Stránka 1 z 1
Napsal: 03 zář 2008, 16:10
od Kopytecko
no jo ale já tam mam manuální chip tuning.......já si otáčim potenciometrem a tim si tam dávam víc nebo míň paliva ( s tátou sme to udělali...taková vychytávka - je to v mim profilu ). A když to zapnu na nejmíň tak to je jako kdybych jel na sytyč ale když se to zahřeje tak se ti sytič vypne ( ř. jednotka ) ale já mam víc paliva i když to je teplý takže to jede o hooooooooooodně víc a když to dam na nejvíc tak sešlápnu plyn a skoro okamžitě to de na omezovač. Prostě řídící jednotce navodim pocit že je motor studenej a potřebuje víc paliva. Prostě Chip tuning v ceně jednoho potenciometru
Napsal: 03 zář 2008, 16:25
od pdk88

po tomhle řešení jsem taky pokukoval..
no ale pak sem se nad tim zamyslel

to bych porád jenom kupoval beňo
Napsal: 03 zář 2008, 21:39
od Kopytecko
Nemusíš, já to mam na závody ale kdyby sis to tam dal taky, tak jezdíš normálně a kdybys chtěl třeba dát s někym sprint tak to zapneš a vono to pojede o dost líp a pak to zase jenom vypneš. Já to mam dělaný na vypínač, když se chci jen tak projet tak to nezapínam a šetřim béňo a když du na závod tak to zapnu. Prostě je to na tobě, jestli jezdíš sprinty tak by ti to pomohlo.
To co mam by se taky mohlo jmenovat chiptuning na vypínač

Napsal: 03 zář 2008, 23:30
od pdk88
kua smi nasadil brouka do šišky.. někde na to mám návod tak to zkusim proštudovat

(Kaldo těš se buhehehehe)

Napsal: 04 zář 2008, 15:19
od Kopytecko
Napsal: 04 zář 2008, 15:50
od pdk88

takže zjistit rozdíl hodnot na čidle a podle toho určit možnej odpor na poťáku

buhehe vypínač? snad přepínač ne?

ale už chňápu nic na tom nejní
Napsal: 04 zář 2008, 16:54
od pdk88
jo už sem našel ty hodnoty:
-35 °C = 100kΩ
-4 °C = 7,5kΩ
20 °C = 3,4kΩ
38 °C = 1,8kΩ
70 °C = 0,45kΩ
100 °C = 0,185kΩ
>> teoreticky by stačilo tam švihnout zapínací obvod s odporem mezi dvěma až sto kilama

(resp. aby z toho ty hodnoty vycházely)
..tak co kdo to riskne na "B"??

Napsal: 04 zář 2008, 18:55
od Kopytecko
Sorry jasně že přepínač a lepší je fakt ten potenciometr než stálej odpor, protože tim poťákem si plynule za jízdy měníš bohatost směsi a pozoruješ jak se auto chová. tak hodně štěstí pokud se do toho pustíš a pak teda napiš jak to dopadlo
Napsal: 04 zář 2008, 19:06
od Kopytecko
Ale musim podotknout že to opět vymyslel můj táta.......já sem to pouze zapojil a doladil

Re: Manuál chip Corsa A
Napsal: 12 črc 2011, 08:57
od lookass007
kamarád to teď zkouší udělat na Feldě, tak jestli se mu to povede půjde to i na moje B 
Re: Manuál chip Corsa A
Napsal: 12 srp 2011, 15:47
od Tiger.s
chudák motor

Re: Manuál chip Corsa A
Napsal: 16 říj 2014, 22:56
od 88masliak88
Na ake cidlo sa to napaja ? Alebo nemate podrobny navod prosim vas ?

Re: Manuál chip Corsa A
Napsal: 18 říj 2014, 01:19
od 88masliak88
Skoda ze uz nikto nieje na tomto fore

Re: Manuál chip Corsa A
Napsal: 18 říj 2014, 05:09
od Gooder
Tak ono když vytáhneš 3 roky staré téma, jehož zakladatel tu už pět let nebyl, tak se není čemu divit. Obzvlášť když očekáváš odpověď během jednoho dne

sám tomu nerozumím, ale dle vyjádření tigerse to asi není OK pro motor. Ale zkus kontaktovat člena PDK přes SZ, ten jediný asi bude vědět, jak na to
