Stránka 4 z 15

Napsal: 10 zář 2007, 20:35
od Erik
Jeste fotku s minulej tyden:

Obrázek

Na pravou stranu original ventil.

Na levou, co mam tedka.

Nejde to moc videt, ale je mnohem tensi, a lehci.

Motor uz je complet, hlava na spodek. Ted posledni veci a pak vsechno nastavit na brzdu!

Napsal: 10 zář 2007, 20:59
od Havli
Ale ano Eriku,je to vidět. Je tenčí jak kráááááva. To zas bude mazec. :smich: :smich: :smich: :smich:

Napsal: 11 zář 2007, 02:18
od mikro
Bože. Vyhoďte ho někdo z fora. Tohle je spíš forum amateru a lidí co maj corsičku jako koníček a ne forum pro profesionály s dlouholetou praxí. :mikrovlnka:

Napsal: 11 zář 2007, 06:48
od Havli
Jistě,Erik s tim Áčkem nic dělat nebude, má ho jen na nákupy. Opravdu žádný zasahy do konstrukce motoru ani drastické úpravy,to v žádném případě!!! Já se z tebe jednou poseru. :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 11 zář 2007, 07:49
od Berry
Ma ho na nakupy Holandsko-Brno za dve hodiny tam i zpet :lol:

Napsal: 11 zář 2007, 08:27
od Erik
mikro píše:Bože. Vyhoďte ho někdo z fora. Tohle je spíš forum amateru a lidí co maj corsičku jako koníček a ne forum pro profesionály s dlouholetou praxí. :mikrovlnka:
Jak dlouholetou praxi? To jak tenhle motor, stavim tedka po prve v zivote.
Pretim jen lechke upravi, vacky, vyfuk atd...

Ja jsem zacinal jak kazdej tady na forum :D

Ale tedka mam proste stesti, ze muzu udelat co uz strasne dlouho chci :roll:

Napsal: 11 zář 2007, 08:29
od Berry
Eriku fakt jsi borec, jinka co je to za motor v te Ackove corse a jake by mel mit parametry po tve uprave

Napsal: 11 zář 2007, 10:16
od suby
jj Erik je sice blázen, ale mi ho tu všichni máme rádi.
Slyšel jsem, že prý tam chce dá motor z tryskáče... Eriku, co je na tom pravdy??? :aesmile: :lol2:

Napsal: 11 zář 2007, 10:52
od Erik
Berry píše:Eriku fakt jsi borec, jinka co je to za motor v te Ackove corse a jake by mel mit parametry po tve uprave
Ackove bude zatim standard :D
E12NG ktere ma 33 kW :twisted: Haha
Ale v pohode, do 100kmh to jede ok. Motory se skoro nerozbio, a malo zere :D

Co bych mozna pak jeste udelal, je c20xe s Bcku, upravit, jestli se to da, a jestli budou penize, a ten dat do Corsa A. Ale motor bude standard, 150 koni, to staci na 725 kg. Vacky atd uz jsem prodal vis...

Ale napred to co tedka mam lezet, dame na neho, a pak napred rozdelame motor s Bckovou... Mozna zustane 1.2 v Acku :)
suby píše:Slyšel jsem, že prý tam chce dá motor z tryskáče... Eriku, co je na tom pravdy??? :aesmile: :lol2:
Co je tryskace?

Napsal: 11 zář 2007, 11:09
od sladas opc
tryskáče jsou letadla,stíhačky

Napsal: 11 zář 2007, 11:24
od suby
Gripen

Napsal: 11 zář 2007, 11:52
od Berry
MIG :lol:

Tak to jo, takze vlastne motor ma stejny vykon ajko maji v corse B,a el tam maj oznaceni X12SZ, cim to ze tenhle ma jine oznaceni a navic NG, starsi opely mely BZ vid preci i corsa C14NZ a kadett C16,18,20NZ :wink:

Napsal: 12 zář 2007, 20:25
od Erik
ten E12NG je strasne stare, uz bily v Kadett A.
Jen meli par face lifty :D

A motor s stihacku, nebude :roll: haha

Napsal: 13 zář 2007, 11:06
od deni
eriku mužeš mi poradit z čeho mam dat ten držak mororu co je na spolujezdcove straně,nebo jak ho udělat mam totiž corsu gsi a už tam mam c20xe jen mi drži na ničem a jen potřebuju tvou radu,jak.dik

Napsal: 13 zář 2007, 17:13
od Erik
deni píše:eriku mužeš mi poradit z čeho mam dat ten držak mororu co je na spolujezdcove straně,nebo jak ho udělat mam totiž corsu gsi a už tam mam c20xe jen mi drži na ničem a jen potřebuju tvou radu,jak.dik
U stredni mas dat 12mm spacer.

Na motor prijde orginal s Kadett GSi C20XE.
Obrázek

A mezi silentblok a karrosserie: Zelezo 40x40mm:
Obrázek

To pak vypada tak:
Obrázek

:D