Stránka 7 z 17
Napsal: 02 říj 2007, 10:46
od sladas opc
zdarec,chtěl bych se zeptat který díry zaslepit v jedný běhá ten ventil a v tý druhý nevim co je,jestli zaslepit obě nebo jednu,potřeboval bych poradit motor x 12sz a jinak tento motor má agr ventil je dáný na sacim potrubí,ještě jednou prosím o rad u jakou díru zaslepit.Děkuji
Napsal: 02 říj 2007, 13:43
od Pívas
Ondro,zaslep obě dvě, dyk sem to psal že stačí akorát plech s dírama na šrouby

Napsal: 03 říj 2007, 11:19
od sladas opc
dobře zaslepím obě já jen že jsem tu četl,myslím erik to psal že u některých motorů se má zaslepit jen jedna a tam kde běhá ten ventil nechat volně,tak nevim,jinak je to znát na něčem když to zaslepíš,myslím výkon nebo zrychlení??
Napsal: 03 říj 2007, 16:34
od Pívas
Dyk ten ventil běhá dovnitř takže ta záslepka nevadí

.mám to pár dní a připadá mi že to jezdí čímdál líp, jestli se čistí to zasran.... sací potrubí

Napsal: 03 říj 2007, 16:49
od Deny
1.0 12V/99 Chtěl sem se zeptat,když budu demontovat AGR abych vyrobil záslepku,musím vypustit všechnu chladící kapalinu?Dík.
Napsal: 03 říj 2007, 17:41
od Paluš
Deny: ... už jsem to tu hodněkrát vysvětloval i s fotem
Vodu musíš rozhodně vypustit. Výpustný šroub je na spodku chladiče .
Napsal: 03 říj 2007, 17:48
od Deny
Tak tuhle informaci sem nějak minul,přesto velký dík.Chci se do toho o víkendu pustit.
Napsal: 06 říj 2007, 21:26
od sladas opc
jsem dneska zaslepil obě díry na agr ventilu a když se to zahřálo tak se mi rosvítila ta oranžová kontrolka,tak nevim jestli to mohu zaslepit,jak mi tvrdil pívas.
Napsal: 06 říj 2007, 22:19
od pepex
Paluš píše:Deny: ... už jsem to tu hodněkrát vysvětloval i s fotem
Vodu musíš rozhodně vypustit. Výpustný šroub je na spodku chladiče .
Ahoj,kdybys mi ho mohl vyfotit...Ten výpušták.Myslel jsem ,že oply ho nemaj...Budu rád když mě přesvědčíš,že jsem slepej.Dík.
Napsal: 07 říj 2007, 09:29
od Jirka 1.2
No to je další věc.Kamarád má třeba taky 1.2 33kW a když to zaslepil, tak po ohřátí motoru se na něj koukla kontrolka.U některejch morotů to ani nejde, protože to jednotka vyhodnotí jako chybu, padne to do nouzáku a hotovo.
Napsal: 07 říj 2007, 10:43
od Pívas
Mně ta kontrolka svítí furt stejně, pač ten ventil je rozbitej a zůstavá "viset" tím pádem se rozsvítí kontrolka

Tam ani nemáš čidlo takže kdybys mel novej ventil tak se ti kontrolka nerozsvítí

a nevadí ze to máš yaslepený
Napsal: 07 říj 2007, 11:26
od Jirka 1.2
Jen že u 1.2 33kW to zaslepit ani nejde,protože ten ventil je elektronickej a když se to zahřeje, tak to pozná diagnostika motoru a rozsvítí se Ti kontrolka a auto je v nouzáku a jede na

a ještě víc žere.
Napsal: 07 říj 2007, 11:47
od Pívas
no je eletr., ale jak pozna ze tam ty spaliny neprochzej?

Napsal: 07 říj 2007, 11:49
od Jirka 1.2
no to nevím ale prostě to pozná a zaslepit to nejde, protože v nouzáku se stále jezdit nedá.
Napsal: 07 říj 2007, 11:51
od Pívas
nepozná, v tom nouzáku je to možná proto že je na

ventil
