Stránka 6 z 19
Napsal: 20 kvě 2008, 14:48
od pdk88
noo přidá to aspoň 20% výkonu a 60% krouťáku navíc

a táhne to pěkně vocpoda
..nepřidá to nic-moc, spíš jde o psychoefekt

Napsal: 20 kvě 2008, 18:10
od wilcza
zasrany vymenis za cisty

Napsal: 20 kvě 2008, 19:12
od Havli
Nevyměníš>> vypereš

Napsal: 21 kvě 2008, 13:13
od Velbloud
mitch - filtr přidá všeobecně cca 2 -4 % výkonu díky větší propustnosti vzduchu... tím pádem záleží na výkonu Tvého motoru (průměrně nejslabší Corsa cca 1KW a GSIčko cca 2,5 KW), kož je normálně nepostřehnutelné - hlavní je ten psychologický jev, že přívodem více vzduchu to jde více do otáček a "více to řve"... Samozřejmě s více úpravami to více řve..
havli - já ho vždy profouknu vzduchovým kompresorem... a chystám se až bude opravdu dost špinavý, že koupím nový - protože dávat za čistící sadu 400 nebo za nový filtr 300...

Napsal: 21 kvě 2008, 14:00
od Kalda
nevite nahodó jak moc velké je rozdíl mezi Greenem a normálním filtrem jak řika Bloud za tři stovky?? (300,-Kč)
Napsal: 21 kvě 2008, 14:12
od Velbloud
Kalda - v Tuning Magazinu vyšlo jednou hodnocení spolu s měřením na brzdě... dokonce to sem někdo skenoval, ale už to asi někdo smazal ;o)
tenkrát vyšel ten chromový co mám já a prodává se na aukru cca za 350 jako nejlepší...(největší propustnost - podle toho asi taky může vypadat životnost motoru) - ale musím říct, že jsem s ním opravdu moc spokojenej..
Vzduchovy filtr
Napsal: 03 čer 2008, 08:16
od havlis
Zdravim, na aukru byl zajimavej vzduchovej filtr u ktereho jsem aukci prohral a ted mi jde o to, zda nekdo takovy filtr neznate, bo kde bych ho koupil. Uzivatel o nem psal toto:
Prodám moc krásnej carbonovej vzduch.filtr.je nejetý,ale mám ten samí ve své felici a přidal mi 10Km/h na každý rychlostní stupen,je to speciálně tvarovaná konstrukce vytváří podtlak a žene mnohem více vzduchu do motoru.Je celý z carbonu vnitřní bavlná výpln je chráněná drátem možno čistit.filtr má asi jen 2 malinkaté škrábanečky ale jak říkám nejetý!!!přidám k tomu i 2 kousky ohebné nastavitalné roury a stahovací pásek.Jo důvod prodeje:s hodou náhod se mi doma ocitly dva ty samé filtry na mé narozeniny.Takže nepoškozený nejetý ale ten samí druhý co mám doma mám v autě a je to opravdu nářez dělá i krásný zvuk při sešlápnutí plynu opravdu nestěžuju si!!!!
výrobce uvádí toto:
Specifikace
Velice dlouhá životnost až 500 čistících cyklů
Skelet vzduchového filtru s rozrážečem proudu a podtlakovými otvory je tvarován pro vysokou akumulaci vzduchu = čím větší akumulace (stlačení) vzduchu tím - více kyslíku - stlačování = ochlazování = více kyslíku pro dokonalé a rychlé spalování směsi = čím dokonalejší spalování tím vyšší výkon
Filtrační část vzduchového filtru je vyrobena z kvalitní lisované bavlny, která má výborné čistící účinky s minimálním odporem "průchodnosti" vzduchu.
Díky těmto vlastnostem zvyšuje vzduchový filtr výkon motoru o 5-8 koní.
Kostra vzduchového filtru: je vyrobena z velmi pevné síťoviny, která zamezuje zhroucení filtrační části.
Hrdlo vzduchového filtru: je vyrobeno ze silné pružné gumy s třemi těsnícími mantinely
celkové velmi dobré zpracování
rozměry vzduchového filtru: průměr hrdla (gumy) 75mm s možností deformace až 10mm
délka 130mm, šířka u hrdla 155mm, šířka konce filtru 120 mm, hloubka vnitřního kónusu 70mm
před použitím jemně nastříkejte vzduchový filtr olejíčkem (WD sprejem) pro prodloužení čistícího intervalu
doporučujeme vzduchový filtr čistit pravidelně, podle prostředí v kterém jezdíte a to v přímé úměrnosti - čím více prašné a znečištěné prostředí tím menší interval mezi čištěními - výrobce doporučuje čistit min. jednou za 3 měsíce
ČIŠTĚNÍ: je doporučeno čistit proudem vzduchu směrovaným do vnitř filtru, při velkém znečištění můžete filtr ponořit do vody a tam ho propláchnout (NE proudem vody) poté vždy nechat filtr dokonale vyschnout.
Jeste mi jde o to, zda to co tam o tom pise zda je to realny, nebo jen takova vymyslenina. Diky
Edit: Přesunuto do správnéhé sekce . Používat fci hledat ! VANEON
Napsal: 03 čer 2008, 08:33
od NoX
to si dobrej, jestli tomu veris.10 km/h na kazdy rychlostni stupen, ten filtr ma asi nejakou jednotku ktera ti zmeni prevodovy pomer prevodovky

