Prosím pomoc
Napsal: 30 čer 2015, 19:28
Ahoj klubáci
Dnes jsem se u své corsi 1.0 rozhodl zaslepit EGR ventil. Udělal jsem si doma podle těsnění obrys záslepky a udělal jsem novou záslepku po domácku. Vše jsem zapojit a namontoval jak se má, a po nastartování mi šel dost hustý bílý dým z výfuku. Auto jsem nechal déle nastartované a po čase bílého kouře ubylo, ale po sešlápnutí plynu se zase bílý kouř dost objevil (ovšem nevím, zda mi takto auto nekouřilo už dříve...).
Jinak otáčky na volnoběh držely normálně a na sešlápnutí plynu motor taky normálně reagoval (auto jsem zkoušel jen v garáži nastartovat, nikoliv projet).
Jinak voda co při výměně vytekla jsem dolil destilovanou vodou do expanzní nádržky. Smrad kouře nedokážu určit, přijde mi stejný jako jsem už u corsi čichával. A voda od EGR mi tekla po namontování cca 1 kapička po bloku motoru za 20 vteřin max... A právě nevím, zda protéká EGR, nebo je to zbytek vody, co někde na motoru zůstal, když jsem EGR vyndaval...
Může mi tedy prosím někdo poradit co a jak? Zda je to jen nějaká prkotina, něco vážného kvůli tomu EGR ventilu, či tak něco? Moc díky za rady.
Dnes jsem se u své corsi 1.0 rozhodl zaslepit EGR ventil. Udělal jsem si doma podle těsnění obrys záslepky a udělal jsem novou záslepku po domácku. Vše jsem zapojit a namontoval jak se má, a po nastartování mi šel dost hustý bílý dým z výfuku. Auto jsem nechal déle nastartované a po čase bílého kouře ubylo, ale po sešlápnutí plynu se zase bílý kouř dost objevil (ovšem nevím, zda mi takto auto nekouřilo už dříve...).
Jinak otáčky na volnoběh držely normálně a na sešlápnutí plynu motor taky normálně reagoval (auto jsem zkoušel jen v garáži nastartovat, nikoliv projet).
Jinak voda co při výměně vytekla jsem dolil destilovanou vodou do expanzní nádržky. Smrad kouře nedokážu určit, přijde mi stejný jako jsem už u corsi čichával. A voda od EGR mi tekla po namontování cca 1 kapička po bloku motoru za 20 vteřin max... A právě nevím, zda protéká EGR, nebo je to zbytek vody, co někde na motoru zůstal, když jsem EGR vyndaval...
Může mi tedy prosím někdo poradit co a jak? Zda je to jen nějaká prkotina, něco vážného kvůli tomu EGR ventilu, či tak něco? Moc díky za rady.