dewar: Moje bývalá Corsa
Napsal: 15 zář 2008, 15:53
Tak rok 1991 s motorem 1,4i výkonem 44kW.
Auto bylo koupeno od majitelky v roce 2002 v dezolátním stavu a tak jsem se pustil do úpravy a opravy všech poškozených dílů.
Podvozek dostal pružiny Powertech -35mm na obou osách,nové kotouče a destičky a nějaké ty čepy .-) .Rozšíření bylo jen pomocí alu ATS na přední ose 6*13 et 25 a na zadní 7*13 et 15 na kterých byly obuty gumy o rozměru 175/60.
Ze sériového motoru odcházely zplodiny 60mm trubkou do laděného zadního nerezového výfuku.
Na kastli byly vyměněny přední blatníky,které byly vytaženy o 2cm na každé straně a zadní lemy o cca 5cm.Dále jsem zavařil kliky a zámky dveří a namontoval centrální zamykání a odskok který se staral o otevírání.
Předělaná přední maska s tahokovam který byl i v předním nárazníku který byl původně namontován na Felicii
Okna dostala stříbrné folie.
No a interiér zůstal skoro seriový jen byla namontována aparatura.V předních dveřích SinusLive 16 kompo a v zadním platě Sony 6*9 které poháněl 2 kanál Carpower a na 2*15´´ sub Carpower byl zapojen též zes Carpower,ale 4 kanál do můstku.A o signál se staralo radio Panasonic 4*60
Auto bylo koupeno od majitelky v roce 2002 v dezolátním stavu a tak jsem se pustil do úpravy a opravy všech poškozených dílů.
Podvozek dostal pružiny Powertech -35mm na obou osách,nové kotouče a destičky a nějaké ty čepy .-) .Rozšíření bylo jen pomocí alu ATS na přední ose 6*13 et 25 a na zadní 7*13 et 15 na kterých byly obuty gumy o rozměru 175/60.
Ze sériového motoru odcházely zplodiny 60mm trubkou do laděného zadního nerezového výfuku.
Na kastli byly vyměněny přední blatníky,které byly vytaženy o 2cm na každé straně a zadní lemy o cca 5cm.Dále jsem zavařil kliky a zámky dveří a namontoval centrální zamykání a odskok který se staral o otevírání.
Předělaná přední maska s tahokovam který byl i v předním nárazníku který byl původně namontován na Felicii
Okna dostala stříbrné folie.
No a interiér zůstal skoro seriový jen byla namontována aparatura.V předních dveřích SinusLive 16 kompo a v zadním platě Sony 6*9 které poháněl 2 kanál Carpower a na 2*15´´ sub Carpower byl zapojen též zes Carpower,ale 4 kanál do můstku.A o signál se staralo radio Panasonic 4*60