ALU řemenice, odlehčení setrvačníků, benz. regulátory a jiné

Stálé nabídky prodeje dílů či úpravy dílů pro členy CorsaClubu

Moderátoři: Lukkas, Vtomas

Paluš
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 389
Registrován: 09 úno 2007, 12:01
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Paluš »

Bali2

není třeba se hned čertit ... byla to jen otázka, nic ve zlým.
Nemám zapotřebí někoho znemožňovat ... to bůbec ne ... beru tedy zpět :wink:
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

Já bych se mu ani neomlouval, neviděl bych důvod se za něco omlouvat. Jestli tady Bali2 narážíš na to, že by tatík mohl dělat nekvalitní práci, tak na to velice rychle zapoměn. Setrvák odlechčoval Bloudovi, Bloud si to nechal ještě převážit a ten chlap mu řekl, že to není potřeba.

Tudiž chci říct, že když si prolistoval komplet knížky od Opelu, tak si se musel někde přestřelit při skládání toho motoru. A pokud si nechal převážit setrvák, tak nevidím důvod proč si myslíš že by to mohl být zrovna on. :roll: :roll: :roll: zelenáč možná nejsi, ale.....
Paluš
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 389
Registrován: 09 úno 2007, 12:01
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Paluš »

... a konec diskuzí tady ... to je když tak na pokec
Bali2
Příspěvky: 24
Registrován: 15 pro 2008, 20:27
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Setrvak..

Příspěvek od Bali2 »

Maro, muj setrvak nebyl od Vaseho kamarada, ale odlehcoval mi ho muj. Odvrtaval a osoustruzil. Take mi rikal, ze neni potreba jej vyvazovat, ze je to presne odvrtavanae na nejakem stroji... do postupu jsem nevidel. Jenze ja ho poslechl a vsadil ho do motoru bez vyvazeni. A posledni co chci tedy rict a byl duvod zucastnit se teto diskuze je to ZE NEVYVAZENI SETRVACNIKU MUZE MIT VLIV NA ZIVOTNOST. Vubec jsem nerikal o nikom ze dela nekvalitni praci!!! Taak a klííd hošíí :) čus
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

Však v pohodě :wink:
DarthMates
Příspěvky: 3
Registrován: 07 lis 2009, 09:32
Bydliště: Jihlava

Řemenice

Příspěvek od DarthMates »

Nazdarek scháním odlehceni remenice na opel calibra 2.0 16v rok 90-94
Paluš
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 389
Registrován: 09 úno 2007, 12:01
Bydliště: Bruntál

Re: Řemenice

Příspěvek od Paluš »

DarthMates:
kovové odlehčené nebo z ALU slitiny ?
ALU můžeme vyrobit dle vzoru originálních :wink:
DarthMates
Příspěvky: 3
Registrován: 07 lis 2009, 09:32
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od DarthMates »

Co je lepsi?Ja se v tom moc nvyznam.
Paluš
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 389
Registrován: 09 úno 2007, 12:01
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Paluš »

DarthMates:
trošku zvláštní otázka, když sháníš odlehčené řemenice ... co myslíš, že je lepší :wink:
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

ALU slitina, jak jinak 8)
DarthMates
Příspěvky: 3
Registrován: 07 lis 2009, 09:32
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od DarthMates »

Ze je silnejsi ale neni zas tesi?Za kolik bys to udelal?
andilek
Příspěvky: 54
Registrován: 01 lis 2009, 17:09
Bydliště: Mnichovo Hradiště

Příspěvek od andilek »

pottrebuju duralovy sertvak na muj V8 motor, material a vykresy dodám, jaká by mohla být cena??
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

A máš vyřešenou tu dotykovou plochu? Ta plocha nemuže bejt z duralu.
andilek
Příspěvky: 54
Registrován: 01 lis 2009, 17:09
Bydliště: Mnichovo Hradiště

Příspěvek od andilek »

Maro:

to rika kdo ze nemuze??? mel jsem takhle setrvak na druhe V8, material je prekaleny letecky dural 400, treci plocha vydrzela rok, pak jsme koupil brzdový kotouč pro BMW E34 zadní ktery odpovídal průměru lamely a na soustruhu jsem ho upíchl od středu, následný věnec jsem na děličce nechal svertat se setrvákem a následně přišrouboval předem spočitanymi pevnostními šrouby...
Paluš
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 389
Registrován: 09 úno 2007, 12:01
Bydliště: Bruntál

REGULÁTOR TLAKU PALIVA ,, STAVITELNÝ´´

Příspěvek od Paluš »

Nabízím předělání sériového regulátoru tlaku paliva na stavitelný.
Kdo ví o co kráčí, jistě ví, jaký je to velký pomocník při dolaďování motoru zejména turbín a kolik stojí stavitelné regulátory pro motosport pohybujících od asi 2200,-Kč a výše :wink:
Jako ukázku na foto je regulátor na motory 2.0 16V typ. C20XE, C20LET a funguje bezvadně 8)
Dokážu předělat i na jiné vozy podobné konstrukce.
Kdo má zájem, pište ... nejlépe na email.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odpovědět