Stránka 7 z 13

Napsal: 04 bře 2008, 13:59
od Pívas
To sou věci které se dělají automaticky, viz. poloosa :D

Výměna motoru 1.0 12V -> 1.6 16V nebo GSI

Napsal: 15 bře 2008, 13:53
od Hy3n4
Zdravim,

Vim podobny tema uz tu jednou je, ale chtel sem se zeptat spis jestli ma nekdo s takovou vymenou zkusenosti... co vsechno se musi udelat jinak a na kolik to cca vyjde
(nebo vyjde levneji prodat celou Corsu a poridit neco uz hotovyho?)

Proste nejaky tipy triky :wink:

Diky

Napsal: 15 bře 2008, 13:57
od Pívas
Prodat, koupit :D musel bys toho měnit hodně moc :?i kvůli legálnosti

Napsal: 15 bře 2008, 13:59
od Hy3n4
Pívas píše:Prodat, koupit :D musel bys toho měnit hodně moc :?i kvůli legálnosti
No dobre to si me moc nepotesil :) ale tak nejak sem to i cekal...

Napsal: 15 bře 2008, 14:08
od Berry
Ja nevim co by tedy musel menit staci kdyz vymeni motory nevim jak je to z drzaky motoru jestli jsou stejny, a elektriku natahat spis je tezsi sehnat ten motor ono 1.6 16V a GSi je to same byli dve verze X16XE 78kw 106koni a C16XE 80Kw 109koni, ale kdyz chces menit docela bych se optal u opelu pokud chces jit legalni cestou protoze vim ze obecne by se melo dodrzet pocet valcu a zameril bych se byt tebou na X14XE 66kw-90koni a muzes enchat prevodovku ale posilit podvozek a brzdy by to chtelo 8)

Napsal: 15 bře 2008, 14:15
od suby
Já ti tady doporučím spíše X14XE než C16XE. Věř mi GSi se stále jen ser*u a ser*u :shit_happens:
Jinak by jsi musel asi i vyměnit čerpadlo, v 1.0 12V je nastavené na 1,4baru a u 1.4 16V, 1.6 16V je 3barové.

Napsal: 15 bře 2008, 14:19
od Hy3n4
suby píše:Já ti tady doporučím spíše X14XE než C16XE. Věř mi GSi se stále jen ser*u a ser*u :shit_happens:
Vlastní zkušenosti? :)

Jestli se nepletu tak X14XE je klasická 1.4 ?

Napsal: 15 bře 2008, 14:28
od suby
Jj, vlastní zkušenosti a nejsem sám na tomto fóru komu se GSI stále válí po servisech.
X14XE je 1.4 16V, dával se do Cors a Tiger, tenhle motor je o dost spolehlivější a v reálu výkonem podobný jako 1.6 16V :wink:

Napsal: 15 bře 2008, 14:35
od Hy3n4
Dalsi vec... sehnat X14XE asi taky nebude zadna sranda... tady sem nic nenasel... nebo neumim hledat :)

Napsal: 15 bře 2008, 15:21
od Esplit
Zdar
nevim jesli by ti to pomohlo,ale mam znamiho co ma 1.4 16V,ale ten motor je potkanej :cry: zalezi jak ses zrucnej jesli by jsi ho rozchodil,ale na seznamu sekce bazar prodava nekdo motor z Gsi za 3OOOKc

Napsal: 15 bře 2008, 15:24
od pdk88
legálně to myslim dost dobře nepůjde- jiný konstrukce motorů - 3 a 4 hrnek.. kdybys měl 1.2 nebo 1.4 tak by to možná šlo, ale takhle asi ne :( :( proč to tu nefunguje jako u němců

Napsal: 15 bře 2008, 16:21
od Pívas
Berry píše:Ja nevim co by tedy musel menit staci kdyz vymeni motory nevim jak je to z drzaky motoru jestli jsou stejny, a elektriku natahat spis je tezsi sehnat ten motor ono 1.6 16V a GSi je to same byli dve verze X16XE 78kw 106koni a C16XE 80Kw 109koni, ale kdyz chces menit docela bych se optal u opelu pokud chces jit legalni cestou protoze vim ze obecne by se melo dodrzet pocet valcu a zameril bych se byt tebou na X14XE 66kw-90koni a muzes enchat prevodovku ale posilit podvozek a brzdy by to chtelo 8)
Si to představuješ nějaký moc jednoduchý, držáky motoru, poloosy, elektrika a to jsem napsal jen zlomek.Zvlášť dneska, je to levný auto a zdá se mi to určitě lepší prodat a koupit jiný

Napsal: 15 bře 2008, 17:33
od Berry
Ja uz jsem prehazoval i cely auto z jedne kastle do druhe s kamarqadem a jako ono ten motor neni to zas tak slozite nevim co v tom kazdy vidi a co by jsi teda jeste udelal ono elektrika drzaky podvozek a brzdy kdy se dela upgrade jinak ono prevodovka je ok muze klidne zustat u C20XE je dobre nechavat i F16, ale nejvetsi voser ta elektrika a tady je byrokracie v ČR v nemecku kdyz zaptlatis udelaji TUV a mas to :D

Napsal: 15 bře 2008, 18:58
od Hy3n4
No dneska sem mluvil s mechanikem co k nemu jezdim... tak sme se o tom bavili... ma v garazi X14XE z rozstreleny Astry.. podle toho co rikal tak by to nemel bejt az tak uplne problem...

Co se tyce legalnosti... Zas az tak legalne to bejt nemusi ale je pravda ze by byl problem kdyz by chteli nahlidnout pod kapotu... ono i policajt pozna 3valchu od 4. Takze tak jako tak sem stejne v situaci kdy radsi prodat tuhle a koupit jinou :( to je celkem mrzuty...

Napsal: 15 bře 2008, 21:37
od Havli
Tady je spousta věcí o výměně motoru za silnější :wink:
viewtopic.php?t=1531&start=0&postdays=0 ... highlight=