Stránka 6 z 13

Napsal: 15 úno 2008, 20:56
od Havli
Na tom motoru máš hovno najeto ten vydrží , takhle koupíš něco na blind, nevíš jestli to vůbec pojede, jestli ten motor není vylágrovanej atd. Ten svůj už znáš a 44tis>> slušně zajetej motor :lol: :lol:
1.4 16V se blbě shání a bude mít najeto nejmín 120 tis :wink:

Napsal: 18 úno 2008, 22:42
od pdk88
poslední dobou mě trápí podobnej problém.. no vycucal sem na netu a po kamarádech odlišný informace- někdo na mě že to jde, někdo že to nejde, někdo zase že to de ale za těžký keše.. takže jsem zjistil že např. u fordu lze vyměnit motory bez problémů, ale s tim že jdou vyměnit motory o kubatuře jdoucí hned po sobě (např. 1.6za 1.8 / 1.6za 1.4) a když jsou konstrukčně stejný (nebo podobný)- tzn. když máš nejsilnější 4hrnek tak šestivál už nepřipadá v úvahu.. -logicky bych řek že to bude i u opla s 3 a 4 válcem stejný.. další věc- kdesi jsem se dozvěděl že adam vůbec nepovoluje záměnu motorů (stále mám namysli jinej typ), což by byl průser.. pátral jsem po tom protože mám v GSi jen jednobodovou 1.6ku 8v(C16NZ), kterou bych rád vycuk a vyměnil za čtyřbodovku (C16SE) ..a kdyby to nešlo: nevíte někdo jestli jde legálně přestavět 1bod za 4bod?? motory jsou úplně stejný- lišej se jen komplet sáním se vstřiky, vačkou, svody a elektrikou.. :shock: pls pomozte mi :wink:

Demontáž motoru

Napsal: 26 úno 2008, 19:54
od edenxx
Zdravím, zítra mě čeká výměna motoru...jenže kouknu do knihy a tam píšou že musím vyndat motor i s převodovkou spodem....nejed vyndat jen samostatný motor vrchem? poraďte...díky za případný finty a vychytávky při demontáži

Napsal: 26 úno 2008, 19:57
od pepex
jakej? :idea: většinou jde vyndat motor samotnej...až na renault kangoo :wink:

Napsal: 26 úno 2008, 20:02
od edenxx
x12sz

Napsal: 26 úno 2008, 20:04
od pepex
mno,tak ouplně normálně jenom samotnej motor...převodovku vypodložíš...pokud si to nikdy nedělal,nevim no..pro mě je to běžná věc v práci,ale pro laika nevím :wink:
Ale třeba to zvládneš,aniž bys něco přetrhl,zbytečně rozebral a tak..
Jo,a každopádně vrchem...spodem sem to u opla neviděl...To tak u Clia I,II.

Napsal: 01 bře 2008, 21:11
od jezisekx
zdravim lidi mam 1.2 8V ale anglickej motor dostanu ho ofiko cestou do auta stejen kubatury u vas v cr protoze tento motor znam delal jsem na nem ted generalku cca kolik by stalo prepsani atd diky za odpoved

Napsal: 01 bře 2008, 21:12
od Pívas
Myslíš stejnej za stejnej?Dneska se na čísla motoru nekouká :D

Napsal: 01 bře 2008, 21:22
od Havli
tak,v TP je číslo motoru>>>Neregistruje se

Napsal: 01 bře 2008, 21:30
od jezisekx
jo stejnej za stejne ale nejak to musim vyresit tady to auto odhlasit a prevozni znacky a potom nejak vykoumat u nas a jinak motor bude pasovat?

Napsal: 02 bře 2008, 00:22
od Pívas
jezisekx píše:jo stejnej za stejne ale nejak to musim vyresit tady to auto odhlasit a prevozni znacky a potom nejak vykoumat u nas a jinak motor bude pasovat?
Myslís že když bude z anglickýho auta tak jestli nebude zrcadlově otočená konstrukce motoru jo? :smich:

Napsal: 02 bře 2008, 17:48
od Berry
Havli píše:tak,v TP je číslo motoru>>>Neregistruje se
Ano to se neregisturje ale registruje se typ motoru a to je velky rozdil :lol:

Napsal: 02 bře 2008, 17:52
od Havli
Já myslel číslo , typ by měl Ježíšek asi stejnej :wink:

Napsal: 02 bře 2008, 17:53
od Berry
Ja myslel ze chce davat vetsi nebo tak? Jinak pokud by typ zustal tak cislo je kazdymu houby :lol:

Napsal: 03 bře 2008, 23:25
od edenxx
Teda pánové to jsou rady,stydˇte se.....nikdo nemohl říci že si mám připravit 11ku klíč a 15...poněkud běžně nepoužívané...že musím odšroubovat řemenici,jinak ho ven nedostanu.....a hlavně že se musí vycvaknout pravá poloosa...jinak prostě nejde....tak kluci dííík za rady....tyhle prkotiny stačilo napsat a ušetřili jste mi den práce