Stránka 5 z 12

Napsal: 15 kvě 2008, 21:50
od Pívas
Jj, budou to synchrony, když jsou v prdeli tak se špatně srovnají rychlosti hnací a hnané hřídele v převodovce a tím jde špatně řadit :D

Napsal: 15 kvě 2008, 21:51
od McJOHN
kdyby to byla spojka, bude to dělat i u té zpátečky

Napsal: 15 kvě 2008, 21:53
od stovi
Pívas píše:Jj, budou to synchrony, když jsou v prdeli tak se špatně srovnají rychlosti hnací a hnané hřídele v převodovce a tím jde špatně řadit :D
tyjo tak teď nevim,pepex mi psal že mu to dělalo to podobný a prej to bylo spojkou...ale přece synchrony nemůžou bejt po 80000km v prdeli ne? z čeho to teda dělaj :roll:

Napsal: 15 kvě 2008, 21:54
od stovi
McJOHN píše:kdyby to byla spojka, bude to dělat i u té zpátečky
vždyť jo,zpátečka mi tam jde přes zuby většinou... :cry:

Napsal: 15 kvě 2008, 21:55
od Pívas
Spojka to taky může být, je to větší pravděpodobnost než ty synchrony.Mechanik ti řekne co a jak :D

Napsal: 15 kvě 2008, 21:57
od Pívas
a vystavuje ti spojka dobře nebo ne, když máš sešláplou spojku a zařazenou rychlost nemá tendenci auto jet?

Napsal: 15 kvě 2008, 21:59
od stovi
Pívas píše:a vystavuje ti spojka dobře nebo ne, když máš sešláplou spojku a zařazenou rychlost nemá tendenci auto jet?
právě že nemá no...ale ta spojka asi zase tak špatná ještě nebude,spíš je načatá...

Napsal: 15 kvě 2008, 22:01
od stovi
jako ta jednička jde tak ztuha jen občas,spíš mě štve ta zpátečka,ta si škrtne skoro pokaždý... :cry:

Napsal: 16 kvě 2008, 20:29
od drv.astor
me takhle nesla radit 5...proste jsem ji tam musel vzdycky narvat....vymena silentbloku v motoru co drzi tahlo od radici paky to zpravila

Napsal: 25 kvě 2008, 21:31
od Jorgeos
Dnes jsem se pokusil vyměnit gufero v domečku řazení na převodovce, ale bohužel bezúspěšně. Po odšroubování 4 šroubů na domečku řazení a vyndání čepu, který spojuje hřídelku jdoucí z domečku s táhlem tyče od řadící páky jsem sundal víko domečku.
Bohužel hřídel tam drží takovým kolíkem (viz šipka na obrázku), který se mi nepovedlo vyrazit (a nechtěl jsem do něj mlátit moc, abych nezpůsobil víc škody než užitku). Je mi jasné že při vyrážení kolíku musí být proti té prohlubni, ale když jsem do něl mlátil, tak se ani nehnul.
Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Jeslti mě nic nenapadne, tak zajedu do Opela koupit ten kolík a starý odvrtám... :-/
Přesunuto.Havli

skube pri razeni

Napsal: 25 kvě 2008, 21:49
od Vasin
Zdrawím mam takovej dotaz mam Corsu B r.v.97 1,2i a jak se prerazuje z 2 na 3 a z 3 na 4 tak mi to zacne skubat :roll: jak pustim spojku a jak podrazuju tak mi to dela taky a evim cim to muze byt a co ? muze nekdo poradit Díky :wink:

Napsal: 30 kvě 2008, 08:23
od Havli
stovi píše:jako ta jednička jde tak ztuha jen občas,spíš mě štve ta zpátečka,ta si škrtne skoro pokaždý... :cry:
Stovi>> Mám poslední dobou stejnej problém a už mě to sere,když někam couvám všichni se votáčej ,co je to za píčuse :twisted: Ostatní kvalty jdou v pohodě,zpátečka přes zuby :cry:

Napsal: 30 kvě 2008, 08:32
od Pívas
K tomu kolíku, co tam vydím tak tam je prdlý nejt a ten nevyšroubuješ :lol: takže odvrtat ale nejdřív si zjisti zda ho seženeš :lol:

corsa b 1,5td - problém s dvojkou

Napsal: 04 čer 2008, 15:49
od corela9
čau lidi tak už jsem konečne taky majitelem corsyčky.. super auto.. mám za sebou prvních pár set km a výdajů za nový olej, gumy a pár drobností..
Ale proč píšu.. na dvojku mi auto strašně cuká, jak za teplýho tak i studenýho motoru. na dvojku téměř nejde lehce polechtat plyn.. je to jak z amerikýho filmu - když přeřadim z jedničky na dvojku a nesešlápnu pořádně plyn tak s corsou skáču jak nějaká blondska v autoškole.. na jakýkoli přidání plynu pod 2500ot reaguje prudkým cuknutím.. na ostatní rychlostní stupně to jede jak má.. čim to může být? díky za rady..

Napsal: 04 čer 2008, 16:03
od napster
a to ti delalo uz kdyz si to koupil?potom teda nechapu proc sis to kupoval?!