Sportovní podvozek>snížení
Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Sportovní podvozek>snížení
Když zmiňuješ motokáru, tak předpokládám, že chceš, aby se s tím i dalo jet. Nehledě na to, že naklánění také dost závisí na kolech. Snížené auto na max není pro mě motokára, nemůžeš s tím jet nějak extra rychleji na našich silnicích.
Sériový podvozek jsem na autě nezažil, ale mluvím ze svých zkušeností, měl jsem 60/40 a 2 verze 40/40, časem se chystám na další. I těch 40/40 je dost tvrdý, 60/40 ještě více, ale pokud budeš jezdit svižněji, je to na to, aby jsi na autě něco utrhnul. Jedině, že by jsi jezdil jen po okruzích a to se Tě asi netýká. Se 60/40 jsem jezdil přes retardéry krokem a i tak jsem občas chytil výfukem, vanou nebo lízátkem.
Vyber si, buď chceš auto hodně nízko nebo snížené, ale funkční. Obojí dohromady nejde. Nehledě na to, že pro 60/40 budeš muset koupit komplet podvozek. Případně si přišetři tisícovku navíc a kup stavitelný podvozek. Plánuješ i nějaká kola? Pokud ano, napiš jaká, podle toho by se taky pak měl vybírat podvozek(repsektive podle podvozku kola).
Rozdíl jsem v tom, jak auto sedí, nepocítil ani u jednoho podvozku. Možná auto se 40/40 nevypadá tak "brutálně" jako 60/40, ale pak nemá cenu řešit jezdní vlastnosti, jestli Ti jde o toto. Navíc 40/40 je o něco komfortnější, ale to komfortnější ber v uvozovkách. Minulé úterý jsem jel od Sedlčan na Rudnou a neodhadl jsem jednu zatáčku a jel jsem v ní dost rychle(rychle myslím opravdu rychle, měl jsem co dělat, abych se nepraštil o bořní okno, jak jsem musel rychleji zatočit)), čekal jsem, že mi ujede předek nebo ulítne . Ale naštěstí nic z toho se nestalo, auto drželo. Samozřejmě, nebylo to jen podvozkem, ale i díky pneu(185/60 R14).
Tím Ti chci jen říct, že aby jsi opravdu pocítil celou sílu podvozku, tak by jsi musel jezdit na hraně. A to jezdit nebudeš, protože je to dost o to se někde nabourat
Sériový podvozek jsem na autě nezažil, ale mluvím ze svých zkušeností, měl jsem 60/40 a 2 verze 40/40, časem se chystám na další. I těch 40/40 je dost tvrdý, 60/40 ještě více, ale pokud budeš jezdit svižněji, je to na to, aby jsi na autě něco utrhnul. Jedině, že by jsi jezdil jen po okruzích a to se Tě asi netýká. Se 60/40 jsem jezdil přes retardéry krokem a i tak jsem občas chytil výfukem, vanou nebo lízátkem.
Vyber si, buď chceš auto hodně nízko nebo snížené, ale funkční. Obojí dohromady nejde. Nehledě na to, že pro 60/40 budeš muset koupit komplet podvozek. Případně si přišetři tisícovku navíc a kup stavitelný podvozek. Plánuješ i nějaká kola? Pokud ano, napiš jaká, podle toho by se taky pak měl vybírat podvozek(repsektive podle podvozku kola).
Rozdíl jsem v tom, jak auto sedí, nepocítil ani u jednoho podvozku. Možná auto se 40/40 nevypadá tak "brutálně" jako 60/40, ale pak nemá cenu řešit jezdní vlastnosti, jestli Ti jde o toto. Navíc 40/40 je o něco komfortnější, ale to komfortnější ber v uvozovkách. Minulé úterý jsem jel od Sedlčan na Rudnou a neodhadl jsem jednu zatáčku a jel jsem v ní dost rychle(rychle myslím opravdu rychle, měl jsem co dělat, abych se nepraštil o bořní okno, jak jsem musel rychleji zatočit)), čekal jsem, že mi ujede předek nebo ulítne . Ale naštěstí nic z toho se nestalo, auto drželo. Samozřejmě, nebylo to jen podvozkem, ale i díky pneu(185/60 R14).
