Honz@ - Corsa C 1,3 CDTI
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
- Martin_a
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16 říj 2008, 12:27
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
To Honz@: a kolik máš na té svojí Corse najeto? Doufám, že mě nepotká něco podobného a jak se ta závada projevuje?
Opel Corsa C 1.3 CDTi (10/2005) Z13DT (51kW, 170Nm při 1750 ot/min, 70koníků) - modelová řada 2006
-------------------------------------------------------------------
už jsem z ní vymáčkl 180 km/h
-------------------------------------------------------------------
už jsem z ní vymáčkl 180 km/h
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
Robin - koukal sem do katalogu a asi máš normální protože se tam ukázala lamela s pružinama. se máš
Martin_a - mám najeto 130 tis
lamela i přítlačák jsou jako nový. dneska mi přivezli novej setrvák tak sme porovnávali vůle atd. ten můj má daleko větší vůle a jde lehčeji tak snad to bude ono.
Dělalo to že až se auto víc ohřálo tak na trojku, čtyrku a pětku při větším zátahu klouzala spojka. bylo to jak automat otáčky vylítly na 2700 a drželi se a auto postupně zrychlovalo. Sem si myslel že je lamela KO a ona je jako nová
a co sem se dočetl tak je to dneska ve všech naftových autech kvůli tlumení rázů. a u 3válců
Martin_a - mám najeto 130 tis
lamela i přítlačák jsou jako nový. dneska mi přivezli novej setrvák tak sme porovnávali vůle atd. ten můj má daleko větší vůle a jde lehčeji tak snad to bude ono.
Dělalo to že až se auto víc ohřálo tak na trojku, čtyrku a pětku při větším zátahu klouzala spojka. bylo to jak automat otáčky vylítly na 2700 a drželi se a auto postupně zrychlovalo. Sem si myslel že je lamela KO a ona je jako nová
a co sem se dočetl tak je to dneska ve všech naftových autech kvůli tlumení rázů. a u 3válců
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky. ... lanek=2506
Tady je článek o setrváku, kde je docela hezky a podrobně popsaná jeho funkce. I když tam o něm píší v souvislosti s BMW, princip je stejný a z toho jak tomu rozumím bych tedy neřekl, že může způsobovat prokluzování.. Tam popisují závadu úplně jinak.
Tak jsem zvědavej, jestli u tebe bude závada opravdu v něm. Držím palce!
Tady je článek o setrváku, kde je docela hezky a podrobně popsaná jeho funkce. I když tam o něm píší v souvislosti s BMW, princip je stejný a z toho jak tomu rozumím bych tedy neřekl, že může způsobovat prokluzování.. Tam popisují závadu úplně jinak.
Tak jsem zvědavej, jestli u tebe bude závada opravdu v něm. Držím palce!
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
Robin - díky moc za článek teď už sem si na 80 % jistej že je to setrvák. dělalo mi to i tohle - "Zakolísání otáček při přechodu na volnoběh je u vašeho vozu dáno tím, že řídicí jednotka nastaví volnoběžné otáčky, ale hned poté je motor opět krátce roztočen doběhem setrvačníku s příliš velkou vůlí."
a mě otáčky občas kolísaly a nevěděl sem co to dělá - už vím
a bohužel sem si to udělal i sám ježdění s otáčkama pod 2 tis po tom co se tom nechal chipnout. motor má sílu už od spodu tak sem ji využíval - asi špatně
tohle až si přečte dexter tak nebude moc rád, myslím že mi psal že mu otáčky klísají taky. tak snad to u něho bude něco jinýho
a mě otáčky občas kolísaly a nevěděl sem co to dělá - už vím
a bohužel sem si to udělal i sám ježdění s otáčkama pod 2 tis po tom co se tom nechal chipnout. motor má sílu už od spodu tak sem ji využíval - asi špatně
tohle až si přečte dexter tak nebude moc rád, myslím že mi psal že mu otáčky klísají taky. tak snad to u něho bude něco jinýho
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
to ne no, nemlátí to. klouzalo to když sem jel na 5ku cca 80 a chceš předjet auto tak jak při podřazení tak při sešlápnutí plynu jak se to dostalo do max výkonu tak to klouzalo. Muselo se jezdit s dost citlivou nohou. Podle toho co to dělalo sem si myslel že je lamela KO.
snad to bude ono, zbytek dílů je fakt jak nevej, i ložisko. možná zítra nejdýl v pondělí se rozhodne
mohlo to dělat i to že sem měl urvanej záchyt reakce a motor se asi docela kroutil při zátahu, takže asi i to pomohlo. a když sem teď koupil nový za 9 stovek tak je to pěkný bláto, moc to nevydrží. zkusím do starýho nalisovat jinej lepší
snad to bude ono, zbytek dílů je fakt jak nevej, i ložisko. možná zítra nejdýl v pondělí se rozhodne
mohlo to dělat i to že sem měl urvanej záchyt reakce a motor se asi docela kroutil při zátahu, takže asi i to pomohlo. a když sem teď koupil nový za 9 stovek tak je to pěkný bláto, moc to nevydrží. zkusím do starýho nalisovat jinej lepší
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
- kjuba
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 209
- Registrován: 15 zář 2008, 11:07
- Bydliště: Praha-Chodov
- Kontaktovat uživatele:
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
- Lukkas
- Administrátoři
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 06 črc 2008, 14:01
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele: