Stránka 4 z 8

Napsal: 08 dub 2010, 22:52
od Dr1ger
skrtici klapka nova, menil jsem i ten potenciometr... predchozi byl vychozenej... koupil jsem i novy EPS, a vse pri starem.. :(

jedine co , tak ze by odesla ridici jednotka... ale to by snad hlasila diagnostika...

auto proste nevidi zadny problem....

jeste zitra dam jinej krokovej motorek, ale jinak fakt uz nevim :(

jedine co by to mohlo byt bude neco mechanickeho... ale fakt si s tim nevim rady.. :(

Napsal: 08 dub 2010, 22:56
od knedlik
neni pravda ja mam bez chyby i kdyz odpojim jakekoliv cidlo a jede to stejne v riti řidici jednotka a staci jestli nekdo svarel na aute a je ko never ze ti bude hazet chybu :x

Napsal: 08 dub 2010, 23:03
od Arci
Muzou byt v kaji jen koncove stupne na motorek a rj sice reguluje ale pritom nic neridi... z motorku neni ani zpetna vazba (je to krokac se trema civkama) tzn. jednotka muze byt KO ani o tom nemusi vedet... No a nebo pak jedine schema el. motoru, merak a merit kabely....

Napsal: 08 dub 2010, 23:12
od knedlik
njn ale ŘJ stejne neopravis nejsou dily i kdyz jestli si vzpominas jak jsme to spolu arci resily tak jsem se dostal o neco dal, delko pry jiz uvolnilo vsechna kompletni schemata do roku 1995 takze hledam na germany strankach uvidime byl by to zlom

Napsal: 08 dub 2010, 23:46
od Arci
Jj lepsi novou RJ... Ja skoncil na tom ze z toho rozdelovace leze zpetna vazba do RJ jelikoz mapa zapalovani je ulozena v tom rozdelovaci (je tam koncovej stupen zapalovani).. takze jezdima na tu C14N....

Vysoká spotřeba...

Napsal: 09 dub 2010, 10:00
od fickerpet
Zvýšila se mi skoro dvojnásobně spotřeba a vůbec netušim čim to může být. Při vyšších venkovních teplotách je za jízdy cítít v autě benzín. Nějaký rady,tipy??

Napsal: 09 dub 2010, 10:06
od romoli

Napsal: 09 dub 2010, 10:24
od fickerpet
díky za odkaz,ale po přečtení jsem zjistli, že se stejně na nic nepřišlo :)

Napsal: 09 dub 2010, 10:39
od romoli
to melo bejt neco jako "použij funkci hledat a zjistiš že je tu to tema ale nedořešene " :D

Napsal: 09 dub 2010, 11:22
od styxxy
me se dost stavalo ze jekmile byla velka spotreba a kord kdyz jsme citil benzim tak to nekde netesnilo nejcasteji na vstrikach je tam spousty tech gumovych tesnenich a casem propoustej pri tom tlaku benzinu

Napsal: 09 dub 2010, 16:59
od Dr1ger
tak jsem dnes sehnal dalsi krokovej motorek... tentokrat z astry...

o poznani lepsi... jen ty otacky jdou pomaleji dolu, ale uz si nedrzi svoji hodnotu....

je mozne ze tyto zbytkove otacky jsou dane tim ze je tam katalyzator na 1.4 16V a neni stredovej tlumic, koncovej je tuningovej, takze skrz nej vidis...

pokud ano, tak by vse melo byt ok... uvidim tedka jaka bude spotreba... pokud se dostanu aspon na 500 km na nadrz tak budu stastnej :)

pri koupi jsem byl schopen dat 600 - 700 km na nadrz....

Napsal: 09 dub 2010, 17:07
od souky222
a co takhle vyčistit klapku, to by mohlo helfnout, si myslim

Napsal: 09 dub 2010, 17:32
od Dr1ger
jj to bude... dostal jsem echo ze by se mohla lehce zasekavat.. i kdyz se mi nezda... protoze jsem to vse kontroloval a vse doleha tak jak ma... nic se nehybe, ale zkouknu to jeste to se vi...

pak u toho krokoveho motorku je taky vhodne zjistit jestli tam nejsou 2 tesneni... muj problem....

bych se musel jit zastrelit.... :twisted:

Napsal: 09 dub 2010, 19:12
od topas
Tak jsem vyměnil kabely a jedinej rozdíl je v tom, že to má hezčí zvuk při startování (projet to jsem nezkoušel). Dělá to pořád...

Ale něco jsem zjistil, ale nevím, jestli je to normální... Při přidání plynu je někde v motoru slyšet takové jakoby fouknutí, zafunění... :roll:

Napsal: 09 dub 2010, 23:16
od Dr1ger
no je dost mozny ze mas foukly tesneni pod sanim...

to sundas ty 2 srouby na hornim krytu sani... 13 oriskem zkus dotahnout ty 2 matky.... a pokud se to nezmeni, tak sundat matky, sundat sani a nove tesneni... ja jsem daval kozene :)

a vse je v pohode... nejjedodusi jak to zjistit je to ze sundas "nahubek" od filtru a od motoru, co vede k te cerne krytce sani... nastarstujes... a zacpes obe diry.... pokud motor chcipne a chvilku si to udrzi podtlak... tzn tvoje ruka zustane pricucla k sani... tak je to ok... ale pokud motor nechcipne, a nebo neudrzi podtlak tak to mas vice nezli jasne :)