Stránka 6 z 9
Napsal: 09 srp 2010, 11:29
od hazmec
Na spotřebu do města 1.2 8V neber, žere po městě kolem cca 7 litrů, do města těch 33KW postačí, ale venku ten slabý motor budeš točit a nejede. Moje 1.7D bere po Brně - léto slabý provoz 5,5 l, v zimě v kolonách 7,0 l ( ale to bylo maximum), průměr po Brně 6,0 - 6,5 l. Na okreskách není problém jezdit pod 5 l, kombinace dálnice 130-140 + město kolem 6,5 l.
Corsa v dieselu je na spotřebu fajn, avšak dobře vybírej, mívají dost nalítaný, ať nemusíš měnit kde co, jako já

(tlumiče, spojka, brzdy, altík atd..).
Toť můj postřeh.
Napsal: 09 srp 2010, 22:20
od cheetah3
Tak sem se rozhodl

Až budu kupovat kozu tak to bude asi 1.0, 1.5TD alebo 1.7 D pokud by byl v motoricky dobrem stavu

Napsal: 10 srp 2010, 13:58
od styxxy
to ja zasebe bych bral 1.5TD
Napsal: 10 srp 2010, 14:00
od cheetah3
NJ to ja taky, jen cena cerny kozy v turbo dieslu v slusnem stavu už je nad moje sily

Napsal: 10 srp 2010, 14:15
od drahus
ahojky,no mám 1l corsu..no línej motor to je co se týče do kopců pokud vezu aspon 3 lidi je to líný děsně.

jinak po rovině to valí tedy a vezme mě to 5.3 litru
Napsal: 10 srp 2010, 22:43
od cheetah3
Tak zatim to fakt vypadá na ten litřík, ale porad maji sanci i 1.5D 1.5TD a 1.7D

Napsal: 11 srp 2010, 17:21
od cheetah3
Už sem se pomalu obracel zas k 1.5TD a cetl sem jednu recenzi nejakyho nezavisliho tydenniku a prej ty dieselovy motory stoji za ho*no

, tak teď fakt nevíím co si mám myslet.

1.5TD prej moc nezere a docela jede, tak neivim v cem je problem? Je to nejaky kazivy bo co???
Diky za informace
Napsal: 11 srp 2010, 17:28
od Maro
1.5TD motory jsou držáky jak svina.. celkem dost snesou.. nebál bych se
Napsal: 11 srp 2010, 18:02
od Lukkas
Měl jsme motor 1.5D a měl najeto přes 350 tis, totálně bez problému .. jen klapaly hydroštely, startoval i v - 17°C .. vše bez problému, ale vyndal jsem ho jen kvůli těm hydroštelům a kvůli zalomenýmu šroubu v bloku motoru..
Teď mámo novej 1.5D a ten má nelítáno prej kolem 132 tis a je tichonkej a nemůžu si na něj stěžovat, uvidíme, jak bude chytat v zimě ..
Diesely jsou dost dobrý držáky, kdo říká, že ne, tak je to blbec
Jen u 1.5TD ( má táta) není intercooler, takže se do kopce nebo v kolonách celkem ohřejvá ... ale nic závažnýho, pokud bych měl 1.5TD tak hned dávám IC, aby se turbo chladilo ..
Napsal: 11 srp 2010, 18:22
od Maro
Tak jak říká Lukkas.. navíc když dáš ještě IC.. tak si navýšíš výkon.. motor pojede líp. Fakt ty 1.5 diesely byly povedené motory.
Napsal: 11 srp 2010, 18:38
od nezdvorak
sorry za OT, když dáte IC, nezmění se tim třeba nějaká charakteristika? Jako moment spínání T ?
Napsal: 11 srp 2010, 18:51
od Lukkas
Myslim, že ne .. IC, je pouze chladič turba, ale taky přidá něco málo k vykonu.
Napsal: 11 srp 2010, 19:28
od nezdvorak
ano, ale nepotřebuje více času k natlakování?
Napsal: 11 srp 2010, 22:19
od cheetah3
Tak to sem rád, že sou to tak bezva motory

doufam ze vam muzu verit

Jo a ten IC (pokud bych tedy mnel TD) mám určite v plánu, jen mne ted vrta v hlave jestli to nezvisi spotrebu.
Napsal: 11 srp 2010, 22:35
od nezdvorak
ba naopak, sníží - protože tam narveš víc vzduchu