Dadydy -> Corsa B 1.2 8v 33kw -> Prostě Koza :)

1993-2004

Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dadydy
Příspěvky: 5
Registrován: 06 říj 2015, 22:48

Dadydy -> Corsa B 1.2 8v 33kw -> Prostě Koza :)

Příspěvek od Dadydy »

Zdravím Corsáky! Tak jsem se stal též hrdým majitelem Corsičky, v pořadí mé druhé :D Rád bych se tu s vámi podělil o svůj kousek a snad i o pár rad. Přikládám fotku tý mojí Kozy, když jsem si pro ní jel! :banan:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa B 1.2 33kW
Uživatelský avatar
Dadydy
Příspěvky: 5
Registrován: 06 říj 2015, 22:48

Re: Dadydy -> Corsa B 1.2 8v 33kw -> Prostě Koza :)

Příspěvek od Dadydy »

Trošku jsem poupravil vzhled a bude se pomalu pokračovat! :banan: :banan: :vyplazni: Snad se vám líbí :jj_good: Omlouvám se za kvalitu, je to focené mobilem... :debil:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Corsa B 1.2 33kW
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Dadydy -> Corsa B 1.2 8v 33kw -> Prostě Koza :)

Příspěvek od Hgi »

nechci nic říkat, ale vykitovaný a nastříkaný je to otřesně. Bastl.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Uživatelský avatar
Dadydy
Příspěvky: 5
Registrován: 06 říj 2015, 22:48

Re: Dadydy -> Corsa B 1.2 8v 33kw -> Prostě Koza :)

Příspěvek od Dadydy »

Jo, jo, ještě se to musí doladit, mám to jako pracovní auto, tudíš potřebuje být každej den v provozu, teď máme větší kšeft, takže jsem to musel odložit. Je to vzatý jen hrubým kitem a provizorně nalepená folie, aby to mohlo jezdit. Jinak snad za 14 dní už bude trochu víc času na dodělání a kapota přijde do laku :banan:
Corsa B 1.2 33kW
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Dadydy -> Corsa B 1.2 8v 33kw -> Prostě Koza :)

Příspěvek od Hgi »

hele nejsem žádnej kritizátor, ale tohle jsou výmluvy. Pokud to člověk neudělá hned tak, aby to nějak vypadalo, tak už to neudělá nikdy. Bude to zfušovanej bastl a nikdy to už nepředěláš. Buď člověk dělá nějakou práci tak, aby to k nečemu bylo nebo to nemá dělat vůbec = má se na to vysrat. Řeči, že to bude ještě předělávat... to je nesmysl.

Pokud ty mračítka máš trochu slušně navařený ke kapotě, aby to šlo rozumně vykitovat aniž bys tam měl víc kitu než plechu, tak je to otázka 2 hodin broušení a kitování, aby to bylo dokonalý a mohl si to stříknout stříkacím tmelem a pak plničem.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Uživatelský avatar
Dadydy
Příspěvky: 5
Registrován: 06 říj 2015, 22:48

Re: Dadydy -> Corsa B 1.2 8v 33kw -> Prostě Koza :)

Příspěvek od Dadydy »

Hgi >>Jasný, je to tvůj názor na věc a nebudu ti ho nějak překrucovat. Jen říkám, že mám teď dost práce, jsem doma nejdřív v pět, garáž nemám a venku je jaksi dřív tma, takže nějaký kitování při měsíčku je na prd ;) Mě samotnému se to takhle nelíbí, jak to je.

Jinak doplním ke Koze pár info. Je to má druhá Koza, tohle je rv.95, 1.2 8v 33kW, modrá metla, má to dva pytle, šíbr, dovoz Rakousko (proto asi nemá v blatníkách blinkry). Potřeboval jsem nutně nějaké popostrkovadlo do práce, chtěl jsem Corsu, protože už jsem jí měl a bylo to fajnový autíčko, který se dá i pěkně udělat, což je můj takový "sen", mít pěknou udělanou Kozu. Plánuju ještě jedno auto a Corsu bych chtěl spíš jako druhé auto na nedělní vyjížďky. Koupil jsem ji za pár kaček, ale tomu taky odpovídal její stav, byla bohužel v zuboženém stavu, ačkoliv to na první pohled nevypadalo. Byla bez technický, vlnitý kotouče, sjetý desky, zadní obložení nebylo, lanovody oba prasklý, prasátka tekly, ložiska na obou zadních kolech KO, prdlá pružina, tlumiče jak kdyby ani nebyly.... děravý podběhy, kapota z vnitřní strany jak cedník, pomačkané a orezlé řidičovy dveře, dveře spolujezdce orezlé, držák sedačky utržený, pomačkaný příčník, utržený chladič, popraskané zadní lampy a načatou spojku. Udělali se brzdy, vyvařil jsem důležité věci jako podběhy, horní uložení tlumiče, držák sedačky, kapota), vyměnily se zadní pružiny, ložiska, výměna oleje, filtrů, náplní a hurá na STK. Po STK mě ještě čekal čep řízení, silenblok na nápravě. Teď čekám na výplatu, aby se mohli koupit tlumiče, nedá se s tím moc jezdit, potřebuji ještě dovyvařit misku tlumiče, když už to bude sundaný a dokytovat kapotu, vyrovnat a vyvařit oboje dveře a pár drobných puchýřů na třetích dveřích a blatnících. Časem bych chtěl sehnat nějaké pěkné kola, vytáhnout lemy, zavařit třetí dveře, krom SPZ, vyhladit přední nárazník, upravit zadní nárazník, nový zadní lampy, upgrade brzd + nový vedení, zatmavit okna a možná jinčí motor. Prostě si ji vymazlit! ;)
Corsa B 1.2 33kW
Uživatelský avatar
petanek192
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 2094
Registrován: 19 črc 2007, 23:25
Bydliště: Velešín
Kontaktovat uživatele:

Re: Dadydy -> Corsa B 1.2 8v 33kw -> Prostě Koza :)

Příspěvek od petanek192 »

To sem zvedav jak to dopadne :D

Nechci rejpat ale jestli sou ty brzdy udelany jako ta kapota budou se ti ty pytle hodit ....
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska

Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON 8)
Uživatelský avatar
Dadydy
Příspěvky: 5
Registrován: 06 říj 2015, 22:48

Re: Dadydy -> Corsa B 1.2 8v 33kw -> Prostě Koza :)

Příspěvek od Dadydy »

Tak nerejpej ;) Brzdy jsou v pořádku a určitě nehodlám ty pytle zkoušet :P
Corsa B 1.2 33kW
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Dadydy -> Corsa B 1.2 8v 33kw -> Prostě Koza :)

Příspěvek od Hgi »

Hele nikdo nerejpe;) Ale znám to z vlastní zkušenosti. Taky sem si dycky řekl: "až bude někdy víc času, tak to udělám líp" ... a hovno, nikdy sem se k tomu nedostal :-D
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Darkover
Příspěvky: 35
Registrován: 03 led 2014, 21:44

Re: Dadydy -> Corsa B 1.2 8v 33kw -> Prostě Koza :)

Příspěvek od Darkover »

Tak ono že se neudělá nic. Ta moje třeba by taky potřebovala generálku jak cyp, ale nemůžu do toho auta narvat nesmyslné peníze naráz a vyřešit všechno, takže se jede postupně co chybí z technického hlediska (motor, brzdy, nápravy,...), nějaké barevné sladění nebo interiér tomu autu nepomůže. Naví nejsem žádný mechanik, většinou si problematiku nastuduju, zjistím, že riskovat první pokus je až příliš nebezpečné a můžu zase čekat :D
Odpovědět