Tím Ti chci jen říct, že aby jsi opravdu pocítil celou sílu podvozku, tak by jsi musel jezdit na hraně. A to jezdit nebudeš, protože je to dost o to se někde nabourat
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovní podvozek>snížení
Ja mel corsu taky hodne nizko cca70 / 50 presne nevim byl to stelunk a tvrde to bylo brutalne . Ale kdyz ses niz tak mas niz i teziste .
Kazdej si tim musi projit ale ja uz bych to nechtel .
Kazdej si tim musi projit ale ja uz bych to nechtel .
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Sportovní podvozek>snížení
Jasně, ale zase tak extrémní rozdíl u 40/40 a 60/40 nebude, když už tak 60/60. A pokud někomu jde čistě jen o snížení těžiště, tak se dá snížit i jinak
Jak jsi řekl, každý si tím asi projde. Já s tím už auto koupil a byl jsem rozhodnutý, že to půjde vepředu výš. Jen mi přijde lepší dát na zkušenější, ušetří si tím peníze(pokud by koupil 60/40 a pak raději chtěl 40/40), které může vrazit třeba do brzd, které nemá Corsa v základu zrovna nejlepší.
Jak jsi řekl, každý si tím asi projde. Já s tím už auto koupil a byl jsem rozhodnutý, že to půjde vepředu výš. Jen mi přijde lepší dát na zkušenější, ušetří si tím peníze(pokud by koupil 60/40 a pak raději chtěl 40/40), které může vrazit třeba do brzd, které nemá Corsa v základu zrovna nejlepší.
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
- deaddream_corsab
- Příspěvky: 219
- Registrován: 26 úno 2013, 14:49
- Bydliště: Kúty
Re: Sportovní podvozek>snížení
tak moja trasa na každý den je Kúty-bratislava po dalnici ,ktera je asfaltová
takže 40/40 je v pohode
na tu moju 1,2 33kw dam iba lepší kotuče a deštičky to nema cenu tam pchat brzdy z kalibry
asi ate powerdisc a deštičky ferodo ds
takže 40/40 je v pohode
na tu moju 1,2 33kw dam iba lepší kotuče a deštičky to nema cenu tam pchat brzdy z kalibry
asi ate powerdisc a deštičky ferodo ds
blue b corsa
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovní podvozek>snížení
Dej aspoň chlazene kotouce co mela x14xe a gsi
Ten podvozek je hodne individuální .
Ja treba vectru chci snizit taky ale jen aby byl predek na urovni zadku nebo malinko niz tzn ze bych nejraději predek snizil o 2cm a zvednul o 2cm . To je jen prozatimni teorie Uvydime co povi praxe .
Kazdopadne jdu cestou nejmenšího odporu bude to hezke bude to doufam fungovat . A to hlavni nebudu mit tragicke myslenky co kde znicim pred kazdym retarderem .
Ten podvozek je hodne individuální .
Ja treba vectru chci snizit taky ale jen aby byl predek na urovni zadku nebo malinko niz tzn ze bych nejraději predek snizil o 2cm a zvednul o 2cm . To je jen prozatimni teorie Uvydime co povi praxe .
Kazdopadne jdu cestou nejmenšího odporu bude to hezke bude to doufam fungovat . A to hlavni nebudu mit tragicke myslenky co kde znicim pred kazdym retarderem .
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Sportovní podvozek>snížení
Chlape, ty Ate Powerdisc nebudou takový rozdíl, jako když tam dáš z Corsy GSi nebo alespoň z 1.4 16V. Jestli by jsi chtěl, budu mít brzdy GSi nějspíš během jara na prodej
Kdy plánuješ kupovat podvozek?
petanek: To tam musíš udělat 4cm rozdíl? Nestačilo by snížit o ty 2cm předek? Jinak souhlasím, že je hodně individuální. Proto přemýšlím, jestli koupit komplet stavitelný nebo pevný.