)
to co pisou je pekna hovadina. i kdyz si vezmes kvalitni velky filtry jako jsou green, ktery maji mnohem vetsi saci plochu nez tohle, tak vyrobce udava hodnotu +5-7 PS, a to ne pokazde, abys to poznal tak je to citit az pokud mas sportovni svody, sani,vacku, chip ECU...
ale tenhle malej sport filtr , pridavajici az 10km/h je tak nesmyslny, ze by se az clovek zasmal

Napsal: 03 čer 2008, 09:25
od havlis
NoX píše:to si dobrej, jestli tomu veris.10 km/h na kazdy rychlostni stupen, ten filtr ma asi nejakou jednotku ktera ti zmeni prevodovy pomer prevodovky

)
to co pisou je pekna hovadina. i kdyz si vezmes kvalitni velky filtry jako jsou green, ktery maji mnohem vetsi saci plochu nez tohle, tak vyrobce udava hodnotu +5-7 PS, a to ne pokazde, abys to poznal tak je to citit az pokud mas sportovni svody, sani,vacku, chip ECU...
ale tenhle malej sport filtr , pridavajici az 10km/h je tak nesmyslny, ze by se az clovek zasmal

Jasny, nic nenamitam ;o) Akorad schanim nejaky sportovni filtr, mam totiz v corse tu obyc krabici a chtel bych tam dat neco takovyho. Mohl by jsi mi dat prosimte nejaky typy na tyhle sportovni filtry? Diky
Napsal: 03 čer 2008, 09:42
od havlis
Zdravim, muze mi tady nekdo poradit nejaky turbinovy filtr misto ty krabice? Mam Corsu B 1.4 16V a nebylo by na skodu kdyby to melo hlubsi zvuk

Stacil by mozna nejaky obyc do cca. 600-1000,- dikes Jo a jak je to s montazi misto krabice za turbinkovej

Napsal: 03 čer 2008, 09:42
od Pučis89
Me jenom staci ty cinske znaky na te krabici

ze by tokio drift

Napsal: 03 čer 2008, 09:56
od NoX
asi nejlepsi je dat si sportovni vlozku do airboxu, trochu to pomuze kdyz jde auto do otacek, lip se to cisti a hlavne mas jistotu ze to bude fungovat spravne. pokud touzis po kuzelu, tak si kup neco kvalitniho, sice to neni nejlevnejsi, ale funguje to. filtry z aukra a bazaru jsou celkem shity, nebrat, nektere jsou dokonce horsi nez papirak v origo airboxu
Napsal: 03 čer 2008, 10:10
od NoX
este bych mel asi jednu poznamku. podivej se, jak je ten filtr malej a navic je z vetsiny obalenej tim carbonovym nesmyslem. ma docela malou plochu pro sani vzduchu, coz znamena, ze se ten vzduch bude sat pod tlakem. ak dyz pujde pod velkym tlakem skrz filtr, tak se hodne ohreje. a to taky neni dobry, proto kvalitni filtry maji velikou plochu sani, aby se to zbytecne nehralo. navic tok vzduchu za filtrem asi taky nebude zrovna ideal v tom malym prostoru
Napsal: 03 čer 2008, 10:29
od toxik-q
mam vlozku do origo airboxu od KaN a sem spokojen jen mam v planu privest k nemu ted vice vzduchu..... jinak nevim no co je lepsi jestli nakej obyc konus za 500 nebo vlozka od FK do origo boxu za 790kc

to je na uvazeni kazdeho

Napsal: 03 čer 2008, 10:38
od Pučis89
toxik-q píše:mam vlozku do origo airboxu od KaN a sem spokojen jen mam v planu privest k nemu ted vice vzduchu..... jinak nevim no co je lepsi jestli nakej obyc konus za 500 nebo vlozka od FK do origo boxu za 790kc

to je na uvazeni kazdeho

Muzes prosim hodit link na ten filtr a nejake foto jestli mas?! THX