Stránka 1 z 5
Krize>a její dopad na nás
Napsal: 12 pro 2008, 09:00
od william.wallace
Taky sorry za OT, ale je krize, auta padaj, ojetý oktávky, co loni stály čtvrt melcku, letos koupíš za 90 tisíc.....
...
mám Corsu z r. 99 v supr stavu a myslím, že nad 40 tis ,- by se prodávala hodně těžce.....33kw z r. 95 za 35 tis ,- nikdo nekoupí, Feldy ze stejnýho roku v dobrým stavu se dají sehnat za 20 tis ,-, loni stály 50-60 tis ,- , a po novým roku to bude s auty starými cca 12-15 let a víc ještě horší (eko. daň atd...) Bazary stagnují a některé ještě zkouší držet cenu před vánocemi, co kdyby se ještě někdo nachytal....po Vánocích to bude absolut stagnace, bazary půjdou dolů i proto, že se v zimním období obecně máo prodávaj auta, no a teď to bude dvojnásob, takže aby nekrachly, tak holt budou muset klesat.....
...
tož pro nabídku špatná zpráva, pro poptávku ta nejlepší

žvásty
Napsal: 12 pro 2008, 20:49
od edenxx
Už mě ty ubohý řeči o krizi začínají unavovat...chlapi jste jak blesk...prokoumejte si zajištěnost české měny a bank a pak povídejte o krizi
Napsal: 12 pro 2008, 21:30
od Pívas
A co Škodovka, sklárny, strojírenské firmy atd.jsou závislé na zakázky třeba z Německa a tam krize je.Firmy krachují

Napsal: 12 pro 2008, 23:10
od Havli
Eden> Právě jsem dneska kvůli ponížení výroby v auto-průmyslu na kterej je fabrika přímo napojená přišel o práci,tak mě moc neser

Napsal: 13 pro 2008, 13:05
od DaveP.
Přesně tak, krize tu je a je hlubší, než tvrdí politici v televizi. Je to pochopitelný, protože když by krizi v plné míře přiznali, tak by se situace ještě zhoršila.
Sám jsem přišel o 50% investovaných peněz, tak ať tu někdo netvrdí, že je všechno v pořádku.
To, že jsou ceny benzínu a aut tak dole má svoje kouzlo, ale je to jenom další důkaz toho, že něco není v pořádku.
A přesně, loni jsem prodal Feldu za 40tis a přišlo mi to málo a teď bych byl rád, kdyby mi za ní někdo dal 25

Napsal: 13 pro 2008, 13:26
od toxik-q
Havli: to myslis vazne?

Napsal: 13 pro 2008, 14:18
od Havli
Situace u nás v Kolben Schmidtu> Audi Pokles výroby diesel pístů, i benzínů,
Wabco-kompresory USA>pokles o 50%,
Škoda>Fabia+Octavia=no coment
Mercedes A-Classe možná zůstane na současný produkci,Moped-linky>
Husqarna,Still nechtěj dvoutakty. Čtyřtakty se teprve zaváděj do výroby,takže to bude tragedie,než to vychytáme
Repko písty>náhradní díl do starejch vyběhlejch motorů,většinou 1 a 2 výbrus>pokles 50%
VW>Jedinej nárůst u pístu pro 1.4 85kW,jinak pokles
Volvo>zastavení výroby,nechtěj zatim nic
Jaguar>navíšení o 50%,ale z malejch serii a to nás neposere,navíc jen objemy motorů 5.0 a 5.5 litru
Takže se nebude tolik přehazovat na linkách,nebude potřeba čtyř kontrolorů na směně a z každý šichty jednoho poslali k mašině.
Takže od ledna zase makám u stroje,a kvůli odstupnýmu který bych nárokoval od tý mašiny vyhodili tátu od dvou děcek kterýmu končila smlouva a z fabriky šel s holou prdelí.
Nikdy jsem nesympatizoval s komoušema ,ale už mě ten kapitalismus sere

Napsal: 13 pro 2008, 14:21
od toxik-q
no tak tomu rikam prekerka

clovek se v tyhle dobe musi bat aby donesl domu vejplatu a mel na chod domacnosti

Napsal: 13 pro 2008, 15:15
od Yanek
průser je že jedno je navázaný na druhý takže víceméně nato dojedem všichni

Napsal: 14 pro 2008, 15:08
od Gríša
je to tak ja jakozto truhlar u soukromnika to pocituju taky lidi nic nechtej bojej se utracet panize za "kraviny" takze mame min prace

je to jedno s druhym
Napsal: 14 pro 2008, 15:31
od Smithy
Jo ja taky dostal ted padaka kvuli krizi.
Napsal: 14 pro 2008, 15:51
od Robin
Je to špatný a asi bude ještě hůř, ale doufejme, že to nebude dlouho trvat.
Nicméně Havli, slovo komouš bych nikdy nepoužil ani v této době.
Komouši by ti nepomohli, hranice jsou otevřený, stejně jako trhy a ekonomiky a tady je příčina v USA kvůli hypotékám až po náslekdy v EU.
Ta jistota práce jako byla za totáče už nikdy nebude a tak je to v pořádku.
To by se zase museli zavřít hranice..ale ten systém stejně nefungoval a dopadlo to jak to dopadlo a i kdyby to fungovalo, ty "jistoty" by byly obrovskou daní za ztracenou svobodu. Snad by jsi nechtěl, aby sme se měli všichni zase stejně na

)
Tak to všichi přežijte, bude líp !
Napsal: 14 pro 2008, 16:36
od lubo87
CAWTE! dlho sem sa tu neukazal

zdravym vsech kamosov hehe
no ja taky robim v automobilovom prumysle a bojim se o pracu.dufam ze onu nepridem.lebo teraz si najst robotu asi nieje moc lahke.este v lete sa daju nejake brigady najst.ale teraz to nieje nic moc

Napsal: 14 pro 2008, 19:42
od Havli
Robin>Návrat rudejch by asi nechtěl nikdo

zažil jsem to na vlastní kůži

Jenom mi přijde divný že ve fabrice rozhodujou o odchodech lidi z odborů a jsou to všecko bejvalý soudruzi
Je jasný že v tržnim hospodářství se musí každej postarat sám o sebe. Jen mě sere těch 9 let co jsem se štrachal od mašiny k seřizování až na kontrolu,abych se zas vrátil zpátky k mašině
Mělo mě to trknout hned když utekl německej ředitel,naházel krabice do Audiny a šel do Polska ke konkurenci

Asi věděl že to jde do prrrrr

Napsal: 14 pro 2008, 20:17
od mirastr
Krize je, ale jak kde. U mě je docela dost výrazným způsobem patrná. Firmy omezují výdaje, což se projevuje na mých zakáznách.
Bohužel, ale krize opravdu je.