Stránka 1 z 4

Svody + termopáska

Napsal: 27 lis 2013, 17:38
od jumbo
Ahoj, chtěl bych se nejdříve zeptat, z jakého materiálu jsou originální svody a výfukové potrubí na corse B 1.0
A dále bych se chtěl zeptat, jakou zkušenost máte s termoizolační páska (tzv. termopáskou), která se dává na svody a částečně i na výfuk pro lepší "výkon" neboť díky této pásce nejde tolik tepla mimo potrubí a tím prý lépe "odchází" spaliny z potrubí.

Re: Svody + termopáska

Napsal: 27 lis 2013, 18:28
od Korrpi
a ta litina také pak krásně ráda praská :lol: :lol:

Re: Svody + termopáska

Napsal: 27 lis 2013, 19:16
od jumbo
Právě proto se ptám z čeho jsou origo svody a potrubí :D

Re: Svody + termopáska

Napsal: 27 lis 2013, 19:29
od Korrpi
svody prostě nemotat :wink: nemá to žádnej význam 8)

Re: Svody + termopáska

Napsal: 27 lis 2013, 20:49
od jamal.jefries
vyznam to ma ale ne na original svody ;-) ;-) ;-)

Re: Svody + termopáska

Napsal: 27 lis 2013, 20:51
od Korrpi
toť otázka... jen omotání je k ničemu... tyhle úpravy jsou ruku v ruce v milionem dalších věcí možná zvyšující výkon, ale 100% snižující využitelnost motoru v běžným provozu a i výdrž motoru

Re: Svody + termopáska

Napsal: 27 lis 2013, 21:13
od jamal.jefries
mno spis vydrz katalizatoru jako prvni ale tohle si asi nebude delat nekdo na daily caru bez dalsich uprav :-) :-) :-)

Re: Svody + termopáska

Napsal: 27 lis 2013, 21:20
od Korrpi
katík bych až tak neřešil.... tomu je to jedno

Re: Svody + termopáska

Napsal: 27 lis 2013, 22:04
od jamal.jefries
no když ti ty plyny hořej až v katíku tak mu to jedno není ;-)

Re: Svody + termopáska

Napsal: 27 lis 2013, 22:46
od jumbo
Díky za rady :). A ohledně toho katíku. Nemyslím si, že spaliny hoří až u katíku, jen mají vyšší teplotu u katíku. :) Ale to je jen drobnost a díky za rady tedy :)

Re: Svody + termopáska

Napsal: 27 lis 2013, 23:03
od jamal.jefries
no u tahle malího motoru asi ne ale známej omotal u mazdy GT celej vejfuk a shořelo mu asbestový těsnění veprostřed auta na přírubě :-) :-D :-D :-D

Re: Svody + termopáska

Napsal: 28 lis 2013, 00:25
od Korrpi
jamal.jefries píše:no když ti ty plyny hořej až v katíku tak mu to jedno není ;-)
počkej to je pěkná hloupost co jsi napsal :lol: :lol: veškerý spalování probíhá ve válci pokud hoří něco někde jinde tak je to uplně špatně :lol:

ale to sou ty tuninky... naladujeme to na výkon, ale aby se vyměnili mrtvý lambda sondy to ne :lol:

Re: Svody + termopáska

Napsal: 28 lis 2013, 10:18
od jamal.jefries
to je sice hezký co píšeš to je u seriovýho motoru ale proč asi třebas sportovní auta házej tzv. lišky??? protože dochází ke vznětu těch plynů ještě daleko dál než ve válci ;-) :-)

Re: Svody + termopáska

Napsal: 28 lis 2013, 12:42
od Gooder
Kamarád měl Leona 1.8T, dal otevřený filtr, dozadu průchozí koncák Remus a taky střílel :D

Jinak si myslím, že omotané svody moc nepoznáš. Hodně se tím sníží teplota v motorovém prostoru, ale že by jsi měl 2x větší zrychlení, to ne :D

Re: Svody + termopáska

Napsal: 28 lis 2013, 12:54
od 0703
jamal.jefries píše:to je sice hezký co píšeš to je u seriovýho motoru ale proč asi třebas sportovní auta házej tzv. lišky??? protože dochází ke vznětu těch plynů ještě daleko dál než ve válci ;-) :-)
No tak hochu, nevěř na duchy toto u tvého auta nedocílíš a nechtěj.....1)by jses nedoplatil za PHM, u soutěžáků, máš jiné časování, jinou vačku atd. a hlavně tam palivo teče, není dávkováno, takže , tam se pouze větší část spálí ve válci a zbytek teče do výfuku a to je ten efekt. Já bych to nechtěl to ti povím a přesně jak ti psal kolega, než tyto píč......, raději v pořádku sondy a seřízení, jinak ještě jeden můj kamarád vedle u corsy by ti doporučil......nějaké lepky z teska, to že je super tuning :vyplazni: