Stránka 1 z 4
AGR ventil>>vyřazení bez záslepky
Napsal: 06 dub 2008, 19:30
od opel1.0
mal som nefunkcny egr na 1 lit popis : v egr sa nachadzaju dva potenciometre ktore upozornuju jednotku o stave ventilu zap vyp tento stav sa da oklamat jednoduchov elektronikov pri pouziti tekto el nie je potrebne ventil zaslepit lebo je vzdy v polohe zavrenej ale el ho klame ked ma bit otvoreny foto plas spoja a zapojenia je tu dnes som behal cely den s elektronikov pekne to funguje
Napsal: 06 dub 2008, 19:34
od opel1.0
je to lepsie ako vyhodit x penazi za novy ventil aj taj je v aute na 2 veci blisie info sz skuska na 1.0 12v a 1.2 16 v
Napsal: 06 dub 2008, 19:42
od pepex
nic proti,ale za 1, ventil stojí už cca 4500czk
2, zaslepuje se sice kvůli kontrolce,ale ta nesvítí proto,že se ventil sekne,ale protože se sekne nedovře a ovlivňuje složení směsi,takže to vykazuje lambdu mimo rozsah a svítí diagnostika..
Ale možná to co máš se taky uplatní..Ale jenom na oko...
Napsal: 06 dub 2008, 19:46
od opel1.0
4500cz ale u nas som pod 8000 nezohnal a z 50 per odchadza elektronika v ventile vyderie sa draha potenciometra a to sposobuje chybu a nie lamda ta nema stym nic spolocne ventil pracuje od 1800ot a pri 3200 je zas vypnuty s tymto riesenim sa emisie zmensuju a este diag hlasi vadu egr ventilu lebo vycita polohu jeho stavu zap vyp
Napsal: 06 dub 2008, 19:52
od pepex
opel1.0:Já vím,ale nikdy se mi nestalo,že by se rozsvítila kontrolka při otáčkách větších jak já nevim,3500.....právě že se kontrolka rozsvicí hned po startu,nebo přizátěži..například na 5ku do kopce80-100 km/h..
A s tím potenciometrem nevím,to je možný zatím sem se s až takovou hrubou závadou způsobenou fakt opotřebením nesetkal...
já ti to nepomlouvám,jen diskutuji,
smazana citace by toxik-q
Napsal: 06 dub 2008, 19:54
od opel1.0
Napsal: 06 dub 2008, 20:00
od opel1.0
vo ventile je 5 pinov 1 a 5 je napajanie cievky 234 je potenciometer skus si premerat 2+3 a 2+4 a potom daj stavu na 1a5 a potom premeraj 2+3 a 2+4 a uvidis teen rozdiel v odpore
Napsal: 19 dub 2008, 16:07
od stovi
jak teda udělat tu elektroniku aby se oklamal ten nefunkční AGR aby zůstal pořád zavřený a zároveň řídící jednotka nevykazovala chybu? ne složitý to sestavit?
Napsal: 19 dub 2008, 16:36
od Erik
@
Opel1.0: Muzes je udelat i na x14xe (1.4 16v) a x16xe (1.6 16v)?
pepex píše:ta nesvítí proto,že se ventil sekne,
Ale jo.
pepex píše:le protože se sekne nedovře a ovlivňuje složení směsi,takže to vykazuje lambdu mimo rozsah a svítí diagnostika..
Ne. Tohle neni pravda.

Napsal: 19 dub 2008, 16:39
od Pívas
Erik:Ne, kontrolka nesvítí jen z důvodu seknutí ventilu.Dojde i k tomu, když dám nový ventil a zaslepim ho.Svítit bude stejně
smazana citace by toxik-q
Napsal: 19 dub 2008, 17:00
od Erik
Pívas píše:Ne, kontrolka nesvítí jen z důvodu seknutí ventilu.Dojde i k tomu, když dám nový ventil a zaslepim ho.
Svítit bude stejně 
Kdyz mas normalnou x14xe nebo x16xe tak urcite ne
U 1.2 atd to snad bude stejne...
Tady u Opel taky davaji nove ventil a hned zaslepku, (na nekteri motori Opel sam ma zaslepku) A zadnou kontrolku nesvity!
Jde jen o tech potenciometry v AGRventil
Napsal: 19 dub 2008, 17:15
od sladas opc
mam motor x12sz a rad bych taky zaslepila le kterou diru kdž zaslepim tu kde se hybe ten ventil tak je to na nic a sviti kontrolka
Napsal: 19 dub 2008, 17:25
od stovi
no mě už asi to zaslepení nepomůže páč mám AGR asi po smrti,byl sem s tím na diagnostice a tam mi řekli že nepracuje tak jak má a nejde ani po vyčištění,takže mi zbývá asi jen to nějak elektronicky oblafnout ale nevim jak

přece jen 4500Kč za novej ventil je moc...
Napsal: 19 dub 2008, 17:46
od Erik
sladas opc píše:ale kterou diru kdž zaslepim tu kde se hybe ten ventil tak je to na nic a sviti kontrolka

Haha
Vsak jo, musis ten druhej zaslepit...
Kdyz to delas tak jak ty, tak te prave svity kontrolka
Napsal: 19 dub 2008, 17:53
od stovi
musí se zaslepit oba dva ne? výfuk a sání,nechá se volná jen díra pro vodu...ale AGR musí fungovat ne? jinak se nic nevyřeší...