Stránka 5 z 28
Napsal: 23 pro 2009, 21:35
od Arci
Tak necelí tyden po opreve vífuku je tu dalsi zavada...

Vysypal se katik a ten prevít ucpal zadní díl nacež se vyfouklo tesnení u príruby mezi katíkem a stredním dílem

, takze corsicka jede jako polomrtvá a se zvláštním sycivim zvukem

.... No jinak uvidíme ak bude cas a holt to budu muset o víkendu zase rozebrat...
Napsal: 23 pro 2009, 21:49
od Tiger.s
hele chlape nebylo by lepší koupit nerez trubku a udělat new vejfuk ???Jestli chceš kat . a tlumič ti seženu ... měl bys to připravený na nějakej silnější motor ..než 10krát vařit starej vejfuk
Napsal: 23 pro 2009, 22:30
od pdk88
Tiger>> tato varianta mě zajímá

Napsal: 24 pro 2009, 08:53
od Tiger.s
přidal sem si tě na icq

Napsal: 24 pro 2009, 16:39
od Arci
Jj tohle byla jen taková oprava co mela vyrzet do jara (az bude nejak rozume) a pak se to melo cele udelat i s ladakem.... Holt se nedá svítit a budu to muset udelat uz ted....

na katik prdim, misto nej pride rezonator a strední díl tam taky neni a nebude... Akorát je to ted trosku v haji s kesema

tak uvidim jak to dopadne..... Jinak vsem preju porádnej násup dárku pod stromkem!!

A nazáver jedno husty prani co me prislo SMSkou
"Uz jsou tu vanoce, boze uz zas,
lekl se jezisek ze nestihne je vcas.
Nalozil balicky a kdyz motor naskocil,
radosti Jezisek vesele poskocil.
Spechajic za vami, nezvladl zatacku.
Preklopil skodovku, darky jsou na sracku.
Driftovat nebude, z nezdaru poucen,
aby byl darecek peclive dorucen"

Napsal: 24 pro 2009, 16:46
od pdk88
heyy

a jdu spamovat na icq
Napsal: 24 pro 2009, 17:35
od Tiger.s
Nwm co satím rezonátorem všichni mají je to věc která je absolutně k ničemu

radějí dám 3cestnej sport kat a aspon trošku šetřím přírodu

kat
Napsal: 24 pro 2009, 18:09
od Bali2
Na katík se vyprdni. Akorat brani spalinam. Navic ti i vylepsi zvuk.. poznas to i se seriovym koncakem..
Napsal: 24 pro 2009, 19:40
od Arci
No kazdopadn ten rezonator doladi zvucek jak rika bali2... Mel jsem udelnej takovej made in home rezonator (vybranej origo. katik) na cervený a mela po te uprave super zvucek

... A kazdopadne s tim výkonem bych rekl ze to taky neco udělá.... Konec koncu cervená je toho jasným prikladem.... Je to 1.2i a myslim ze me nedali ani nektere B 1.4

... Ikdyz tam tech veci na motoru bylo víc (postupne poladim i modrou).... Skusim o tom rezonatoru neco najit...
Napsal: 24 pro 2009, 19:47
od dj-si
jj, arčí mě povodil jak malého kluka s červenou

pak zde uveřejňuj úpravy motoru, budu rád za rady

Napsal: 24 pro 2009, 20:26
od Arci
Jj se o vsechno se podelim.. i kdyz zase abys me pak neujel

Napsal: 24 pro 2009, 21:22
od víta
erci co jsi měl všechno udělanýho na tý červený 1.2?? taky bych¨jí chtěl nějak malinko poštelovat!aby to aspon rychlejc točilo atd
Napsal: 24 pro 2009, 22:04
od Arci
No kazdopadne sportovní sání (do sani pridana "pevna vrtule" aby nastala turbulence vzduchu), ladak + odstranen strední díl vyfuku, katík jsem rozriznul, vybral a zpet zavaril (vzniknul rezonaor)... Dal jsem pošteloval predstih (tyden ladení a projeta cela nadrz, neni na to spolehlivej navod, chce to zkouset...) da se to nastavit bud aby to lip tahlo ve vyssich otackach ci v nizzsich nebo na stred, ja to nastavil aby bylo co nejvic vykonu ve vyssich otackach, uz bych kecal kam jsem s nim kroutil (je potreba prepnout RJ do rezimu nastaveni predstihu, jinak se to neda nastavit poradne..) ale da se to poznat uz podle toho jak se motor ve volnobehu roztaci.. No a ve finale jsem trosku zvysil vstrikovaci tlak natazenim pruziny regulatoru. Je potreba mit KO (mam tu dve co to splnujou

