CORSA B GSI > Problémy spojené s jejím provozem
Moderátor: Arci
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Suby... tjo to je pešek... a přitom pamatuju, když jsi to dělal.. jestli by se za ty prachy fakt nevyplatil už jinej motor, když se to furt sere...
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
sakra rovnat ventily ve vrtacce to je frajerina srovnali se
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- --blaster--
- Příspěvky: 159
- Registrován: 12 dub 2007, 22:43
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Suby... to je hrozny,ale už jsme na tom behem ty doby.. jeste kdyz to mela babi vymenil snad vsechno fakt.. taky to chcipalo z niceho nic... nikdo nevedel co s tim je... na konec si myslim ze to byla benzinova pumpa... ale porad s tim neco bylo no Ja jsem ted zvedavej jak dopadu,fakt!
Nejradsi bych si poridil 530D.. tak az budou penize snad bude lip...
Nejradsi bych si poridil 530D.. tak az budou penize snad bude lip...
Opel corsa B 1.6 16V GSI (C16XE) ---minulost--- (ale stále ji mám)
--- nyní Nissan Almera N16 ---
--- nyní Nissan Almera N16 ---
- Keil
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 04 lis 2009, 17:12
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
- --blaster--
- Příspěvky: 159
- Registrován: 12 dub 2007, 22:43
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 27 čer 2009, 13:45
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
- Keil
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 04 lis 2009, 17:12
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
- toxik-q
- Administrátoři
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 11 srp 2007, 18:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
CORSA B GSI a problemy spojene s jejim provozem
Prosím o řešení problému spojených s provozováním tohoto konkrétního vozítka pro přehlednost pouze v tomto topicu Děkuji za pochopeni, Váš tým organizátorů a adminů..
Opel Corsa 1.2i X12SZ
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- --blaster--
- Příspěvky: 159
- Registrován: 12 dub 2007, 22:43
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
- toxik-q
- Administrátoři
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 11 srp 2007, 18:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
--blaster--: mame tu na foru takovej topic Prodám/Koupím-DÍLY kde se prodavaji a nabizi nahradni dily jak jeho nazev napovida
Opel Corsa 1.2i X12SZ
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- LLuKKi
- Příspěvky: 254
- Registrován: 14 lis 2007, 18:16
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Hoši,žádné auto nejzdí bez problémů já se o Corsu starám a zatím mě nikdy nesklamala...(její vinou) jen ted mě čeká výbrus a nové písty (předchozí majitel to zkurvil,když dělal kroužky...
E53 3.0i
E39 525d Touring ex
Opel Corsa B GSi 150kw,ex
MECHANICKÉ A KAROSÁŘSKÉ PRÁCE,DIAGNOSTIKA NA ŠUMPERSKU, ODTAH VOZIDEL,ND BMW!! 774665074
E39 525d Touring ex
Opel Corsa B GSi 150kw,ex
MECHANICKÉ A KAROSÁŘSKÉ PRÁCE,DIAGNOSTIKA NA ŠUMPERSKU, ODTAH VOZIDEL,ND BMW!! 774665074
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 27 čer 2009, 13:45
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
- --blaster--
- Příspěvky: 159
- Registrován: 12 dub 2007, 22:43
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
JOSEPH HRIWA : vymen zapalovaci modul DIS a na 99% to bude OK (on se pri mereni muze zdat OK ale pokud bezi motor tak se muze prosekavat vysoke napeti na jine vystupy) Jo a pokud je chyba ve VN casti tak ti ji RJ neukaze jelikoz z modulu nema zpetnou vazbu..... (proto ti taky krapli ty parohy, hodilo to jiskru kdyz byl otevreny saci ventil a ejhle je po nich).... A ta RJ ti take odesla kvuli tomu zap. modulu.... Jestli se prosekava vysoke napeti tak to muze vlitnout az do RJ a ta si to opravdu nenecha libit a odejde vystup (proto tocila ale nehazela jiskru jelikoz jsi mel v riti vystup z RJ ktery dava impulzy pro zapalovaci modul DIS)... A byt tebou tak to moc nepokousim jinak si znicis i tu novou RJ... Vymen zapalovaci modul DIS a mas po starostech ..... Jo a ta stara RJ by sla pri trose stesti jeste opravit (nevim jestli neni komplet zalita pak je to smula) (vetsinou tam odejde jen ochranna dioda).... Jo jinak me celkem poplavilo to rovnani ventilu .... No ve vrtacce si to nedovedu vubec predstavit (co to bylo za motor v te motorce??) no a na soustruhu?? (to prece zmensis prumer driku ventilu... sice pak bude treba tesnit ventil ale co potom "O" krouzek na driku ventilu?? Bal bych se ze tam pak potece kolem driku olej pod ventil... No a vubec na rovnani ventilu bych se asi urcite vykaslal a radsi nahradil novejma (predstav si jak rychle tam ty ventily litaj pri 7000 ot. )...... TO BLASTER:
na hydrech se vetsinou nema co posrat takze bych rekl ze budou OK... Ja bych to vubec nehrotil a a z fleku nahodil novej remen (investice cca. 600,-) a skusil to nadlabnout... No a pokud to pobezi tak bych kazdopadne hned poridil napinaci + vodici kladku + vodni pumpu (remen vetsinou praskne (nebo ztrati zuby) kvuli napinaci (vodici) kladce kde je KO lozisko ktere se prehriva a tim padem nadmerne ohriva remen ktery si to nenecha dlouho libit.... Vlastni skusenost) .... Take pokud je to lozisko KO tak je vetsinou slyset "cvrkani" od rozvodu... No ale jelikoz uz je to rozebrane tak je to jedno.... Jo a remen nikdy nepraskne jen tak a navic pokud byli rozvody delane nedavno a remen prasknul tak jsi urcite nemenil celou rozvodovou sadu (vodni pumpa, vodici kladka 2x a napinaci kladka) to vse bys mel dat nove kdyz delas rozvody... Predpokladam ze ti ty rozvody menili v servisu ze??
na hydrech se vetsinou nema co posrat takze bych rekl ze budou OK... Ja bych to vubec nehrotil a a z fleku nahodil novej remen (investice cca. 600,-) a skusil to nadlabnout... No a pokud to pobezi tak bych kazdopadne hned poridil napinaci + vodici kladku + vodni pumpu (remen vetsinou praskne (nebo ztrati zuby) kvuli napinaci (vodici) kladce kde je KO lozisko ktere se prehriva a tim padem nadmerne ohriva remen ktery si to nenecha dlouho libit.... Vlastni skusenost) .... Take pokud je to lozisko KO tak je vetsinou slyset "cvrkani" od rozvodu... No ale jelikoz uz je to rozebrane tak je to jedno.... Jo a remen nikdy nepraskne jen tak a navic pokud byli rozvody delane nedavno a remen prasknul tak jsi urcite nemenil celou rozvodovou sadu (vodni pumpa, vodici kladka 2x a napinaci kladka) to vse bys mel dat nove kdyz delas rozvody... Predpokladam ze ti ty rozvody menili v servisu ze??
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů