takze ekonomickej postup:
1) vycistit klapku, vymenit cidlo teploty motoru
2) vycistit/pucit egr ventil a vyzkoset
3) scv valve viz konec prispevku ( nejpravdepodobnejsi)
4) teprv ted vstriky, pumpa ( nepravdepodobne)
hod sem protokol z diagnostiky, konkretni chybove kody, ten popis "vadne vstriky" je trochu mimo misu.
Jinak selskym rozumem, pokud neco pri zahrati funguje normalne a za studena ne...tak to asi nebude vadnej vstrik

-
tj. zkusil bych vymenit cidlo teploty chladici kapaliny, vycistit klapku a vycistit popr. vymenit nebo nejlepe zaslepit egr ventil.
Kdyz nic nepomuze, tak teprve potom by me jimala panika ala vstriky. Ty bych nove nekupoval, koupil bych
je na ebay radove tak 50 -100 Eur -kus maximalne.
A co tyce vstriku, jestli se kona katastroofe tak je to cerpadlo, to je draha sranda, ale opet se da sehnat...( ne nove,
to by skutecna stalo nekolikrat cenu auta).
takze vstriky - 4 ok za 200 eur
http://www.ebay.de/itm/4-Einspritzdusen ... 418279b32d
pumpa ok - radove 200 az 450 Eur za repasovanou..
treba
http://www.ebay.de/itm/Opel-Astra-J-1-7 ... 233b70e4c4
Odbornikum ze servisu nazdar
EDIT- s nejvetsi pravdepodobnosti to bude SCV ventil u pumpy - vymenit a bude to fajn:
kod ventilu:
C294200-0660
pokud je pumpa denso tak kod pumpy: 294009-0120
tu mas odkazy:
http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Denso ... 20e66e5252
http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-Cors ... 1c3ea40ab7