), nebo vyrazenou lambda sondu (nebo se necha udelat elektronickej legulator zisku lambda sondy a pak uz nemusis ani zvsovat tlak a proste si tam nastavis potakem vic benzinu) jinak to nema smysl jelikoz ridici jednotka pozna z lambda sondy ze je smes moc bohata a zkrati dobu vstriku cimz eliminuje nami pridany tlak na vstriku....(max vyuziti energie paliva v motoru nastava pri pomeru benzin/vzduch 1:14,7, jenze bohuzel pri tomhle pomeru jsou trosku vetsi emise, takze to konstruktery vyresili tak ze trosku ochudily smes cca 1:14 a ziskali lepsi emise z motoru ale na ukor vykonu) no a tod vse.... zitra udelam nejake fotky... mam ji stale na dvore.....
Napsal: 24 pro 2009, 23:29
od Tiger.s
Ok když ten rezonátor tak opěvujete

Mě stačí to co sem viděl u kámoše na brzdě

Jestli vám něco říká nutnej protitlak u autmo motorů

A skladba vejfuků jako celku ...
Jojo našel sem na některejch shopech že rezonátor přidá i 6% výkonu tvl. takový remci sem vživotě neslyšel

Napsal: 25 pro 2009, 00:05
od Arci
No nechci tu rozjet nejakou hadku ale protitlak ano ale pokud mas dvoutakt (mel jsem motokaru s motorem z simsona a bez vyfuku a ta svine se porad dusila

, nacez sel kolem strejcek a kouka na me jak uz to x hodin ladim a ono se to porad pri rozjezdu dusilo.. Tak uz se mu me zzelelo a sel to pokoumat

, nacez narval svuj bilej kapesnik do vyfuku a rekl me at to zkusim ted

, no a ejhle najednou to vystartovalo jako strela a od te doby to s kapesnikem litalo jako svin

) u ctyrtaktu to neresis jelikoz tam mas ventily ktery presne ridej kdy vypostis ci sajes novou smes

(u dvoutaktu se totiz pri otevreni vyfukoveho kanalu otevira (o trosku pozdeji) i saci kanal stejne a tam potrebujeme ten protitlak aby nam vsechno palivo nasate do valce neodletelo vyfukem).... naopak ten rezonator by mel v nejlepsim pripade (jen u ctyrtaktu, u dvoutaktu by nam to fakt nepomohlo) vytvorit podtlak ve sve predni casti a odsat vse z valce diky podtlaku ktery vznikne diky rezonancni frekvenci, nastava vzdy jen pri urcitych otackach. Samozrejme to plati jen pokud budeme delat rezonator odladenej na ten jedinej motor........ Proste pokud udelame rezonator kterej bude rezonovat pri otackach ve kterejch ma motor nejvetsi vykon tak nam rozhodne pomuze s odvodem spalin z motoru a tim padem se lepe proplachne coz nam pomuze s naslednnou ucinnosti spalovani smesi.... Shrnuti : pokud se trefime do rezonatoru ktery rezonuje na spravne frekvenci tak nam rozhodne pomuze s proplachem motoru tim padem zlepsi horeni coz se rovna vetsi ucinnost spalovani a tim take vetsi vykon ale pozor pokud budeme mit spatnou ruku pri vyberu muze se nam stat ze rezonator bude delat mirny podtlak na strane od konce vyfuku a pak nam spis vykon ubere.... Jinak pokud by to neslapalo pak by moje cervena 1.2 nebyla nejrychlejisi

joa u dvoutaktu ma teke velky vyznam podtlak v sani!!! pokud budeme drazdit fichtla bez filtru tak ten hajzlik poradne nepojede (jelikoz nema ten spravnej podtlak v karbecu a nenasaje palivo) takze tam je potreba filtr kterej klade odpor... Coz samozrejme u corsi neplati jelikoz je to strikacka a hlavne ctyrtakt.... Jo pokud by byl zadanej protitlak tak by speciali na okruh meli vyfuk ale vetsinou maj jen svody a pak uz jen co nejkratsi trubka ven (hned za motorem, vetsinou hned u dveri ridice, spolujezdece je lauf vyvedenej pod prahem ven). S motorama si hraju uz od nejakejch 12let.... Takze za tu dobu uz jsem toho hodne zkusil na vlastni kuzi (hrani si s motorama nastarovanejma jen tak na stole ve sveraku s pripojenym altikem kvuli mereni vykonu) a diky tomu vim co bych mel pri te dane uprave od motoru cekat.....