Stránka 5 z 12
Napsal: 04 zář 2007, 20:34
od styxxy
presne tak obcas se divim co az vyrabej...ale zas to nesplnuje tu druhou pripominku (cenu)
Napsal: 04 zář 2007, 20:58
od Berry
Ale nez bys zacal tuningem tak zkontrolovatstav mechanicky a takove veci a pak se pustit do tuningu a jestli je uplne v cajku tak to ber hned a muzes rovnout delat styling

Napsal: 04 zář 2007, 22:35
od styxxy
ahoj chtel jsem se zeptat zda bymi nikdo nemohl v adobe photoshopu udelat VT jak by vypadal dvoubarevny lak ja mam tmave modre auto a chtel bych but vrchni polku ci spodni cervene ikdyz zatim o barve nejsem uplne rozhodnut tak jestly by mi to nekdo neudelal ja to neovladam v adobe
Životnost motoru
Napsal: 24 led 2008, 16:49
od Jim
Dobrý den,
líbí se mi vozy Opel Corsa a chtěl bych si koupit nějakou ojetinu. Jelikož nemám žádné zkušenosti, rád bych se zeptal znalců, jak je to s životností motorů. Dost běžně mají motory nabízených Cors najeto kolem 150000 km. (kategorie v ceně tak 50-60T)Laicky se zeptám, je to moc? Kolik se dá ještě s tímto motorem tak najet. Není to na rozsypání? Taky jsem slyšel, že karoserie jsou od určitého roku výroby opatřeny nějakým protikorozním povlakem. Jsem neskromný, další otázka by byla, jestli je lepší litrová, nebo dvanáctistovka. Větší obsah vylučuji. Nejsem žádnej divočák, potřebuji to jako přibližovadlo, najedu max. 5000 km/rok. Takže pokud bude chtít někdo poradit, alespoň zčásti, budu vděčný.
Pěkný den.
Přesunuto.Havli
Napsal: 24 led 2008, 17:10
od Pívas
Čus

motory kolem 150 tis.km jsou většinou v dobré kondici

Když najezdíš 5 tis. km za rok, to je 50 tisíc za 10 let.Tak si myslím, že to auto stejně déle jak 10 let mít nebudeš.Takže pohoda.Myslím, že zinkovat kozy se začalo od 98 r.v ?

Napsal: 24 led 2008, 17:13
od Svoby
Akorát udělat rozvody a občas vodní pumpa zlobí
Napsal: 24 led 2008, 17:18
od lubo87
no a ja ma zrovna nervy na elektronyku.ale motory suu v korzach perfektne,len taa elektronyka.
Napsal: 24 led 2008, 17:20
od Jim
Pánové díky a co ten obsah, litr, nebo 1,2?
Napsal: 24 led 2008, 17:23
od Pívas
Jestli máš trošku cit, tak 1.2, protože 1.0 třívalec se nedá poslouchat

Napsal: 24 led 2008, 17:24
od Pívas
A spotřeba je myslim stejná, u 1.2, 8v není váha vzduchu, což je ohromná výhoda, pač to se furt sere
Napsal: 24 led 2008, 17:42
od lubo87
1,0 sou jeste i vykonnejsii maji 40kw a mii 1,2 ma jenom 33kw

Napsal: 24 led 2008, 17:45
od toxik-q
no akorat ta cena jak rikas se me zda prehnana

pises 150 000 za cca 60-70 tis ja koupil podotykam v bazaru! pravidelne servisovanou u opla, r.v. 96, naj.poctivych 98tis, v zakladni vybave, od 1. majitele za 45 000,- velice zachovaly interier, myslism si ze kdyz budes hledat urcite najdes vyhodnesji koupi -> taky sem videl za 40 000 atd. jine ale ten stav nic moc, tahle byla v poradi asi 8 na kterou sem se jel podivat a nakonec si ji vybral

PS: vykon neni vsechno pokud to ma jen na popojizdeni

Napsal: 24 led 2008, 17:47
od Pívas
lubo87 píše:1,0 sou jeste i vykonnejsii maji 40kw a mii 1,2 ma jenom 33kw

1.2 má větší krouťák, sice 1.0 má větší výkon, ale při mnohem vyšších otáčkách

Napsal: 24 led 2008, 17:48
od pepex
4 válce jsou 4 válce...

Napsal: 24 led 2008, 17:56
od lubo87
no akoze tuu mii 1,2eco jde riadne vytocit.taky krutaak.hrabe jednotka i dvojka.jede to ako dabel.feldi a fabie idu dole ako nic
