Míra: Právě, že na okruhu se toho naučíš dost. MYslím, že zrovna tohle se Ti nepovedlo

Kdekdo si hraje na závodníka na silnici, ale při tom ví houby, kde jsou limity jeho auta atp.
Petanek: Aby jsi se nedivil, protože sehnat 4pístky počítej alespoň 5000Kč(klidně i dvojnásobek), repase minimálně 5000Kč, adaptéry 4000Kč a to jsi furt nekoupil desky a kotouče, protože na ty Tvé kotouče nic moc nedostaneš

V Tvém rozměru budou EBC a BD podstatně levnější. 10tisíc počítám u sebe za 323mm

Hlavně jak jsem psal, od BD jsou zamražené, takže se nezkroutí. A se 4pístky nezabráníš kroucení. Možná o něco víc vydrží, ale stejně se tomu nevyvaruješ. Dej větší kotouč a vydrží Ti to všechno déle. Motor jim nic nedělá, spíš co jim děláš Ty

Já osobně používám brzdy v běžném provozu minimálně. Takže pokud to chceš kvůli vzhledu, v pořádku. Ale oproti sériovým brzdám to podle mého názoru takový skok nebude, věřím, že v běžném provozu ten potenciál brzd nevyužiješ

Ale přijde mi divné, že ten Tvůj Saab má stejnou velikost kotouče jako třeba Fabie 1.9TDi. Ten Saab je podstatně těžší a výkonější. Pochopil bych alespoň brzdy, jako mám já. A už jen na mém autě dost lidí říká, že jsou slabé
Každopádně když investuješ do 4pístků, dej tam i kvalitní desky a kotouče. Těch desek DS2500 bych se vůbec nebál. Nezhřáté brzdí jako serie, po zahřátí ještě lépe.
Edit: Koukám, že na Tvojí verzi byly, jak 288mm, tak i 308mm kotouče. Alespoň podle Autokelly. Pokud máš 288mm, dost by pomohly 308mm. Větší brzdná plocha, zároveň větší plocha na chlazení a zároveň bude déle trvat, než celou tu plochu ohřeješ.
Já tohle teď taky docela řeším. Furt nevím, jestli použít Bremba z Leona R nebo z jiného vozu. Jde mi tam o velikosti pístků a tak. Protože brzdy z Lancera Evo by asi nebyly OK.