Světla pro denní svícení
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
se zkusím kouknout, ale zase mám obavy aby tam byla ta homologace.
Robin má výhodu že nemá mlhovky, sem to byl měřit a když musí být světla max 40 cm od kraje auta tak to vychází nad mlhovky nebo kousek vedle. a od deklu co jsou mlhovky ke kraji nárazníku to je tak 4 cm takže moc hluboký taky být nemůžou, nechci aby čuměli přes.
no sem zvědav co vlastně koupím
takhle bych to chtěl (je to dělaný v malování takže kvalita fuj)
viewtopic.php?p=88267#88267
Robin má výhodu že nemá mlhovky, sem to byl měřit a když musí být světla max 40 cm od kraje auta tak to vychází nad mlhovky nebo kousek vedle. a od deklu co jsou mlhovky ke kraji nárazníku to je tak 4 cm takže moc hluboký taky být nemůžou, nechci aby čuměli přes.
no sem zvědav co vlastně koupím
takhle bych to chtěl (je to dělaný v malování takže kvalita fuj)
viewtopic.php?p=88267#88267
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
O homologaci se Honzo neboj, "E" mají podle prodejce všechny jejich světla.
Horší je to s umístěním. Máš nejen mlhovku, ale i jiný nárazník.
Podle mě by se tam velice hodily i ty kulaté
http://levnealarmy.cz/eshop/denni-svice ... 8typ2.html
když máš i kulaté mlhovky.
Mají průměr 7 cm, pokud mají mlhovky podobně a vešlo by se to tam, tak bych je volil já.
Další možnst je dát třeba ty moje nad mlhovku, přímo k nárazníku.
Tam by se rozhodně nehodily a ani nevešly ty vysoké a na šířku podle mě ani ty dlouhé, které mají 22 cm. Ty moje jen 16 cm a když se podíváš na fotku v mém profilu, rozhodně nevypadjí krátce.
Horší je to s umístěním. Máš nejen mlhovku, ale i jiný nárazník.
Podle mě by se tam velice hodily i ty kulaté
http://levnealarmy.cz/eshop/denni-svice ... 8typ2.html
když máš i kulaté mlhovky.
Mají průměr 7 cm, pokud mají mlhovky podobně a vešlo by se to tam, tak bych je volil já.
Další možnst je dát třeba ty moje nad mlhovku, přímo k nárazníku.
Tam by se rozhodně nehodily a ani nevešly ty vysoké a na šířku podle mě ani ty dlouhé, které mají 22 cm. Ty moje jen 16 cm a když se podíváš na fotku v mém profilu, rozhodně nevypadjí krátce.
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
kulatý asi ne. spíš ty co máš ty a dal bych buď hned nad mlhovku nebo nad ní ale víc do středu auta, k příčce co je v nárazníku.
ta o typu je tozhodnuto dlouhé 16 - 18 cm nejlépe konusové teď už odkud a je to. teď sem narazil na aukru nějaký Philips
http://www.aukro.cz/item815462731_znack ... uxeon.html
ta o typu je tozhodnuto dlouhé 16 - 18 cm nejlépe konusové teď už odkud a je to. teď sem narazil na aukru nějaký Philips
http://www.aukro.cz/item815462731_znack ... uxeon.html
- martin.adamek
- Příspěvky: 64
- Registrován: 27 srp 2009, 01:17
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 26 dub 2007, 18:40
- Bydliště: Někde u plzně :)
- Kontaktovat uživatele:
tady je někdo úchyl na osvětlení ... To máš aspon dva alternátory ne
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
C20XE IN STOCK :pifko:
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
C20XE IN STOCK :pifko:
- martin.adamek
- Příspěvky: 64
- Registrován: 27 srp 2009, 01:17
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
ne, jen voltmetr v kabine
A nezapomen, ze jeden par z tech svetel jsou denni svetla, a ty naopak elektriku setrej
Zatim nejsou zapojeny ty dolni dalkovy (na snimku zakryty, abych na aute nemel nefunkcni osvetleni), ale uz takhle s tema hornima je to dost dobry... a zatim predpokladam, ze je dole co dokrejvat, ze i ty dolni budou mit smysl
Uz jsem jel i s kombinaci mlhovky + ty horni dalkovy, a altik to utahnul
tak zatim doufam, ze bez mlhovek utahne dvoje dalkovy.
Kdyz ne, mam na palubce na ty horni vypinac - a ten muzu pouzit treba i v nejaky pliskanici typu dest/snezeni, kdy maj smysl dalkovy s mlhovkama soucasne... pak si muzu ty horni dalkovy vypnout, aby to alternator prezil
Aspon se v aute nebudu tolik nudit, kdyz budu hlidat voltmetr.
Akorat me elektrikar upozornil, abych to cca. prvnich 5 minut netrapil, ze tenhle motor nejakou dobu po nastartovani porad zhavi zhavicima svickama (coz je duvod, proc prej tam odchazej alternatory)
mmch, na snimku jeste nejsou zadni pozicky
A nezapomen, ze jeden par z tech svetel jsou denni svetla, a ty naopak elektriku setrej
Zatim nejsou zapojeny ty dolni dalkovy (na snimku zakryty, abych na aute nemel nefunkcni osvetleni), ale uz takhle s tema hornima je to dost dobry... a zatim predpokladam, ze je dole co dokrejvat, ze i ty dolni budou mit smysl
Uz jsem jel i s kombinaci mlhovky + ty horni dalkovy, a altik to utahnul
tak zatim doufam, ze bez mlhovek utahne dvoje dalkovy.
Kdyz ne, mam na palubce na ty horni vypinac - a ten muzu pouzit treba i v nejaky pliskanici typu dest/snezeni, kdy maj smysl dalkovy s mlhovkama soucasne... pak si muzu ty horni dalkovy vypnout, aby to alternator prezil
Aspon se v aute nebudu tolik nudit, kdyz budu hlidat voltmetr.
Akorat me elektrikar upozornil, abych to cca. prvnich 5 minut netrapil, ze tenhle motor nejakou dobu po nastartovani porad zhavi zhavicima svickama (coz je duvod, proc prej tam odchazej alternatory)
mmch, na snimku jeste nejsou zadni pozicky
Martin Adámek
Combo B 1995 (tj. Corsa B s batohem a zrcátkama...) 1,7D
Isuzu inside... Německý pracant s japonským srdcem
www.adamek.cz
Combo B 1995 (tj. Corsa B s batohem a zrcátkama...) 1,7D
Isuzu inside... Německý pracant s japonským srdcem
www.adamek.cz
-
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 26 dub 2007, 18:40
- Bydliště: Někde u plzně :)
- Kontaktovat uživatele:
měl bys vozit sebou náhradní bo sehnat z nějakýho novějšího opla silnější aletík abyl by klid
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
C20XE IN STOCK :pifko:
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
C20XE IN STOCK :pifko:
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
martin.adamek ...
tebe bych teda v noci proti sobě potkat nechtěl ... stačí abys zapomněl zhasnout dálky a voslepnu ...
nic ve zlym, ale jakej má tolik světel smysl?
btw. elektrikář tomu asi prd rozumí -> u "B" dieselů neodcházej alternátory kvůli žhavení (to by asi odcházely u všech dieselů), ale když se podíváš pod pravej podběh, tak ti dojde, proč tomu tak je ....
tebe bych teda v noci proti sobě potkat nechtěl ... stačí abys zapomněl zhasnout dálky a voslepnu ...
nic ve zlym, ale jakej má tolik světel smysl?
btw. elektrikář tomu asi prd rozumí -> u "B" dieselů neodcházej alternátory kvůli žhavení (to by asi odcházely u všech dieselů), ale když se podíváš pod pravej podběh, tak ti dojde, proč tomu tak je ....
- martin.adamek
- Příspěvky: 64
- Registrován: 27 srp 2009, 01:17
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
zapomenout vypnout to proste nesmim, to je stejny u vsech aut... akorat ted s tema pridavnejma to, pravda, musim prepinat na potkavaci trochu driv
mno, mlhovky jsou normalni vec, a kdyz jsou vetsi, tak za stejnou elektriku ziskam vic svetla
denni svetla mi setrej baterku a alternator (a, uz to rika vic lidi, i odjinud, ze i naftu, takze tomu asi zacinam verit)
dokud nespadalo listi jsem na jizdu po okresce zapinal potkavacky, ktery prosvitej i mezi stromama v zatackach, ale stejne bydlim a ucim na odlehlejch koncich mest mezi kterejma jezdim, takze vzdycka na zacatku a na konci jizdy muzu snizit spotrebu elektriky, pokud je jeste svetlo - a hlavne na zacatku a na konci jizdy to ma pro baterku nejvetsi smysl (navic pri nejakym manipulovani s autem, popojizdeni, otaceni, kdy se jen nekde rovnam na jednicku, od tech dennich vidim v noci, takze zase prri ty cukacce netrapim alternator a baterku)
a pak uz zbyvaj pridavny dalkovy. Proc jsou jedny nahore, je jasny - presviti to hrboly a mensi horizonty, vidim i daleko za ne, pridavny dalkovy se vzdycky davaj co nejvejs. Duvod, proc mam dva pary (jeste ten jeden nad maskou), je castecne ten, ze oba byly k dispozici doma v archivnich zdrojich a ani jeden jsem nemusel kupovat, ale hlavne ty horni svitej opravdu do dalky, a (mj proto ze jsem je dole prelepil, aby mi nesvitily do kabiny) je tam takovej trosicku min osvetlenej prostor v nejaky "prostredni" vzdalenosti,
tak ten mi, predpokladam, ty dolni svetla dokryjou; navic ten svetelnej kuzel seshora pada dolu na docela velkou vzadelonost, takze mu peknych par metru trva, nez se protne s osou myho pohledu
A navic, kdybych jel po novym useku D11, kde jsou uprostred pricky proti oslnovani dalkovyma, tak horni dalkovy muzu vypnout, a pak to tema dolnima smazit, protoze tema neoslnim auta v prostimeru, kdyz tam jsou ty pricky.
Zatim vim, jaka je jizda s tema hornima, a je to fakt super, je to naprosto nesrovnatelny s jizdou jenom na hlavni svetla, vidim nejmin 2x dal, a je to mnohem bezpecnejsi.
A ja proste jsem z principu sova, takze mi vyhovuje klidne makat nebo proste obecne fungovat dlouho do noci, jen abych casne rano nemusel vstavat. Takze se pak kvuli tomu musim vecer za tmy treba i presunovat. Ted v zime vzdycky ze skoly mazu domu za uplny tmy, a kdyz chytnu a udrzim usek, kde prede mnou nikdo nejede, tak to je uplne kralovska jizda.
Blby na tom je akorat to, ze to nesviti do zatacek. Hella sice dela dalkovy svetla, ktery se v zatacce natacej, ale jednak Hella je mimo my fin.moznosti a hlavne to nic neresi, kdyz za tu zatacku chci videt dlouho pred tim, nez do ni vjedu a zacnu zatacet.
A kdyz huste prsi, nebo snezi tak uz ty dalkovy svetla nad hlavou nejsou uplne idealni, tam pak pocitam bude taky dobry ty horni svetla vypnout a jet na dolni (a i proto maj zase smysl ty dolni pridavny).
A doplnkove, stresuje me, kdyz tesne prede mnou jede 10km auto s tvale zapnutym levym blinkrem a vubec na zadny mi signaly (dalkovy, klakson, blinkr) nereaguje, uprene hledi do dali, a jede svych 80km/h prostredkem silnice (a bezpecne predjet se neda, a ani nejede tak rychle, abych si ho moh nechat ujet). Kdyz budu mit dolni dalkovy nad maskou chladice, tak si jich treba vsimne ve vnitrnim zpetnym zrcatku
K tomu jsem dozadu dal na strechu pozicky, ktery by byly videt v pripade nejaky poruchy na silnici, kdy dolni svetla (i blinkry) muzou bejt schovany za horizontem a hlavne za otevrenyma kridlovyma dverma. Teoreticky by se jeste hodily pozicky nahoru dopredu (aby auto bylo driv videt protijedoucim za horizontem (aby proti mne nekdo na horizontu nepredjizdel), ale v nejblizsi dobe je tam davat nebudu.
Zkratka jsem rad pripraven, hodne ziju i za tmy, a chci za tmy jezdit pohodlne a bezpecne. A pak uz je nea mne, abych tim nikoho neoslnoval, ale to plati i auta vybavenyho jen zakladem z fabriky.
A jeste k ty obecny pripravenosti na nocni jizdu... takhle treba vypada moje kolo:
http://www.adamek.cz/kolo/rumunsko/prij ... ct3599.jpg
http://www.adamek.cz/kolo/rumunsko/prij ... ct7530.jpg
http://www.adamek.cz/kolo/rumunsko/prij ... ct1147.jpg
http://www.adamek.cz/kolo/rumunsko/prij ... ct7293.jpg
...nikoho neoslnuju, ale jsem poradne viden, docela me to pri nocnich jizdach uklidnuje
mno, mlhovky jsou normalni vec, a kdyz jsou vetsi, tak za stejnou elektriku ziskam vic svetla
denni svetla mi setrej baterku a alternator (a, uz to rika vic lidi, i odjinud, ze i naftu, takze tomu asi zacinam verit)
dokud nespadalo listi jsem na jizdu po okresce zapinal potkavacky, ktery prosvitej i mezi stromama v zatackach, ale stejne bydlim a ucim na odlehlejch koncich mest mezi kterejma jezdim, takze vzdycka na zacatku a na konci jizdy muzu snizit spotrebu elektriky, pokud je jeste svetlo - a hlavne na zacatku a na konci jizdy to ma pro baterku nejvetsi smysl (navic pri nejakym manipulovani s autem, popojizdeni, otaceni, kdy se jen nekde rovnam na jednicku, od tech dennich vidim v noci, takze zase prri ty cukacce netrapim alternator a baterku)
a pak uz zbyvaj pridavny dalkovy. Proc jsou jedny nahore, je jasny - presviti to hrboly a mensi horizonty, vidim i daleko za ne, pridavny dalkovy se vzdycky davaj co nejvejs. Duvod, proc mam dva pary (jeste ten jeden nad maskou), je castecne ten, ze oba byly k dispozici doma v archivnich zdrojich a ani jeden jsem nemusel kupovat, ale hlavne ty horni svitej opravdu do dalky, a (mj proto ze jsem je dole prelepil, aby mi nesvitily do kabiny) je tam takovej trosicku min osvetlenej prostor v nejaky "prostredni" vzdalenosti,
tak ten mi, predpokladam, ty dolni svetla dokryjou; navic ten svetelnej kuzel seshora pada dolu na docela velkou vzadelonost, takze mu peknych par metru trva, nez se protne s osou myho pohledu
A navic, kdybych jel po novym useku D11, kde jsou uprostred pricky proti oslnovani dalkovyma, tak horni dalkovy muzu vypnout, a pak to tema dolnima smazit, protoze tema neoslnim auta v prostimeru, kdyz tam jsou ty pricky.
Zatim vim, jaka je jizda s tema hornima, a je to fakt super, je to naprosto nesrovnatelny s jizdou jenom na hlavni svetla, vidim nejmin 2x dal, a je to mnohem bezpecnejsi.
A ja proste jsem z principu sova, takze mi vyhovuje klidne makat nebo proste obecne fungovat dlouho do noci, jen abych casne rano nemusel vstavat. Takze se pak kvuli tomu musim vecer za tmy treba i presunovat. Ted v zime vzdycky ze skoly mazu domu za uplny tmy, a kdyz chytnu a udrzim usek, kde prede mnou nikdo nejede, tak to je uplne kralovska jizda.
Blby na tom je akorat to, ze to nesviti do zatacek. Hella sice dela dalkovy svetla, ktery se v zatacce natacej, ale jednak Hella je mimo my fin.moznosti a hlavne to nic neresi, kdyz za tu zatacku chci videt dlouho pred tim, nez do ni vjedu a zacnu zatacet.
A kdyz huste prsi, nebo snezi tak uz ty dalkovy svetla nad hlavou nejsou uplne idealni, tam pak pocitam bude taky dobry ty horni svetla vypnout a jet na dolni (a i proto maj zase smysl ty dolni pridavny).
A doplnkove, stresuje me, kdyz tesne prede mnou jede 10km auto s tvale zapnutym levym blinkrem a vubec na zadny mi signaly (dalkovy, klakson, blinkr) nereaguje, uprene hledi do dali, a jede svych 80km/h prostredkem silnice (a bezpecne predjet se neda, a ani nejede tak rychle, abych si ho moh nechat ujet). Kdyz budu mit dolni dalkovy nad maskou chladice, tak si jich treba vsimne ve vnitrnim zpetnym zrcatku
K tomu jsem dozadu dal na strechu pozicky, ktery by byly videt v pripade nejaky poruchy na silnici, kdy dolni svetla (i blinkry) muzou bejt schovany za horizontem a hlavne za otevrenyma kridlovyma dverma. Teoreticky by se jeste hodily pozicky nahoru dopredu (aby auto bylo driv videt protijedoucim za horizontem (aby proti mne nekdo na horizontu nepredjizdel), ale v nejblizsi dobe je tam davat nebudu.
Zkratka jsem rad pripraven, hodne ziju i za tmy, a chci za tmy jezdit pohodlne a bezpecne. A pak uz je nea mne, abych tim nikoho neoslnoval, ale to plati i auta vybavenyho jen zakladem z fabriky.
A jeste k ty obecny pripravenosti na nocni jizdu... takhle treba vypada moje kolo:
http://www.adamek.cz/kolo/rumunsko/prij ... ct3599.jpg
http://www.adamek.cz/kolo/rumunsko/prij ... ct7530.jpg
http://www.adamek.cz/kolo/rumunsko/prij ... ct1147.jpg
http://www.adamek.cz/kolo/rumunsko/prij ... ct7293.jpg
...nikoho neoslnuju, ale jsem poradne viden, docela me to pri nocnich jizdach uklidnuje
Martin Adámek
Combo B 1995 (tj. Corsa B s batohem a zrcátkama...) 1,7D
Isuzu inside... Německý pracant s japonským srdcem
www.adamek.cz
Combo B 1995 (tj. Corsa B s batohem a zrcátkama...) 1,7D
Isuzu inside... Německý pracant s japonským srdcem
www.adamek.cz
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Honza: Tak se těším na fotky
Kde a za kolik jsi je sehnal? Chci je i do druhýho auta, tak at třeba zbytečně neplatím víc..
Vyzkoušej potom, jestli ti nezhasínají. Někdo tě musí pozorovat. Zhasíná to většinou když ubereš a klesají otáčky. Ten startér kdyžtak seženeš tady
http://stualarm.cz/produkt/sj-286typ2-s ... omologace/
samostatně za 120 kč.
Kde a za kolik jsi je sehnal? Chci je i do druhýho auta, tak at třeba zbytečně neplatím víc..
Vyzkoušej potom, jestli ti nezhasínají. Někdo tě musí pozorovat. Zhasíná to většinou když ubereš a klesají otáčky. Ten startér kdyžtak seženeš tady
http://stualarm.cz/produkt/sj-286typ2-s ... omologace/
samostatně za 120 kč.
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
Robin díky za odkaz.
světla už mám doma objednával sem je jako ty Stualarm, ůplně stejný za 2tis. bohužel po hodině a půl bádání a zkoušení mi jsou na ho*no. slušně řečeno. jelikož mám mlhovky světla nejsou kam zabudovat tak aby někde nevyčuhovaly tak že na corsu nakonec nepřijdou. u robina to bylo snazší že má jiný nárazník a bez mlhovek. U mě by to šlo dát do středního dílu nárazníku ale nedodržel bych povinné nastavení světel 60cm od sebe.
dostane je mladá na Polo, Vw-čko má větší mezery v nárazníku
světla už mám doma objednával sem je jako ty Stualarm, ůplně stejný za 2tis. bohužel po hodině a půl bádání a zkoušení mi jsou na ho*no. slušně řečeno. jelikož mám mlhovky světla nejsou kam zabudovat tak aby někde nevyčuhovaly tak že na corsu nakonec nepřijdou. u robina to bylo snazší že má jiný nárazník a bez mlhovek. U mě by to šlo dát do středního dílu nárazníku ale nedodržel bych povinné nastavení světel 60cm od sebe.
dostane je mladá na Polo, Vw-čko má větší mezery v nárazníku
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
- Haniz
- Příspěvky: 338
- Registrován: 31 črc 2008, 22:49
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele: