ALU řemenice, odlehčení setrvačníků, benz. regulátory a jiné

Stálé nabídky prodeje dílů či úpravy dílů pro členy CorsaClubu

Moderátoři: Lukkas, Vtomas

Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

Dívěj se... když se to pečlivě vystředí a udělá se to poctivě, tak si myslím že to vyvažovat nemusíš... já to vyvážené nemám a nic to neděla, ani neháže. Bloud to tuším vyvažoval... zajímalo by mě, jakej tam byl rozdíl před a po.
Uživatelský avatar
pdk88
Moderátor
Příspěvky: 2132
Registrován: 24 črc 2007, 12:03
Bydliště: Čáslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pdk88 »

mno osobně bych na to taky prděl, takže jestli jsou nejsou blbý zkušenosti s nevyváženým tak je to oká 8) 8)
Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

já bych to nevyvažoval.. kdyby to bylo třeba pro závodní učely tak budíž, ale na takové to ježdění to stačí.. neháže mi to a nemám s tím žádnej problém... takže to vyvážení bych tak nehrotil... akorát vyvalíš plno peněz za výsledek, kterej skoro nepoznáš.
souky222
Příspěvky: 653
Registrován: 08 pro 2008, 20:11
Bydliště: lbc

Příspěvek od souky222 »

lidi zkoušeli jste odlechčovat setrvák na jednolitru?
This is madness.
Madness?
No, this is Corsaaaaaa
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

upravil bych dotaz, "proc bys proboha odlehcoval setrvak na litru"? zavodni motor z toho stejnak neudelas
souky222
Příspěvky: 653
Registrován: 08 pro 2008, 20:11
Bydliště: lbc

Příspěvek od souky222 »

:oops: já vim že jednou tu už něco podobnýho bylo a nechcu s tim jezdit nějaký závody, prostě jenom po městě a občas dálnice
mě jde o to že to hrozně pomalu leze do otáček(na neutral) a pak zase pomalu klesaj, a vycházim z toho že je to normální(ikdyž sem neměl jinýho jednolitra v ruce), tak mě napadlo kdybych měl náhodou motor venku tak by se setrvák tak o kilo stáhnul, jediný o co mi jde jestli to už někdo zkoušel a jestli pak něco poznal při rozjezdech
This is madness.
Madness?
No, this is Corsaaaaaa
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

Čau chlapi... nabízím vám možnost si u mě nechat udělat vrtané (děrované) kotouče :wink:. Jestli někdo máte zájem, tak se ozvěte.
Paluš
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 389
Registrován: 09 úno 2007, 12:01
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Paluš »

... joóó ? ... a kde to budeš dělat synáčku nebo spíš u koho to nakonec skončí ? :D 8)
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

jasný že u tebe :-P 8) :lol:
Paluš
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 389
Registrován: 09 úno 2007, 12:01
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Paluš »

dívejte se kluci na holómka ... :D :lol:
styxxy
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1100
Registrován: 03 čer 2007, 21:21
Bydliště: Praha-Modřany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od styxxy »

hihi rodine zpory tak fandim maro :D
Paluš
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 389
Registrován: 09 úno 2007, 12:01
Bydliště: Bruntál

ZÁSLEPKY AGR

Příspěvek od Paluš »

Množí se mi žádostí o záslepky na motory typů X10XE a X12XE, tak jich nadělám více.
Kdo má zájem napište sem svůj nick a kolik kusů.
Uzavírka objednávek ve středu 16.09.2009
Bali2
Příspěvky: 24
Registrován: 15 pro 2008, 20:27
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

setrvak..

Příspěvek od Bali2 »

Ahoj, mel jsem nevyvazeny setrvacník v corse s motorem C20NE. Najel jsem cca 10tis km a motor zacal klepat.. odesly loziska na klikovce. Pred prestavbou jsem vse kontroloval, menil kvalitni olej. Podotykam hlavu jsem nesnizoval.
Paluš
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 389
Registrován: 09 úno 2007, 12:01
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Paluš »

Bali2

co tím chceš vlastně říct ? Máš na mysli, že kvůli nevyváženému setrváku ti začal klepat motor nebo jak ?
Zeptám se jinak, píšeš, že jsi vše kontroloval ... by mně tedy zajímalo, jak jsi kontroloval ten setrvačník ? :wink:
A co jsi vlastně kontroloval ... tys dělal komplet GO nebo jen rozdělal motor, přetěsnil a složil ?

Se zeptej Velblouda ... setrvačník jsem mu odlehčoval a on si ho pro jistotu nechal vyvážit ... viď blode :wink:
Bali2
Příspěvky: 24
Registrován: 15 pro 2008, 20:27
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

setrvak

Příspěvek od Bali2 »

Ano tusim, ze to zacalo klepat kvuli tomu setrvaku.. proste si myslim, ze tim jak nebyl vyvazeny a motor jsem celkem vytacel tak to nevydrzely šály. Vznikaly male vibrace a tudiz to bylo i vice namahano. Motor jsem pred prestavbou kontroloval.. tzn tlaky a stav šál.

A prosim te nesnaz se me znemoznit, nejsem zadny zelenac a motory od oplu znam naspamet... jedine co jsem jeste neprozkoumal jsou sestivalcove motory :)
Odpovědět