Stránka 4 z 10
Corsa 1.0 12V x10xe po zahrati ztraci vykon
Napsal: 28 čer 2008, 11:59
od josefb
Zdravim vsechny,
potreboval bych poradit nejaky servis v okoli prahy, melnika kde by mi udelali rozvody a asi i hlavu, prostredi valec ma nejak mensi tlak, ale vetsi otackach to jede. Taky ma zvuk jako naftak....
Dik
Pepa
Napsal: 28 čer 2008, 14:16
od Havli
Edit: přesunuto do topicu o rozvodech,tady je pár věcí o tvim problému,snad to pomůže

Chce to udělat co nejdřív,jinak budeš kupovat celej motor jako já

Napsal: 30 črc 2008, 22:44
od Jano
Petr212 uz si vymenil tie rozvody? Tiez si to chcem urobit. Ak si to robil, vedel by si popisat ako sa to robi?
Vdaka
Řetez výměna kladky napínaky. Co ješte?
Napsal: 10 říj 2008, 10:58
od mikyblava
Řetez výměna kladky napínaky. Co ješte?
Mám prosbu co je vše potrebné na výměnu retezu, nebo z jakých dílu se skláda komplet servis co treba vymenit. auto má sice jen 95000 km ale aj mechanik mi řekl že by bylo lepší tu puvodní řetez vyměnit, dost je ji slyšet tak bych to chtěl už komplet aj s termostatem sem tam se mi vyhupne teplota na 105 stupnu C tedy hlavne v kolónach.
Corsa C 1,2 55kW/75PS Ecotec r.v. 2001 - NENI to ješte twinport ale klasika
Díly si chci nakoupit sám jen nevím co vše....
Dík za rady

[/b]
presunuto by toxik-q
Re: Řetez výměna kladky napínaky. Co ješte?
Napsal: 10 říj 2008, 11:22
od mikyblava
PS: Díky za přesun, nevšim jsem si tuhle sekci.
Napsal: 11 říj 2008, 19:31
od mmiikkii
niekto by tu mohol spravit taky fotonavod ako na tie rozvody

najlepsie na litrik aby som si to potom mohl pomenit sam
dakujem

Napsal: 13 říj 2008, 18:36
od Lupa89
ja vam poradim jak na rozvod sundejte kryt rozvodovyho remenu vemte si sekacek a seknete si na remenice a blok motoru rysky tak aby se presne prekrejvaly povolite napinak a stahnete remen nasadite novej lehce napnete a skontrolujete jestli risky sedej nemusi to sedet uplne kdyz to nepasuje jakoby o ctvrt nebo pul zubu nevadi hlavne ne o celej kdyz rysky sedej nasponujete to tak jak se ma a skusite otocit kdyz budou i po otoceni rysky sedet je hotovo pak uz jen dobre utahnout napinak a muzeste zakrytovat a jet dal...hlavne bacha az budete mit sundanej remen abyste si neotocili klikou nebo vackou o 180 stupnu to by se vam to krasne otocilo a ventily by otvirali kdyz de pist nahoru (aspon myslim)
Napsal: 13 říj 2008, 23:01
od mikyblava
Lupa89:Prosim tě a co vše treba menit když mám pocit že řetez víc slyšet jak má třeba menit i vše ostatní? Myslím tým kolečka, vodní pumpu, termostat,řemen, atd......? To vše funguje normálne taky termostat a voda pěkne stojí NEstráci se je v normálu len ta řetez mě trocha štve, auto má jen 95 tis. km origo.Nebo jaký je interval na výměnu od výrobce? Motor je Z12XE Dík za odpověď.
smazana citace by toxik-q
Napsal: 14 říj 2008, 17:26
od mmiikkii
co sa mna tyka, menim len retaz a napinak, vodnu pumpu neriesim, zatial netecie a ked zacne tiect nieje problem ju vymontovat, aspon teda myslim ze je na boku motoru takze si myslim da vymenit hocikedy bez neakeho velkeho rozoberania. Len si teraz niesom isty ci ju pohana remen co toci aj alternator... Chcel som menit aj tie kolieska a vsetky tesnenia, ale kolieska som akosi nezohnal a auto ma najazdene len 11000. Tak dufam ze budu ok. Tesnenia, uvidim zajtra v akom stave su. Inak zajtra sa ide menit retaz a napinak, tak som zvedavy ako to pojde. Planujem to

