Stránka 5 z 17

Napsal: 01 dub 2008, 18:04
od lukas
Když už se tu oběvilo toto téma.Chtěl bych se zeptat..mě se ventilátor na chladiči točí ihned po zapnutí klíčku..jediná možnost vypnutí byla vyndat pojistku..myslím si že je někde chyba v kabeláži. :(
Nevadilo by kdybych ho zapöjil na vypínač přes pojistkovou skříň. :?

Napsal: 01 dub 2008, 18:05
od pepex
Deny píše:Ten první dotaz fakt nevím.A mě termostat zapíná při 95 stupňů u 1.0 12V.
oplácký (a vůbec benzínový) termostaty spínají při 92-93 :idea:při 99 nebo kolik tady říkáte se voda vaří a spíná vrtule :wink:

Napsal: 01 dub 2008, 18:05
od sladas opc
me se taky tocil pak porad a byl asi zkrat v cidle staci vymenit cidlo a melo by to byt OK

Napsal: 01 dub 2008, 18:06
od pepex
lukas píše:Když už se tu oběvilo toto téma.Chtěl bych se zeptat..mě se ventilátor na chladiči točí ihned po zapnutí klíčku..jediná možnost vypnutí byla vyndat pojistku..myslím si že je někde chyba v kabeláži. :(
Nevadilo by kdybych ho zapöjil na vypínač přes pojistkovou skříň. :?
zůstalo ti seplý čidlo na chladiči...akorát,kdy ho budeš spínat?? při 98 :idea:

Napsal: 01 dub 2008, 18:07
od Paolo
suby píše:Paolo>>> Jestli dorazíš do Jihlavi, tak ti ho přivezu. náhodou ma jedno náhradní...
no to právě nevim, zda-li mam jet bez toho čidla.. náhodou bude někde zácpička a jsem v :prdelky: , tak ho asi koupim a vyměním před odjezdem na srázek... ale moc ti děkuji Ps: radši ho vem s sebou :D Jooooo a tu vaničku si asi radši vemu taky :lol:

Napsal: 01 dub 2008, 18:08
od suby
Jak už jsem tu psal, Opel má rád teplo a tak spíná později... Mě se pouští přesně na hranici...
Jestli chcete aby vám spínalo dřív, stačí ho vyměnit za škodovácké čidlo a bude vám spínat kolem 90* :idea:

Napsal: 01 dub 2008, 18:10
od lukas
Takže stačí vyměnit čidlo chladící kapaliny ...no zas tolik to nestojí.,. :D

Napsal: 01 dub 2008, 18:11
od Paolo
Suby >> no mě práve neseplo vůbec, potvora ! Tak ho vyměnim a bude po p......

Napsal: 01 dub 2008, 18:15
od suby
Pepex>>> Jsem to napsal špatně. Myslel jsem hranici bodu varu... to jest při 100*

Napsal: 02 dub 2008, 08:01
od alino
suby píše:Pepex>>> Jsem to napsal špatně. Myslel jsem hranici bodu varu... to jest při 100*
V nových autách je tlakové chladenie a tým pádom bod varu sa posúva smerom hore. Záleží na tlakovom ventilku expanznej nádobky - princíp papiňáku.

Napsal: 02 dub 2008, 19:41
od Paolo
Tak clapi a ženy paráda... Koupil jsem to čidlo - koštovalo 3 kilka a vyměnil jsem ho. Fachá mi zase větrák !!! Mužu razit v klidu na sraz.....no a když už jsen v tom byl, vyměnil jsem i olej a filtr... 5litrů 10w40 jsem sehnal za 450... to jde... a mam klid na 10 tis. km.

Nefunkční ukazatel teploty motoru

Napsal: 04 srp 2008, 07:47
od Ondrejčák
Dobrý deň. Vedel by mi niekto poradiť? Mám opel corsa 1.0 12v 97 a nefunguje teplomer na prístrojovke. Pritom čidlo je tam nové a premerané teda funčné. Nevie mi niekto poradiť ako postupovať dalej? Za všetka rady a skúsenosti vopred Ďakujem :shock:

EDIT: Příspěvek přesunut do odpovídajícího témata. Suby

Napsal: 04 srp 2008, 14:10
od suby
Podívej se na kabely vedoucí od čidla, jestli jsou správě zapojené a nebo jestli je nemáš někde přerušené...

Napsal: 04 srp 2008, 17:09
od Ondrejčák
Prosím Ťa vieš mi poradiť ako tam idú káble ? Ja tam vidím len ten jeden ktorý je zapojený na hlavičke čidla takou zasúvačkou. Je tam strašne veľa káblov a ja netuším kde dalej pokračuje ten od čidla dík za odpoveď.
PS. Skúšal som či nieje skorodovaná zasuvačka na to čidlo, ale ani po výmene to nefunguje

Napsal: 04 srp 2008, 17:53
od suby
Ondrejčák>>> Jo tak to já ti neporadím, já jsem to ještě nerozebíral - zatím...