Stránka 5 z 10
Napsal: 08 lis 2008, 17:29
od Jano
Mmiikkii, diky za fotky. Konecne sa to niekto odvazil rozobrat, a nafotit
Tiez by som si to chcel vymenit svojpomocne. Len by som si potreboval par veci upresnit.
1. Ako je to s tesneniami? Netreba na niektorych miestach menit tesnenia? Alebo niekde dat nejaku tesniacu pastu? Ak ano, napis co konkretne.
2. Pouzivali ste aj nejake specialne naradie?
3. Co su to prsia motoru? Zatial ma zaujimali len zenske prsia
4. Ked budem vlievat spat. chladiacu kvapalinu, tak bude treba nieco odvzdusnit?
Dakujem
Napsal: 11 lis 2008, 08:55
od mmiikkii
Jano píše:Mmiikkii, diky za fotky. Konecne sa to niekto odvazil rozobrat, a nafotit
Tiez by som si to chcel vymenit svojpomocne. Len by som si potreboval par veci upresnit.
1. Ako je to s tesneniami? Netreba na niektorych miestach menit tesnenia? Alebo niekde dat nejaku tesniacu pastu? Ak ano, napis co konkretne.
2. Pouzivali ste aj nejake specialne naradie?
3. Co su to prsia motoru? Zatial ma zaujimali len zenske prsia
4. Ked budem vlievat spat. chladiacu kvapalinu, tak bude treba nieco odvzdusnit?
Dakujem
caf caf
1. tesnenia som mal ok, jedno sme natrhli, na tych prsiach

vid prva fotka, takze sme to zatraly motorovym silikonom. To je to cervene.
2. spec naradie ani nie, ide o to aby si mal dobre orechy na kluce nieco cim pridrzis to koliecko na klukovke krd budes povolovat maticu.
3. vid bod 1

4. odvzdusnit netreba nic ono sa ti to odvzdusni same, ale neskor budes musiet doliat este neaku kvapalinu
inak koza doteraz poslucha
majte saaa
Napsal: 12 lis 2008, 15:15
od Jano
Takze prsia motoru je bocna cast motoru, ktoru mam po lavej ruke ked sa postavim pred auto celom k nemu vsak?
ohladne tych tesneni a silikonu sa este chcem opytat:
A co tesnenia na vyfuk? Nebolo ich treba menit po rozobrani? Alebo tam ide nejaky silikon? Kde vsade ste davali ten silikon?
Ozaj a co myslis orechami na kluce? Ide o nasadky? alebo potrebujem nejaky francuzak?
Prepac ze sa tak vela pytam ale nechcem nieco pobabrat.
Este jedna otazka. Zvladne to aj jedna osoba? Alebo treba nevyhnutne aj druhu na pridrzanie niecoho a tak?
Dakujem.
smazana citace by toxik-q
Napsal: 12 lis 2008, 15:27
od Havli
miki> Dík za nafocení výměny rozvodů,určitě to někomu pomůže

Napsal: 12 lis 2008, 16:40
od Jano
Mikki, v sekcii Rozvody - Klepani motoru uvadzas ceny nahradnych dielov. Spominas tam aj simering kluky od prs. Menil si aj to? je to ptrebne?
Napsal: 14 lis 2008, 13:03
od mmiikkii
Jano >>>
tesnenie výfuku som nemenil, su tam vlastne len take plechy, iba sme to povolili aby vysel,
Ten silikon sme davali iba na tesnenie vodnej pumpy bo sme ho trosku "upravili" takze len tam
Orechmi som myslel tie nasady

Ci dvaja? no neviem, ale ja som bol rad ze sme boli dvaja, ale myslim ze to zvladne aj jeden clovek

a material, nakoniec som menil len retaz a napinak, to co som pisal v tej sekcii rozvody som nezhanal, i ked ten simering kluky od prs som vymenit mohol, bo mi odtial trosku tecie olej
Havli nieje zaco
Napsal: 26 led 2009, 08:45
od nezdvorak
Dle chytré knihy (jak na to):
60.000 km - zážehový motor do 8/97 = výměna ozub. řemene
90.000 km - zážehový motor od 9/98 = výměna ozub. řemene + kladky
120.000 km - zážehový motor 9/97 - 8/98 - ozubený řemen
120.000 km - DIESEL - výměna ozub.řemene + seřízení vstřikovacího čerpadla a ventilů

Napsal: 04 bře 2009, 11:42
od HonzisL
Měl bych dotaz, mám Corsu B 1.5D, nalítáno 140 tis. Km. Při nastartování a studeném motoru se ozývá takové pískání a pištivé vzrání. Moc se v tom nevyznám, může to být rozvody nebo klínovým řemenem nebo čím?:-)
Předem děkuji za odpovědi na můj neodborný dotaz:-))
Napsal: 04 bře 2009, 12:27
od nezdvorak
stopro klínovej, zrovna jsem ho v neděli dotahoval, ale jestli je už alternátor na max. tak dej radši novej řemen
Napsal: 04 bře 2009, 12:28
od Havli
Taky si myslim,nebo suchý řemenice,na to pozor,mě se kousla a střihly se mi šrouby na tý napínací. Ale diesel to má řešený trochu jinak

Napsal: 04 bře 2009, 12:33
od HonzisL
Díky za rady chlapi, koupím novej klínák radši, alternátor jede na plno:-)
Napsal: 04 bře 2009, 12:40
od nezdvorak
se suchejma řemenicema bacha, dle mě je lepší aby byly suchý - příklad: táta ony suchý řemenice vzal nějakým sprejem přímo na řemenice(myslim riemen tuning se to jmenovalo) a řemen se po pár kilácích zkroutil a rozdrbal... takže opatrně s tim

Napsal: 04 bře 2009, 12:43
od HonzisL
Takže pískání způsobuje klínovej řemen, ne rozvodovej nebo vodící kladky??:-)
Napsal: 04 bře 2009, 12:44
od nezdvorak
jednoznačně klínovej
Napsal: 04 bře 2009, 12:47
od HonzisL
Dobře, díky za info:-))