Jinak raději bych to ubíral spíš na vršku pružiny, ale počítej s tím, že tím můžeš zničit i tlumiče, když s tím budeš jezdit. Ta pružina na to nebude stavěná. Sportovní snížené pružiny jsou už ke snížení přizpůsobené a taky podle toho vyrobené. Sériová pružina k tomu určená není a tím, že ji kus uřízneš, tak defacto ztratí původní vlastnosti. Auto si myslím tvrdší nebude, možná bych dokonce řekl, že bude ještě měkčí(odhaduju podle toho, že ji kus nosné části uřízneš) a tzn. že se Ti víc zhoupne auto a tlumiče by mohly jít až na doraz a to jim při každodenním ježdění určitě dobře dělat nebude
Pokud se neřadíš mezi ty, co chtějí mít auto pár milimetrů nad zemí, tak je to nesmysl(samozřejmě to je nesmysl i u nich, ale vysvětli jim to...) a žádnej kladnej efekt to mít nebude. Nevymýšlej blbosti a chvíli vydrž a přišetři na nějaký třeba stavitelný podvozek, kde si to nastavíš přesně, jak budeš chtít
Edit: A navíc u tohohle způsobu snížení ani neodhadneš, o kolik si to auto sedne.