Stránka 7 z 14
Napsal: 26 říj 2008, 16:30
od Pívas
Kolik do toho chceš dát?

Myslím si, že abys udělal pořádnou generálku, tak za to by si měl ještě další kozu

...
Napsal: 26 říj 2008, 16:37
od F4RR3LL
Nový gufery , komplet těsnění pod hlavu , víko , sání a podobně . . . nalakovat motor celej když už je venku nový pístní kroužky , nechám snížit hlavu tak o 0.5mm a jinak novej rozvodák tam hodim z toho motoru co mám a chci tam i tu hřídel z tý 16tky ale nevim jestli to půjde

taková domácí GO
Napsal: 26 říj 2008, 23:24
od pdk88
vačky by měly bejt rozměrově stejný, lišej se jen úhlema
---
Napsal: 26 říj 2008, 23:29
od F4RR3LL
Mě jde hlavně o to jestli to má cenu prohazovat jestli bude rozdíl výkon a podobně jestli je jinej uhel tak bude vše makat dost jinak ... a bojim se co to udělá
Napsal: 26 říj 2008, 23:33
od pdk88
tjo chtělo by to někoho kdo ti řekne přesně ty ° - ale ono je taky možný že ta 1.6 bude mít "tupější" vačici

proto já chci vačku z 16SE ta je ostřejší o pár ° ale jak je to u 14 to nwm

ale jednotka by to měla pobrat a mělo by stačit je jen prohodit bez dalších úprav.. teda takhle sem to aspoň pochopil já

...
Napsal: 26 říj 2008, 23:36
od F4RR3LL
Tjn ale koho se zeptat a stupně mi moc neřeknou spíš stačí říct jestli to má cenu nebo ne

Napsal: 27 říj 2008, 10:51
od Pívas
Sežeň nějakou technickou dokumentaci, zajeď za inženýrama do Oplu

Napsal: 27 říj 2008, 12:01
od pdk88
u těch sem byl v pardubicích

a věděli stejný

jako já

...
Napsal: 30 říj 2008, 19:44
od F4RR3LL
Práce pokračuje
...
Napsal: 30 říj 2008, 20:17
od F4RR3LL
Napsal: 30 říj 2008, 21:07
od Kalda
jééé ... zlaté 8mi ventiláček

... ae divam se že ty písty a ojnice maš v horším stavu než sem je měl já ... každopádně divim se ti že maš ještě u toho čas to

... ja nemam žádnou, jen mam někde fotku těsnění, jak bylo prožraný
jinak su zvědavé jesi ti to potom pojede líp, pač mě to jede sténě aj po GO

tys daval nový kruhy nebo aj písty??? na kolik to vyšlo ta 1,4i 8v jesi se možu zeptat?? dik!
...
Napsal: 30 říj 2008, 21:45
od F4RR3LL
No tak písty jen čistíme s kámošem tak nějak kroužky se daj nový starý se uplně rozpadli

potom kopmlet těsnění počítali jsme že se vejdem do 5500kč + - taková domácí GO jinak původně tam byl motor x14xe ale asi to původní majitel rozstřelil na předek tak tam je c14nz

. Snad ještě pojede
Napsal: 31 říj 2008, 16:16
od Kalda
tak ta cena je pěkná ... škoda že sem dal skoro 5x tolik co ty

a to jen za materiál ... ae vono dost naroste ten výbrus hlavy a bloku ....
ae je to sranda ne?

...
Napsal: 31 říj 2008, 19:38
od F4RR3LL
No ted už to je sranda jen čištění a leštění apod. cena je rozdílná o dost jinak bych se do toho nepustil
...
Napsal: 02 lis 2008, 11:58
od F4RR3LL
Nevíte náhodou někdo kde bych sehnal technický dokumentace k motoru C14NZ a C16NZ ?