Kdy plánuješ kupovat podvozek?
petanek: To tam musíš udělat 4cm rozdíl? Nestačilo by snížit o ty 2cm předek? Jinak souhlasím, že je hodně individuální. Proto přemýšlím, jestli koupit komplet stavitelný nebo pevný.
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovní podvozek>snížení
Beru v uvahu vsecko uvidim jak to nakonec dopadne . Jestli dam ty mechy na tak ve predu pujdu klidně o 60mm dolu . Potrebuju zajet do dvora
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
- deaddream_corsab
- Příspěvky: 219
- Registrován: 26 úno 2013, 14:49
- Bydliště: Kúty
Re: Sportovní podvozek>snížení
tak j a po tých všetkých ,napadoch ostavam zatial na seriovkach,žiadna výmena sa nekoná
OFFROAD
OFFROAD
blue b corsa
- deaddream_corsab
- Příspěvky: 219
- Registrován: 26 úno 2013, 14:49
- Bydliště: Kúty
Re: Sportovní podvozek>snížení
tak to mam teda snižene ,ale pomoooc ja mam pocit že se šecko kroutí a vrže co s tím ?
blue b corsa
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Sportovní podvozek>snížení
taky mám už nějakej pátek sníženej podvozek -40/-40mm a už bych to níž asi nechtěl. Na našich silnicích se totiž nedá s víc sníženým podvozkem rozumně jezdit. Po té zimě to je samá díra, nedělám nic jinýho, než že se vyhýbám dírám, abych něco neurval.
Jiné kafé by to bylo asi třeba v Rakousku, kde jsou silnice oproti našim na 100x lepší úrovni. Ten kdo jel aspoň jednou do Vídně tak my musí dát za pravdu.
Jiné kafé by to bylo asi třeba v Rakousku, kde jsou silnice oproti našim na 100x lepší úrovni. Ten kdo jel aspoň jednou do Vídně tak my musí dát za pravdu.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- valentaj
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07 pro 2012, 10:31
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
Re: Sportovní podvozek>snížení
Zdravím, chtěl jsem se zeptat na zkušenosti s podvozkem JOM a TA-Technix , jsou to levné varianty a já jsem student, tudíž bych do toho šel, jen se chci zeptat jestli to není vyhození peněz a nezničí se hned, díky
Opel Corsa B 1.0 12V
!!!! Budem spolu dokud nás STK nerozdělí !!!!
40KW = Pár vyplašených kobyl, které umí někdy překvapit
!!!! Budem spolu dokud nás STK nerozdělí !!!!
40KW = Pár vyplašených kobyl, které umí někdy překvapit
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Sportovní podvozek>snížení
Když už, tak TA, ty JOMy se prý hodně reklamují Chvíli se s tím jezdit dá, jen od toho nečekej kvalitu jako od top výrobců. Dost lidí tu na těchto podvozcích jezdí
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: Sportovní podvozek>snížení
JOM - rok a půl cca 25tis km uplně dole a kaput
-
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Sportovní podvozek>snížení
Jak říkám, raději TA
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->
- valentaj
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07 pro 2012, 10:31
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
Re: Sportovní podvozek>snížení
Ja najedu s tim autem tak dejme tomu maximálně 20 tisic za rok možná ani to ne tak se radši ptám ... protože je to levná varianta a věřím že to neznamená kvalitu, jen jestli se to po trech mesicich nerozkope ...
Opel Corsa B 1.0 12V
!!!! Budem spolu dokud nás STK nerozdělí !!!!
40KW = Pár vyplašených kobyl, které umí někdy překvapit
!!!! Budem spolu dokud nás STK nerozdělí !!!!
40KW = Pár vyplašených kobyl, které umí někdy překvapit