Velice mě zaujal motor 1.5D (Isuzu), svou spolehlivostí a především spotřebou. Vzhledem k tomu, že je bez turba, tak by mu ani neměli vadit třeba jen posuny po městě.
Konkurenčním autům Peugeot 106, Citroen Saxo, kam je tento motor montován (tedy byl ) odcházejí hodně zadní nápravy, resp. i přední (repase zadní je okolo šesti tisíc... )
Corsa s tímto motorem se na bazarech nedá moc sehnat, tedy ve slušném stavu už z fotek.
Nicméně zajímalo by mě, jaké slabé stránky mají Corsy s tímto motorem, resp. celkově Corsy B.
Náprava tolik netrpí jako u konkurenčních aut s tímto motorem? Co rezavění kastle atd.
Rozvodová sada ta 3600,- je docela pálka http://www.autotwin.cz/zbozi/267670/ROZ ... 1-5-D-.htm
Má většinou posilovač řízení a alespoň 1x airbag?
Respektive mi můžete přiblížit nějaký spolehlivý benzinový motor v Corse B a především, jak je na tom reálná spotřeba ve městě.
Díky
Corsa B 1.5D a její slabé stránky
Moderátoři: Lukkas, nezdvorak, Arci
-
- Příspěvky: 60
- Registrován: 20 kvě 2013, 19:37
Re: Corsa B 1.5D a její slabé stránky
Měl jsem tenhle motor a spotřebu jsem asi nikdy nedostal nad 5l/100km. Po dálnici jsem jezdil s plynem neustále na podlaze a rychlost byla od 80 do 110km/h podle toho jak to bylo nebo nebylo do kopce. Jinak spolehlivost super, rozvody u autodíly-cardo.cz asi za 2000,- Gates. Problém byl vyrazit z křižovatky, bez turba se tomu fakt nechce.
Jinak spolehlivost corsy ti tady asi řeknou všichni, nejlepší auto za ty peníze
Když budeš po nějaký koukat tak se určitě podívej na nosníky hned za motorem, ty hnijou hodně. Zadní lemy a zadní podběhy můžou být chycený. Jinak je to na korozi celkem odolný oproti třeba felicii.
Jinak spolehlivost corsy ti tady asi řeknou všichni, nejlepší auto za ty peníze
Když budeš po nějaký koukat tak se určitě podívej na nosníky hned za motorem, ty hnijou hodně. Zadní lemy a zadní podběhy můžou být chycený. Jinak je to na korozi celkem odolný oproti třeba felicii.