Stránka 5 z 5

Napsal: 21 říj 2008, 00:02
od mir77
děkuju za odpověď, ještě prosimtě jak je too s náhradníma dílama??trochu se děsim abych za ně zvlášť do tohohle motoru od japonců nenacpal ranec...mám sicemožnost mít levnější naftu, ale zase nevim jak je to s cenama náhradních dílů....popřípadě jaká je kvalita dílů od autokelly....koukal sem že tam jsou celkem slušné ceny třeba za vodní pumpu a tak....ale nevim jaká je jejich kvalita, slyšel sem že třeba alternátor je jinak 5000 a výše.....tak stále nevím jestli do toho diesela jít či ne......ročně najedu tak max. 10 000km...tak jestli by se kvůli servisu spíš nevyplatila třeba 1.2 48 kw benzín.......už....to sem se rozpovídal.... :D

Napsal: 21 říj 2008, 06:31
od šindy
no nevim jestli je zrovna nejlepší tam lít nějaký levný s****y
já tankuju jen u shel a omv ale to poznáš
-jsem byl jednou na suchu a nejbližší benzinka UNICORN tak jsem tam hodil za 300 na dojetí aspoň domu a po chvilce rafička spadla na to stejný takže jsem natankoval u shel v-power D a nic jinýho tam už dávat nebudu :D

ale to poznáš sám jak se ti ztrácí nafta z nádrže :wink:

Napsal: 26 říj 2008, 20:51
od mir77
ahoj, slyšel sem že těm dieselům dost často praskaly hlavy, co je na tom pravdy, popřípadě kterých dieselů se to týkalo, díky :)

Napsal: 26 říj 2008, 22:12
od Robin
šindy píše:no nevim jestli je zrovna nejlepší tam lít nějaký levný s****y
já tankuju jen u shel a omv ale to poznáš
-jsem byl jednou na suchu a nejbližší benzinka UNICORN tak jsem tam hodil za 300 na dojetí aspoň domu a po chvilce rafička spadla na to stejný takže jsem natankoval u shel v-power D a nic jinýho tam už dávat nebudu :D

ale to poznáš sám jak se ti ztrácí nafta z nádrže :wink:
Tak zrovna ten Shell V-power D dopadl bledě. Jsou to mrchy podvodnický.:-(
Test nafty:

http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv

Jinak já kupuju aditivum do nafty, nejlépe v testu dopadl VIF co se prodává u Benziny, čistí, zvyšuje mazivost nafty a chrání tak čerpadlo a taky zvyšuje cetanové číslo. Je to opravdu znát, klesla mi spotřeba asi o 7%.

Napsal: 27 říj 2008, 19:00
od mir77
opravdu nikdo neví jak je to s těma dieselama???

Napsal: 27 říj 2008, 19:06
od Svoby
já jsem slyšel že byly horší ty 1,7D než 1.5D, ale nevim proč...

Za celou dobu co chodim na CC, tak jsem tu nečetl že by někomu hlava praskla...

Napsal: 27 říj 2008, 20:22
od mir77
děkuju za odpověď :wink:

Napsal: 27 říj 2008, 20:38
od nezdvorak
Berry píše:Ja nevim no nebudu se hadat, jen rikam od zkusenosti a vubec nazorech na dieslove motory monotavanych do opel corsa, ze jsou jako nepoveden,a le ja pravda ze 1.5 TD jede hodne dobre 8)

právě, že tohle se řiká o benzín motorech :!:

Re:

Napsal: 08 srp 2012, 07:34
od Joemilionare
Erik píše:Urcite 1.5TD :D

1.7D nebrat

Muzu vedet proc je podle tebe 1,7d spatnej motor??
Preci tam nema co odejit na 1,5td odejde turbo a si tam za minimalne 10tisic
Nevim nejsem odbornik ale ja bych co se tyce vydrze volil 1,7d

Re: Corsa v Dieslu (D,TD)>rady při koupi

Napsal: 08 srp 2012, 10:11
od petanek192
jo kdybich ja kupoval corsu tak v 1,7D a kdybi mi to nahodou bylo malo tak bych volil 1,7tds isuzu akorat s turbem trochen poladit a 1.4 16V se na to nechyta ani nahodou a to nemluvim o spotrebe do 6ti Litru levnejsi nafty :-)

jinak cose tyka vydrze tak isuzu motor je dobrej mechanika zadna zbitecna eletrika ideal

Re: Corsa v Dieslu (D,TD)>rady při koupi

Napsal: 29 zář 2012, 17:03
od karbus
Dobrý den,
co si myslíte o motoru 1.7 Dti, jak ten je na tom se spolehlivostí?
Předem děkuji za odpovědi.

Re: Corsa v Dieslu (D,TD)>rady při koupi

Napsal: 29 zář 2012, 17:11
od duskov
Pokud se bavime o y17dt (isuzu), tak spolehlivost samotneho motoru je dobra. Problem ale dela ridici jednotka cerpadla (vypaluje se plosny spoj), pak muze tect nafta pres ventil na cerpadle, prolinani vody do oleje (nebo naopak) - opotrebeni vlozek vstriku nebo deravy olejovy chladic. Jinak takova klasika, ktera jde s casem - EGR ventil, vaha vzduchu, alternator, unik oleje, ...