Ahoj klubáci
Dnes jsem se u své corsi 1.0 rozhodl zaslepit EGR ventil. Udělal jsem si doma podle těsnění obrys záslepky a udělal jsem novou záslepku po domácku. Vše jsem zapojit a namontoval jak se má, a po nastartování mi šel dost hustý bílý dým z výfuku. Auto jsem nechal déle nastartované a po čase bílého kouře ubylo, ale po sešlápnutí plynu se zase bílý kouř dost objevil (ovšem nevím, zda mi takto auto nekouřilo už dříve...).
Jinak otáčky na volnoběh držely normálně a na sešlápnutí plynu motor taky normálně reagoval (auto jsem zkoušel jen v garáži nastartovat, nikoliv projet).
Jinak voda co při výměně vytekla jsem dolil destilovanou vodou do expanzní nádržky. Smrad kouře nedokážu určit, přijde mi stejný jako jsem už u corsi čichával. A voda od EGR mi tekla po namontování cca 1 kapička po bloku motoru za 20 vteřin max... A právě nevím, zda protéká EGR, nebo je to zbytek vody, co někde na motoru zůstal, když jsem EGR vyndaval...
Může mi tedy prosím někdo poradit co a jak? Zda je to jen nějaká prkotina, něco vážného kvůli tomu EGR ventilu, či tak něco? Moc díky za rady.
Prosím pomoc
Moderátor: Arci
-
- Příspěvky: 348
- Registrován: 22 úno 2013, 18:07
- Bydliště: ČB, Bernartice
Re: Prosím pomoc
Z čeho jsi tu záslepku dělal? Neubyla ti kapalina v expanzce? KApalina co protéká skrz egr by ti mohla jít do výfuku... Už to tu někdo řešil a musel tam dát ten těsnící tmel Já mám tu záslepku z ebay, z každé strany těsnění a dotažený asi trošku víc, ale s citem a neteče mi nic
- MAMBO
- Příspěvky: 504
- Registrován: 10 čer 2010, 23:06
- Bydliště: Ostrava
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: 23 lis 2014, 00:05
Re: Prosím pomoc
Záslepku jsem dělal z nerez plechu (asi byl i pozinkovaný ten plech, ale to si nejsem jistý), jinak jsem byl včera auto cca 5km protáhnout a furt to hulilo, po příjezdu domu to už skoro vůbec nehulilo a dnes jsem to zkusil jen nastartovat a nikde nic nehulilo (doufám, že je vše OK).dubi píše:Z čeho jsi tu záslepku dělal? Neubyla ti kapalina v expanzce? KApalina co protéká skrz egr by ti mohla jít do výfuku... Už to tu někdo řešil a musel tam dát ten těsnící tmel Já mám tu záslepku z ebay, z každé strany těsnění a dotažený asi trošku víc, ale s citem a neteče mi nic
Voda mi při výměně pochopitelně ubyla, když je EGR chlazen vodou, ale tu jsem pak dolil jinak by mi to snad nikde utíkat nemělo, ale bohužel mám expanzku nějakou divnou, nejde totálně nic vidět (nejde vidět kolik v ní je chladící kapaliny/destilky)... Jinak jsem tu expanzku nalil do cca 75% jejího objemu, protože nikde není vyznačeno kolik MIN či MAX chladící kap. do toho mám nalít...
Jinak jak mi tekla voda po tom motoru, tak dnes jsem se koukal a snad už nic neteklo, vypadalo to, že je blok motoru suchý, a ta voda co tam byla, byla snad jen ta, co mi vytekla při demontáži...
Ale ještě se určitě podívám časem, zda tam voda neteče. Jinak mám motor, těsnění "made in home" záslepku, origo původní těsnění a pak už jen EGR.
Jinak jak jsem psal... Voda zatím neteče, motor po dnešním startování nehulil.... Tak jen doufám, že o bylo tou vodou ve výfuku a voda co tekla po motoru jen ta z demontáže...
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: 23 lis 2014, 00:05
Re: Prosím pomoc
Jojo, tak to mám mám tedy těsnění udělané po domácku a pak ještě originál těsnění (to staré), ale zatím snad auto OK, kdyby něco, kupuju záslepky z krámu.MAMBO píše:no dvě těsnění maš tam? Jedno před jedno za záslepkou.
- MAMBO
- Příspěvky: 504
- Registrován: 10 čer 2010, 23:06
- Bydliště: Ostrava
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: 23 lis 2014, 00:05
Re: Prosím pomoc
Žádnou černou vodu nemám... voda je jen trochu špinavá, jak kdyby jsi jí nechal někde v trubce dlouho a pak jí vylil, tak ta voda má takovej ten nádech do "zrzava" od nějaké koroze.... To nejhorší jsem uuž kdysi měnil, te'd je to lepší, ale ta moje nádoba na chladící kapalinu je celá šíleně tmavá, nedá se říct, zda byla vůbec někdy jiné barvy/odstínu...