Stránka 4 z 6

Napsal: 15 pro 2010, 20:34
od batoo
TDSka delal jen isuzu a TDcka jen Opel a Opel jak rika Nox je sracka:)

Napsal: 02 led 2011, 20:52
od kozorozecek
zdravičko to je nahodička toutou upravou si chci hrat turbo z 1,7isuzu mam corsu 1,5td isuzu mam jen se dokopat ktomu to spařit:-)mam teda i vstřiky ale jak už tu bylo řečeno u komurky toho asi moc nezmužou a stim zvišovanim tlaku bych to taky moc nepřehanel ale IC je duležitej:-)

Napsal: 02 led 2011, 21:03
od Lukkas
hh .. a nemáš tam ještě jeden motor 1.5TD nebo nevíš, kde sehnat ... ?
Taky bych mohl mít turbo z 1.7TDS i vstřiky i vše co je potřeba, tak bych si taky hrál ..
Jen mít ten motor a né, jan 1.5D .. :?

Napsal: 03 led 2011, 16:32
od kozorozecek
prasknul mi airbox tak zitra jedu na vrakač se mužu optat 1,5D tam bylo určite ale TD nevim nevim odkud jsi?

Napsal: 03 led 2011, 17:20
od Lukkas
z UL, to není zase tak daleko :) určitě se mi zeptej a dej vědět, jeslti tam něco maj .. a hlavně za kolik :wink:

Napsal: 08 led 2011, 19:07
od kozorozecek
zdravim tak te nepotešim ma tam motory isuzu ale ani jeden neni s turbem.jinak nemel jsem to ješte vindane ale přijde mi že turbo z 1,7 ma stejne přiruby jako z te 1,5 ale ruku do ohne zato nedam ja ješte zvažoval tam dat neco z koncernu aby turbo foukalo od nižšich otaček ja se na todle chystam až udelam rozvody což počitam bude cca na jaře

Napsal: 08 led 2011, 21:09
od nezdvorak
aby turbo táhlo odspodu, tak bys musel přidat na tlaku a poštelovat wastegate, aby otevíral dřív

Napsal: 09 led 2011, 01:19
od batoo
A hlavne pridat na nafte...

Napsal: 09 led 2011, 11:04
od kozorozecek
přidat na tlaku to je prave že přivřu vestgate ne?ale aby turbo stihalo i ve vižšich totaškach jdu dogaraže tak mrknu jak to tam je vubec řešene

Napsal: 09 led 2011, 11:11
od FizzBiker
tim ze napr podlozis actuator docilis toho ze wastegate se bude otevirat pozdeji a tim zvýšíš tlak nicmene to nijak neovlivni nastup turbiny,... tam by jsi musel pouzit jinou bud s jinym AR ale spis menší ktera se bude rycheji roztačet ale zase to bude horsi nahore...

zkontroluj si stav turba mozna uz je pred smrtí a jeho vyměna či repase by ti pomohla v nástupu...

Napsal: 09 led 2011, 11:17
od kozorozecek
co jsem tu tak pročital tak je to normalni že zabira až nekde ve 2500 jsem dieslova lama tak se přiznam že tyto motory neznam je to muj prvni diesl.
odhaduji že turbo je v perfekt stavu jako celi motor.
doposavad jsem jezdil s dvousetkonovim kompresorem tak jsem ted trošku vedle z tech 60 koniku:-(

Napsal: 09 led 2011, 17:50
od batoo
Vyrizni kat, navar trubku, natankuj Vervu Diesel a jed sam a uvidis jak to bude najednou svizny. Jako pokud jsi cekal od komurky 1.5TD, ze bude mit podobnej vykon jako mergl s kompresorem, tak bych se nad sebou na chvili zamyslel:)) (to nemyslim ve zlym).

Napsal: 09 led 2011, 19:05
od kozorozecek
tak stim jsem rozhodne nepočital jen bych rad aby jezdilo aspon krapet lepe
corsu jsem opatřil kuli spotřebe a dojiždeni prave proto abych mohl ztunit medveda:-)

Napsal: 09 led 2011, 19:57
od batoo
Jak rikam kat ven, ten budes mit urcite zalepenej, to dela hodne.

Napsal: 09 led 2011, 21:10
od kozorozecek
koukam po zahraničnich forech jestli tam neco nenajdu tak uvidime