Stránka 6 z 7
Napsal: 16 dub 2008, 20:46
od pepex
jo,jiný vstřiky,regulátor..dyť to znáš...ještě času hafo,než to bude..Ale mám jasnou představu..A bude to fungovat!

Napsal: 16 dub 2008, 21:05
od pdk88
hmmmm- ti to pak vokouknu a vobšlehnu

..ne to ne, ale snad to vyjde- je to zajimavej nápad
mimochodem proč 8v a ne 16v??
Napsal: 16 dub 2008, 21:10
od pepex
cena jak pořizovací tak další investice,spolehlivost(míň elektriky)a vůbec všechno dražší..Dílů na 8v je víc za lepší ceny..když ho přefouknu nebo se trhne řemen,tak se nepotká a těsnění stojí do 5kila...anvíc je tam lepší možnost přeplňování(lepší kompresní poměr..)
prostě se mi ten motor líbí

Napsal: 16 dub 2008, 21:22
od pdk88

jjj máš praudu na xečko dost lidí nadává no, a z letu by se jeden finančne po.ral

Napsal: 16 dub 2008, 21:24
od Pívas
Já si taky myslim že 85 kw stačí

Napsal: 28 dub 2008, 19:47
od pepex
under construction

Napsal: 30 dub 2008, 16:36
od Tiger.s
Sen na ten kompresor zvědav

Napsal: 30 dub 2008, 18:41
od pepex
i já..hlavně na cenu

Napsal: 02 kvě 2008, 09:33
od Tiger.s
To na motor dáš jen nějaký vyšší těsnení pod hlavu nebo jak to máš naplánovaný???

Napsal: 02 kvě 2008, 12:43
od pepex
líznout písty,velký těsnění a trochu vydlabat spalovací prostor v hlavě..
Napsal: 02 kvě 2008, 13:04
od Tiger.s
Vydrží to ventily a spol?

Napsal: 02 kvě 2008, 13:33
od pepex
ježišmarja...
já přece nevim,až to bude tak se jich zeptám..
já to nepočítal zatim...i kdybych to nafoukl na 0.5..tak to stačí.
Napsal: 03 kvě 2008, 14:25
od Tiger.s
Napsal: 03 kvě 2008, 15:48
od pepex
já držim,zatím peněženku...

Napsal: 04 črc 2008, 17:54
od pepex
trochu postupu..