Stránka 4 z 34

Napsal: 22 zář 2010, 20:33
od Petr_Corsa A+B
Ahoj všem, nemáte někdo tucha o kastli na Kozu B, bez skel, bez světel, bez náprav, bez motoru a převodovky, bez brdovejch trubiček, bez nádrže, bez lemů, bez zpětných zrcátek, bez vnitřků, bez řízení, prostě jen zdravou plechařinu?
Kdyby někdo něco, pište prosím, nevím, jestli se mi chce strávit měsíc zachraňováním toho šrotu co mám doma, navíc po odstrojení jsem zjistil různý převařování atp., tak mě asi chápete

Napsal: 22 zář 2010, 23:02
od vaneon
zkus napsat uživateli jardaobolecky ... od toho jsem sehnal kastli já ...

Napsal: 25 zář 2010, 14:15
od Petr_Corsa A+B
Díkec to Vaneon, Jarda už mi napsal, poprosil jsem ho o fotky, tak uvidíme, když se ale nepodaří sehnat, tak už se s tím nějak popereme, zase nechci dávat 8000 za kastli, která by třeba nebyla úplně ok, jestli mi rozumíš.
Díky, Petr

Napsal: 26 zář 2010, 00:16
od vaneon
já ji měl za hubičku a je jak nová ... s ním se určitě domluvíš ;-)

Napsal: 30 zář 2010, 11:13
od Petr_Corsa A+B
Už jsem s Jardou mluvil telefonicky, dnes mi zašle fotky, jen se chci ujistit, není to blbost z kastle GSI přendávat střeva na sériovku, nebudu s tím mít víc starostí než když bych jednoduše tu kastli GSI opravil? Jde mi o různé úchyty atp. abych to pak nemusel odřezávat, navařovat atp.
Díkec moc za případné uklidnění, jde o to, že Áčko Corsu jsem rozebral a složil do šroubku, ale Béčko neznám. tedy obvzlášť to odlišení GSI oproti sériovce. Petr

Napsal: 30 zář 2010, 13:22
od Lukkas
Jediný co vim, že normální kastle nemá úchyty na GSI prahy .. ale to je to nejmenší :)
Pak jde o to, jaký motor byl v té corse, ze které budeš mít ut kastli .. aby jsi nemusel předělávat držáky motoru ... ale to by taky neměl být problém :roll:

Napsal: 01 říj 2010, 08:27
od Petr_Corsa A+B
Ahoj Lukkasi,
díky za info, taky si myslím, že by v tom neměl být nějakej zásadní problém, Jarda mi sice zatím fotky neposlal, ale Vaneon říká, že by měla být ok, tak to je důležitý, aby byla bez rezu a ostatní se přendá z toho mého GSI, to je kompletní a jako kompletní se to přendá, achjo, to bude fuška, ale už aby se začalo, nějaké peníze jsem už ušetřil, tak už mě brzdí jen čas, samozřejmě hned jak se do toho pustíme, tak budu posílat update sem na stránky. Kdyby jste někdo věděl o nějakém problému s tím přehozením GSI do sériovky, budu rád, když mě varujete předem, díkes.
Petr

Napsal: 05 říj 2010, 11:38
od Petr_Corsa A+B
Ahoj Vaneon,
prosím Tě, vůbec se mi nedaří se spojit s Jardou Oboleckým, jak jsi mi ho doporučoval, nezvedá mi telefon, nereaguje na SMS ani na SZ, nevím co si mám o tom myslet, jde o to, psal jsi, že obchod s ním byl super a já Kastli Corsy B vážně nutně potřebuju, ale chci něco "seriózního", bohužel tohle mi moc seriózně nepřipadá. Nevím, co si o tom myslet.
Díky za Tvůj názor, nebo názor kohokoli z Corsa Clubu, Petr

Napsal: 05 říj 2010, 11:52
od Smithy
Nevim aby nebyl problem v drzacich motoru, kdyz by byla treba karoserie z litra. Pokud by to bylo z 1.4, tak neni problem, ale neco mi rika kdyz prvni pripad tak.... aspon Fugy mi o tom driv neco psal..

Napsal: 05 říj 2010, 15:51
od Petr_Corsa A+B
Díky Smithy,
nejhorší je, že to vypadá, že žádnou kastli asi neseženu, Kubina, co mi o ní psal tak se neozívá a Jarda Obolecký taky tak a nikdo jiný nenabídl a na netu jsem to sjížděl taky a nic, takže zbývá ta horší varianta, opravit tu mují Corsu, která je total sežraná, jak se můžeš podívat zpět v mém profilu. Bude to boj, ale co se dá dělat, jak říkám "když jí miluješ, není co řešit".
Díkes, Petr

Napsal: 05 říj 2010, 17:36
od vaneon
no asi takhle ... já měl s jardou taky problém v komunikaci ale jakmile jsem se mu dovolal tak už mělo všechno rychlej spád ...

chápu tě že to vapadá neseriozně a já byl před tím taky na pochybách ale pak to bylo ok ...

pokud říkáš - když ji miluješ tak není co řešit tak ho víc uháněj ...

a to opravy týhle kastle bych ti nedoporučoval vůbec jít jestli si chceš zachovat dobrý psychycký zdraví ;-)

Napsal: 05 říj 2010, 20:04
od styxxy
od jardy bych nebral

Napsal: 06 říj 2010, 08:55
od Petr_Corsa A+B
Díky všem za rady a reakce, fakty si toho moc cením.
Jednám ještě s Kubinou, říkal, že má 96 modrou, nu holt by šla do laku, ale musí bejt hlavně zdravá co se týče plechů, protože to je proč se sháním, jinak to můžu zabalit, udělám jen spojku a dojezdím to GSI do šrotu, což bude tak za rok a to nechci, chtěl jsem z toho udělat voňavku, ale nejsou prachy a hlavně není vůbec čas, když chci udělat prachy, tak dřepím do večera v práci, ale co Vám všem budu vyprávět, však to znáte všici.
Ještě jednou díkes, Petr.

Napsal: 06 říj 2010, 10:36
od vaneon
já radím zatlačit na jardu ... pak budeš spokojenej ;-)

Napsal: 07 říj 2010, 09:25
od Petr_Corsa A+B
TO Vaneon,
díky Ti pane, Jarda už mi asi fotky poslal, pokud to tedy nebyl Kubina, z e-mailu Jak hx poznáš kulový což? Mám taky nějaký typ, tam bych se měl jet zítra podívat a je černá, což je pro mě o starost míň, když bude zdravá, tak by nám pro tento moment odpadlo i lakování, což by byla fakty pecka. Kéž by to konečně klaplo a můžeme se konečně do toho pustit. Zatím páčko, dám hned info, jak jsem dopadl.
Petr