viac menej krok po kroku, tak ked sa podari dam sem potom to foto

aj s neakym popisom.
Napsal: 14 říj 2008, 17:28
od standa PE
to foto potesi
tak nech to dobre dopadne
Napsal: 14 říj 2008, 17:30
od mmiikkii
lupa , to mi je jasne, ja len celkom presne neviem ako sa k tej retazi dopracujem, teda co vsetko treba rozobrat a vymontovat

ale ako som pisal vyssie zajtra sa uvidi...
Dufam ze to coza prezije
bw: pisal som s pepexom a napisal mi toto:
klika je zajištěná v bloku motoru na straně pod výfukem nad vanou..
je na to přípravek-kolík..vačky jsou vzadu pod víkem ventilů na straně převodovky vodorovně na přípravek-ploška..
musíš sunadat prsa!! to znamená vodu,olej a silentblok motoru pryč...sundat vodní pumpu,alternátor vyvěsit motor.sundat vanu+odšroubovat výfuk-katalyzátor---nebo jenom povolit šrouby na vaně co jdou do prsou..ale je tam těsnění a to jde blbě odlepit.. hodně štěstí.
celkom nerozumiem tej prvej casti kde spomyna kluku

nerozumiem preco ju treba vymontovat... A vyvesit motor znamena vybrat ho z auta?
Napsal: 14 říj 2008, 17:52
od pepex
sorry miki nestíhám

Napsal: 14 říj 2008, 17:55
od mmiikkii
neva pepex, sak zajtra uvidime ako to pojde, idem na to s kamosom, ako som ti pisal, je taky hobby automechanik, ale robil isty cas aj normalne aautomechanika, je celkom sikovny, len neviem

uvidime... Ale tu kluku by si mi mohol vysvetlit, asi je to lamerske ale ja vobec neviem preco ju treba vymontova a co s mou mam vobec robit

Napsal: 14 říj 2008, 19:25
od pepex
klika se nenastavuje jak u favorita válec v horní úvrati změřit šroubovákem pod svíčkou ale:
na straně pod výfukovejma svodama ve výšče nad vanou je tuším záslepka na kolík..hlava má vnitřní imbus.pod záslepkou je díra na 2 x osazenej kolík, kterej zajistí kliku..
Vačka se zajišťuje jak VW. na plošky.
Pokud měníš jen řeťez a ne i všechna kola je to o.k. protože demontáž kol vyžaduje přípravek na časování snímacího kroužku..(montáž)
plošky na unašeči co na něm je přišroubobaná řemenice na altík by měly být kolmo k zemi..když nemáš přípravek na kliku,vyndej svíčku, sundej víko a nastav to na "0" podle vaček musí být plošky vodorovně nahoře,si označ polohu kliky.. jestli to dáte o zub tak to nenatočíte
moooožná zítra bych ti hodil scan
tak predsta vymenene
Napsal: 18 říj 2008, 18:57
od mmiikkii
zdravim hosi,
rozvody sme s kamosom uspesne vymenili

Pridam vam sem pra fotiekz montaze ale ziadne step-by-step sa mi

necolo a nebol na to ani cas. Ale nieco aspon je. inak s postupu prace.
odmontovat vsetko co zavadzia : - airbox,sanie vzduchu, alternator, remenicu, musite odmontovat aj kolieska ktore pohanaju remenom altik a pumpu, dalej sme odmontovali, svieckovy most

kryt ventilov, ochranny plech co je na vyfukovom kolene. Kvoli nemu som musel vybrat aj chladic. Motor sme podlozili dvihakom a neskor ked sme odmontovali olejovu vanu bolmotor zavesenyna tyci pomocou drotu

))
Ale slo to dobre. Treba odmontovat vyfukove potrubie, dat dole vanu a poom prsia motoru.
Retaz som mal dobru, ale napinak bol totalne vymlateny. Ked som ho zasunul ani sa nepohol, vobec nesponoval retaaz. Takze sme ho odmontovali, dali dole lystu stiahli retaz a hodili novu. Inak sme nic nezaistovali, na kolieska vacky sme si spravili len bielou fixou ciarky a zaradil som jednotku. Tot vse so zaistovania polohy
Potom uz len spatna montaz, doliat vodu olej start a zatial ide

))) tichsie lepsie...
Tak to by bolo vsetko, neskor sem dohadzem zopar fotiek.
cafte