Stránka 1 z 4
Airbox - klapka,hadice,výměna filtru
Napsal: 31 kvě 2008, 11:36
od NoX
Zdravim, corsu mam teprve nedlouho a mam jeden problem, o kterem nevim co s nim, resp jestli se to vubec resi nebo to mam nechat tak jak to je.
corsa ma motor C14NZ, a airbox ma dva vstupy,, ctvercovy horni a kulaty zespodu.z airboxu mi stejne chybi ten vstup pro vzduch do masky, vadi to nejak moc na vykon nebo pruznost motoru?n ten spodni kulaty sem natahl hadici do masky pred chladic, takze tam by to vadit nemelo, a ten horni nevim.
Co me ale zajima nejvic, je klapka v airboxu. z boku je videt kulata hlava, do ktere vede hadicka z vrsku sani. a hadicku u spodku (u airboxu) sem mel ulomenou a nasledne prilepenou k te kulate veci. jaky to ma vliv, da se pripadne sehnat jen ta hlavicka ze ktere se ulomil natrubek? dik za smysluplne odpovedi
Napsal: 31 kvě 2008, 12:13
od Pívas
Mohl by si dát foto, nějak sem se do toho zamotal

Napsal: 31 kvě 2008, 13:21
od suby
NoX>>> Tu trubku tam mít nemusíš - plno Coz jí nemá a myslím tu z masky a ta druhá je jen a zpětné plyny.... Taky mít nemusíš....
Napsal: 31 kvě 2008, 13:58
od NoX
tak tady prikladam dve fotky
http://img252.imageshack.us/img252/3666 ... 001gj6.jpg
http://img66.imageshack.us/img66/3267/31052008qe7.jpg
takze ta mala hadicka je neco jako vyvod z EGR ventilu?
a ty dva velky vstupy do airboxu fungujou oba zaraz, nebo jeden je jen pro volnobeh a druhej pro jizdu? na me 8v cali je jen jeden velkej vstup, tak se v tomhle nevyznamm

Napsal: 31 kvě 2008, 23:43
od Berry
Ja nechci nejak nic rikat ale ta hadicka by tam snad bejt nemela ne

Napsal: 01 čer 2008, 09:42
od NoX
ta hadicka tam tak ma byt... zajima me jestli necemu skodi kdyz je to tam tak slepeny. ta spodni modra hadice vede do masky pro vzduch
Napsal: 01 čer 2008, 10:02
od Pívas
To nevím, na co tam je ta světle modrá hadica

Přece z airboxu ti jde ta černá na kryt vstřikování.A pak o další hadici co jde do sání je a je přímo v krytu vstřikování je odvětrávání klikovky.Pak další hadičky co jdou do sání jsouuž miniaturní:posilovač brzd, ovládání klapky vzduchu v airboxu a ještě bych řekl že tam je ještě hadička k ovládání předstihu.
Napsal: 01 čer 2008, 10:39
od NoX
podle chytre knizky ma jit mala kulata hadice do krytu vyfukoveho potrubi na sani tepleho vzduchu a ctvercovy vstup ma byt na studeny vzduch zepredu... a mala hadicka z boku ma regulovat pomer teply/studeny podtlakem...
Napsal: 01 čer 2008, 17:05
od Havli
Já to mám takhle + tu plastovou origo na přívod vzduchu

Napsal: 01 čer 2008, 17:12
od toxik-q
myslism si ze tady je to dobre videt pro prehled vsech motoru
ZDE
Napsal: 01 čer 2008, 17:12
od Paolo
je to tak jak to má Havli,.. ta modrá je tam daná dodatečně, bude vyvedena někde u nárazníku pro lepší a větší přívod vzduchu ..

Napsal: 01 čer 2008, 17:15
od toxik-q
kdyz uz se o tom bavime k cemu slouzi ten privod k motoru

videl sme uz i corzicky co tam nemeli ani vstup do airboxu z masky ani tento k vlastnimu telu motoru a taky jezdily

Napsal: 01 čer 2008, 17:21
od Paolo
Je to spíš pro ty , co mají sport. filtr,... ten má větší odběr vzduchu a je lepší když tam dáš k němu nasávání přímo od spoileru.. ale ten kdo má klasiku filtr , tomu stačí normal jak je to z výroby,..

Napsal: 01 čer 2008, 17:26
od toxik-q
nj ale kdyz predelas to co ti jde od tela motoru do filtru a bude to vest jako jeste jeden externi privod chladneho vzduchu co se bude dit s tim odkud sundame hadici? jde me o to k cemu to slouzi jako origo...

Napsal: 01 čer 2008, 18:20
od NoX
pochopitelne vim, ze ta modra je tam dodatecne, kdyz sem ji tam sam daval.
ale prijde mi, ze s hadici v masce to jede lip naz kdyz tam byl jenom ten plastovej nastavec u motoru na teplo.. navic nemam origo kryt svodu s natrubkem pro sani do boxu...