Stránka 7 z 8
Napsal: 05 kvě 2010, 10:02
od Gringo_Joe
Nejsem si jisty, co ted ocekavas za odpoved - jestli doufas, ze ti ukazeme prstem na jednu konkretni soucastku, ty si to nechas vymenit a budes jezdit za polovic, tak te asi zklamu:-( I vzhledem k tomu, jak se k tomu autu chovas si myslim, ze muzes byt rad, ze to jeste jede..
Kazdopadne, pokud ti na STK rekli moc nespaleneho benzinu a ze ti nejde jeden valec, tak by to chtelo v prve rade vymenit ty svicky, pak mozna i kabelaz k nim a pak se uvidi.. Spotreba ti pravdepodobne klesne trochu hned po vymene tech filtru, ale pokud ti nejede jeden valec, tak by asi bylo nejrozumnejsi to napichnout na diagnostiku a kouknout se co to rika..
Kdyztak napis, odkud jsi, treba ti nekdo doporuci nekoho s diagnostikou v okoli..
Napsal: 05 kvě 2010, 11:33
od topas
Pak určitě napiš, čím to bylo nebo co ti řekli.

Napsal: 26 kvě 2010, 22:17
od cache
Este som sem zabudol napisat.
Jedna zo sviecok bola (z nepochopitelnych dovodov) povytiahnuta a jeden valec teda obcas siel, obcas nie a preto tam tlacilo viac benzinu. Vsetky vymenili za nove a spotreba (pocitovo podla toho co sledujem plnost nadrze) urcite klesla.
Napsal: 26 kvě 2010, 22:36
od System
olej se mění bud po 10-15 tis km (záleží na provozu, město atd) ale taky po 2 letech i když auto jen stojí

a výměna vzduch. filtru by měla snížit spotřebu no...bude zas*anej jak jetel takže přes něj žádnej vzduch nejde, ty dupeš na plyn aby to aspon trošku jela a spotřeba roste:)
Napsal: 26 kvě 2010, 22:40
od cache
menena bola veskera spotreba (t.j. aj filtre) vratane oleja (uznavam, ze to som zanedbal trocha, ale oni sami mi vraveli, ze netreba)..
Napsal: 08 srp 2010, 07:27
od Peter75
tak mam aj ja dotaz na vysoku spotrebu, aktualne 8-8,5l a to pri ekonomickej manzelkynej jazde po meste, mam 1.0 12V 40kw, r.v.1997, check motora mi nesvieti, prevadzkovu teplotu dosiahne rychlo, unik paliva urcite nikde nemam... dakujem za kazdu radu.
spotreba
Napsal: 12 led 2011, 22:38
od kordel
ja mam ten samy problem taky mi to žere jak nejaky 12valec

ale je to mojim diravym vyfukem ze zacatku to jenom zralo a nikde nic ale ta dirka se casem zvetsovala a tetkom cekam jen na volny zvedak v dilne az se dostanu na radu mozna to pomuze

hoši jsem taky jeden z vas :-)
Napsal: 15 led 2011, 17:39
od kordel
taky se vam stava ze za studena jak nastartujete a date spatecku tak tam vleze pekne ale jak auto zahrejete a pak date spatecku tak vam zařvou zuby od zpatecky? to bude to same asi protoze se ty otacky nechcou snizit ne ?
Napsal: 15 led 2011, 17:46
od Kubina
To mas spíš načatou převodovku,jestli ti tam jde všechno v poho až na zpátečku,musíš to tam davat pomalu a opatrně
Napsal: 15 led 2011, 18:02
od Smithy
Ja teda musim uplne stat abych dal zpatecku, jinak to jde pres zuby. A sem tam nejde hned zaradit + jednicka ztuha
Napsal: 15 led 2011, 18:57
od Kubina
No ja prave taky no..a pomalu to tam dat
Napsal: 15 led 2011, 19:04
od Larkin
taky taky...
Napsal: 15 led 2011, 23:05
od FizzBiker
to je klasika na vetsine aut zpatecka nema synchron a ma primy zub (prpto tak zpívá) takze kdyz nezastavis primo tak aby sel "zub na mezeru" tak jde ztuha kdyz jde zastudena lip asi hustejsi olej lip "navede" zub... popremyslej o vymene prevodoveho oleje... ze jde i pri male rychlosti prez zuby je kvuli te absenci synchronu radis stojate kolo mezi dve tocici se hridele tak se nejak roztocit musi...

řazení
Napsal: 31 led 2011, 18:46
od tony
ahoj, já měl teď problém s řazením, taky nešlo dát rychlost bez počítání zubů, ale dotáhl jsem spojku a je to ok. všechny rychlosti včetně zpátečky mi jdou lehce.
Re: Problem se spotrebou a otackami...
Napsal: 01 bře 2011, 10:14
od topas
Omlouvám se, že to píšu až teď... ale případně si najděte problém, který jsem měl předtím: Auto se dusilo při přidávání plynu... a uchlastalo se. Žralo to hrozně moc a nic nepomáhalo. Vyměnil jsem toho hodně.
Nakonec pomohlo vyndat řídící jednotku a Kontaktolem prostříkat kontakty na straně řídící jednotky a kabelu. Do ŘJ se dostávali z čidel špatné signály, protože to bylo zoxidovaný. Pokud máte takové hrozně záhadné problémy, zkuste začít tímhle, ať nevyměníte skoro všechny čidla v motoru jako já.
