Stránka 7 z 14

Napsal: 26 říj 2008, 16:30
od Pívas
Kolik do toho chceš dát? :lol: Myslím si, že abys udělal pořádnou generálku, tak za to by si měl ještě další kozu :lol:

...

Napsal: 26 říj 2008, 16:37
od F4RR3LL
Nový gufery , komplet těsnění pod hlavu , víko , sání a podobně . . . nalakovat motor celej když už je venku nový pístní kroužky , nechám snížit hlavu tak o 0.5mm a jinak novej rozvodák tam hodim z toho motoru co mám a chci tam i tu hřídel z tý 16tky ale nevim jestli to půjde :-) taková domácí GO

Napsal: 26 říj 2008, 23:24
od pdk88
vačky by měly bejt rozměrově stejný, lišej se jen úhlema

---

Napsal: 26 říj 2008, 23:29
od F4RR3LL
Mě jde hlavně o to jestli to má cenu prohazovat jestli bude rozdíl výkon a podobně jestli je jinej uhel tak bude vše makat dost jinak ... a bojim se co to udělá

Napsal: 26 říj 2008, 23:33
od pdk88
tjo chtělo by to někoho kdo ti řekne přesně ty ° - ale ono je taky možný že ta 1.6 bude mít "tupější" vačici :roll: proto já chci vačku z 16SE ta je ostřejší o pár ° ale jak je to u 14 to nwm :roll: ale jednotka by to měla pobrat a mělo by stačit je jen prohodit bez dalších úprav.. teda takhle sem to aspoň pochopil já 8)

...

Napsal: 26 říj 2008, 23:36
od F4RR3LL
Tjn ale koho se zeptat a stupně mi moc neřeknou spíš stačí říct jestli to má cenu nebo ne :D :lol:

Napsal: 27 říj 2008, 10:51
od Pívas
Sežeň nějakou technickou dokumentaci, zajeď za inženýrama do Oplu :D

Napsal: 27 říj 2008, 12:01
od pdk88
u těch sem byl v pardubicích :D a věděli stejný hovno jako já :lol:

...

Napsal: 30 říj 2008, 19:44
od F4RR3LL
Práce pokračuje

...

Napsal: 30 říj 2008, 20:17
od F4RR3LL
Už aby to bylo hotový jsem sedřenej jak kkt :lol: :lol: :lol:

Napsal: 30 říj 2008, 21:07
od Kalda
jééé ... zlaté 8mi ventiláček 8) ... ae divam se že ty písty a ojnice maš v horším stavu než sem je měl já ... každopádně divim se ti že maš ještě u toho čas to fotit ... ja nemam žádnou, jen mam někde fotku těsnění, jak bylo prožraný :lol:
jinak su zvědavé jesi ti to potom pojede líp, pač mě to jede sténě aj po GO :roll: :roll: :lol: :lol:
tys daval nový kruhy nebo aj písty??? na kolik to vyšlo ta 1,4i 8v jesi se možu zeptat?? dik!

...

Napsal: 30 říj 2008, 21:45
od F4RR3LL
No tak písty jen čistíme s kámošem tak nějak kroužky se daj nový starý se uplně rozpadli :lol: potom kopmlet těsnění počítali jsme že se vejdem do 5500kč + - taková domácí GO jinak původně tam byl motor x14xe ale asi to původní majitel rozstřelil na předek tak tam je c14nz :-) . Snad ještě pojede

Napsal: 31 říj 2008, 16:16
od Kalda
tak ta cena je pěkná ... škoda že sem dal skoro 5x tolik co ty :lol: a to jen za materiál ... ae vono dost naroste ten výbrus hlavy a bloku ....
ae je to sranda ne? :D :D :lol:

...

Napsal: 31 říj 2008, 19:38
od F4RR3LL
No ted už to je sranda jen čištění a leštění apod. cena je rozdílná o dost jinak bych se do toho nepustil

...

Napsal: 02 lis 2008, 11:58
od F4RR3LL
Nevíte náhodou někdo kde bych sehnal technický dokumentace k motoru C14NZ a C16NZ ? :lol: