Koupě Corsy B> Výběr motorizace
Moderátoři: pdk88, Arci, vaneon
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17 říj 2011, 18:35
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
Já vím těch 33kw je maličko, já jen že ted mám docela pěknou nabídku na tu 1.2 8v za 14tis s eko dani. A spotřeba u toho trivalce je stejna?
-
- Příspěvky: 653
- Registrován: 08 pro 2008, 20:11
- Bydliště: lbc
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
mno pokud na to nešllapeš tak jo
This is madness.
Madness?
No, this is Corsaaaaaa
Madness?
No, this is Corsaaaaaa
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
Já se před půl rokem rozhodoval taky co koupit. Rozhodoval jsem se mezi Felicií, Cliem, Swiftem, Saxem a Corsou a chtěl jsem taky něco, s menším obsahem. Corsu jsem chtěl buď 1.0 nebo 1.2 a nakonec jsem si vybral 1.4. Clio jsem zavrhl kvůli drahým dílům. Saxo a Swifta kvůli bezpečnosti a Felicii kvůli bezpečnosti a rzi.
Osobně bych v tvým případě vzal 1.0 12V. Je to živější než ta 1.2 a bude to žrát obdobně. Nebo ještě bych přemýšlel nad 1.2 16V. Felicii bych nebral, rezne to, bezpečnost, jsou drahý(za tu cenu koupíš Corsu atp v lepší výbavě) a ve měste si myslím to bude žrát kolem 8l.
A dílů bych se nebál, myslím si, že na vrakovišti toho seženeš dost.
Jinak jestli uvažuješ nad Felicií, tak můžeš vzít i 1.4, případně 1.4 16V. Žere to obdobně jako Felicie 1.3. Já jezdím mezi 6-7l.
Osobně bych v tvým případě vzal 1.0 12V. Je to živější než ta 1.2 a bude to žrát obdobně. Nebo ještě bych přemýšlel nad 1.2 16V. Felicii bych nebral, rezne to, bezpečnost, jsou drahý(za tu cenu koupíš Corsu atp v lepší výbavě) a ve měste si myslím to bude žrát kolem 8l.
A dílů bych se nebál, myslím si, že na vrakovišti toho seženeš dost.
Jinak jestli uvažuješ nad Felicií, tak můžeš vzít i 1.4, případně 1.4 16V. Žere to obdobně jako Felicie 1.3. Já jezdím mezi 6-7l.
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17 říj 2011, 18:35
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
A ještě mám dotaz k tem naftam. Od jakých vzdálenosti jsou ty nafty použitelný? Resp co je pro ne nejkratší vzdálenost kdy je výhodný mít naftu?
-
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2011, 15:53
- Bydliště: Mám.
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
30000/40000 km ročně a víc... Nehledě na to, že nafta potřebuje delší vzdálenost na zahřátí...a když se ti posere nafta tak je lepší to zahodit, vzhledem ke studentským finančním možnostem...
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17 říj 2011, 18:35
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
Myslel jsem na jakou vzdálenost v rámci jedny jízdy? Třeba cesta do práce 20km? Nebo min?
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
si spočítej kolik průměrně najezdíš za rok a porovnej to s Co-RS-ákovejma údajema
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
Počítejme např. letošní rok, který má 253 prac. dnů. Říkáš 20km do práce, takže za den 40km, což je za rok 10120km. Samozřejmě autem budeš jezdit i jinam nejspíš, ale pochybuji, že najedeš mimo práci 20000km.
Navíc jak řekl CoRSák, tak když se něco posere, tak to bude dražší. Navíc počítej vyšší povinný ručení na naftu, protože ta se menší jak 1.5 nedělala. Sice teda co jsem četl, tak tyhle motory špatný nebyly, hlavně prý 1.5TD. Ale řekl bych, že těch 30tkm nenajezdíš. Osobně bych bral něco, co má víc jak 8 ventilů. Jestli chceš, aby to málo žralo, tak buď 1.0 12V nebo 1.2 16V, případně 1.4 16V, ale to si vezme o trochu víc(a dražší povinný ručení), ale zase to slušně jede.
Navíc jak řekl CoRSák, tak když se něco posere, tak to bude dražší. Navíc počítej vyšší povinný ručení na naftu, protože ta se menší jak 1.5 nedělala. Sice teda co jsem četl, tak tyhle motory špatný nebyly, hlavně prý 1.5TD. Ale řekl bych, že těch 30tkm nenajezdíš. Osobně bych bral něco, co má víc jak 8 ventilů. Jestli chceš, aby to málo žralo, tak buď 1.0 12V nebo 1.2 16V, případně 1.4 16V, ale to si vezme o trochu víc(a dražší povinný ručení), ale zase to slušně jede.
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
sorry kluci, ale nemůžete přece objektivně posoudit naftu, když máte benzíny.
Takže: to jestli ročně najezdíš 30 nebo 50 tis km je putna .... jde o to, jaký trasy jezdíš. Ideál je na zahřátí je 5 -10km (záleží taky jestli je to po rovince nebo do kopce atd.)
Strašák drahých oprav je absolutní nesmysl ... Isuzu je nejmíň poruchovej motor. Bacha si musíš dávat pouze na hlavu (tzn. nevařit a nehonit to studený - jinak hlava nepraská). Když pořídíš naftu v dobrym stavu, tak to máš bez dalších investic, narozdíl od těch benzínovejch čidel, krokáčů a já newim čeho dalšího. SI tady pročti forum a uvidíš, pořád problemy stylu: nejede, nestartuje atd. Dalším plusem je spotřeba a krouťák - když pořídíš 1.5TD tak z Béček nasekáš každýmu krom GSI a 1,4 16V ---> tomu ver !!!
Fakta: otec měl 15D a kdyby jí vůl neuvařil, tak lítala do dnes. Měla 360tkm a krom altíku a vodní pumpy se neměnilo nic.
Takže: to jestli ročně najezdíš 30 nebo 50 tis km je putna .... jde o to, jaký trasy jezdíš. Ideál je na zahřátí je 5 -10km (záleží taky jestli je to po rovince nebo do kopce atd.)
Strašák drahých oprav je absolutní nesmysl ... Isuzu je nejmíň poruchovej motor. Bacha si musíš dávat pouze na hlavu (tzn. nevařit a nehonit to studený - jinak hlava nepraská). Když pořídíš naftu v dobrym stavu, tak to máš bez dalších investic, narozdíl od těch benzínovejch čidel, krokáčů a já newim čeho dalšího. SI tady pročti forum a uvidíš, pořád problemy stylu: nejede, nestartuje atd. Dalším plusem je spotřeba a krouťák - když pořídíš 1.5TD tak z Béček nasekáš každýmu krom GSI a 1,4 16V ---> tomu ver !!!
Fakta: otec měl 15D a kdyby jí vůl neuvařil, tak lítala do dnes. Měla 360tkm a krom altíku a vodní pumpy se neměnilo nic.
-
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2011, 15:53
- Bydliště: Mám.
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
tak nafta se ti za 20km neohřeje ani omylem...natož v zimě... i s benzínem je to tak na hraně...
- nezdvorak
- Moderátor
- Příspěvky: 405
- Registrován: 01 říj 2007, 14:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
psal jsem, že záleží na trase. Mně se to ohřeje cca za těch 10km. Řikam, záleží na mnoha okolnostech, v zimě máš asi s 20km pravdu
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
Mně se to neohřálo ani na 85°C na trase Praha - Česká Lípa
Jinak ty dieselový motory se myslím řešily přímo v tomhle tématu.
Jinak ty dieselový motory se myslím řešily přímo v tomhle tématu.
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
-
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2011, 15:53
- Bydliště: Mám.
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
tak, ono je jedna věc co ukáže teploměr a co je pravda... já teď mám ručičku pořád nad nulou asi o dva mm...včera jsem jel ale vkuse kolem 40km a to se dostala téměř do půlky mezi nulu a 90 ... což mi připomíná, že sem tam chtěl dát karton papíru před chladič...
-
- Příspěvky: 60
- Registrován: 31 kvě 2009, 12:11
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
Co-RS-ák: Podle čeho usuzuješ, že nafta se ti neohřeje ani po 20km? Mně osobně se vždycky ohřeje do 10km...
-
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2011, 15:53
- Bydliště: Mám.
Re: Koupě Corsy B> Výběr motorizace
Protoze nafte to vzdycky trva dele, jelikoz ma mensi vyhrevnost nez benzin, tak se i pomaleji ohreje... Btw. Nesmis to merit pouze dle teplomeru, deda ma fabku a ta je dle teplomeru na provozni teplote asi po dvou km protoze cidlo je buhvikde... Spis jde o to aby se ti zahral olej a motor se dobre promazaval a to v zime po 10km kdy ti auto stoji venku (treba me) je malo