co se diry tyce, tak jsem to zadelal nekolika pruhy izolacky, ale stejne by me zajimalo na co to tam je.. Je to ta krabice na posledni fotce v cervenem ramecku.. Nabira to vzduch a pak uz ho dal neposila - tak tezko rict, mozna zasoba, kdybych nahodou vjel do vakua:-)

Napsal: 04 dub 2010, 19:00
od souky222
to bude předehřev vzduchu

Napsal: 04 dub 2010, 19:57
od Sqetch
souhlasim se souky222 ;-)

Napsal: 04 dub 2010, 20:38
od Gringo_Joe
MNo a jak to teda funguje?? Je to fakt jen krabicka s jednim vstupem.. jak se pak ten "ohraty vzduch" dostava ven? Tou samou dirou?

Napsal: 04 dub 2010, 20:41
od souky222
už si nepamatuju ale myslim že je to spojený přepážkou s airboxem která se určitý teplotě otevírá/zavírá

Napsal: 04 dub 2010, 20:48
od Arci
:lol: vsichni vedle :wink: .... Ta krabicka upravuje rezonancni frekvenci sani... pouziva se to aby se zlepsily prechody atp... Nektera auta maji dokonce dvoje sani (jedno prime a jedno klikate) ktere se podle jizdniho rezimu prepina pomoci PC a upravuje odezvu motoru.... Je to vpodstate "rezonator" akorat na sani :wink:

Napsal: 04 dub 2010, 21:52
od souky222
:shock: tak to se teda omluvuju za mystifikaci :oops: